Skocz do zawartości

Bara

Forumowicze
  • Postów

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki DL 1000 2002
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Sandnessjøem

Osiągnięcia Bara

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Dziś sprawdzałem elegancko na całym zakresie. Wiem o co ci chodzi ale ciężko jest mieć więcej niz 3k RPM na spowalniaczch itp
  2. Gdzie mieszkam... W przysłowiowej dziurze zabitej dechami :D północ Norwegii zaraz na kole podbiegunowym. Co do TRE masz jakieś z tym doświadczenia ? ile kosztuje itp i czy na pewno pomoże z tym. Wydaje mi się że on i tak ma niezłe kopyto i wypadało by jakoś zrobić liniowe przyśpieszenie i hamowanie
  3. Witam wszystkich, Od niedawna stałem się posiadaczem DL 1000 (81.000km). Stan jego dawał wiele do życzenia ale cena była adekwatna. Powoli dochodzę do ładu z nim ale jednej rzeczy nie mogę wyeliminować ... szarpania. Motocykl w zakresie do 3k RPM strasznie szarpie podczas dodania gazu i odejmowania, natomiast powyżej jest juz OK. Moto bardzo mocno hamuje silnikiem ponizej 3k RPM aż ciężko się jeździ w mieście. Miałem przyjemność przejechać sie Varadero 1000 i tam bardzo płynnie i subtelnie takie manewry wychodziły. Zrobiłem już: - adaptacje TPS - synchro przepustnicy - gumy zbieraka - cały napęd DID i JT - manetkę gazu - wyczyściłem wtryski - nowe świece - nowe sprzęgło z koszem Powoli już zaczynam wątpić co to może być. Dodam ze raz na 100 km potrafi sobie strzelić z tłumika ew w airboxa. Do najbliższego mechanika mam ok 600 km. Więc muszę uporać się z tym sam przy pomocy was. Był bym bardzo wdzięczny za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...