Gość fik554 Opublikowano 10 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2004 Witam wszystkich.Jako ze na forum jestem nowy prosze o wyrozumialosc ;) Jakis czas temu kupilem dla siebie maszynke, swietna yamahe konkretnie model Dt80 LC II z 1995Teraz borykam sie z problemem jej odblokowania.Dowiedzialem sie juz ze ten model byl blokowany przez dlawiki w wydechu, w kolanku i w puszce tlumika.Moj motocykl juz nie posiada dlawika w puszcze koncowej, tzn z tylu mam przelotowke ;) Pusta puszke ;)Motor jedzie dokladnie 80km/h predkosc jest stabilna nie ciagnie go jakos nie rowno czy cos takiego. Wkreca sie bardzo ladnie na obroty i zamyka obrotomierz na do biegu 4 ;) czyli do 80km/h licznikowych. Na ostatnim 6 biegu motor juz nie idzie wiecej, dokladnie 80km/h.Prosze bardzo o Pomoc jak odblokowac ten modul zaplonowy CDI, wiem ze taki post juz byl lecz sprawa nie zostala w nim do konca wyjasniona, zalaczam zdjecie tego modulu, zlokalizowalem go ;) Jest on pod bakiem paliwa, Od swiecy->Cewka zaplonowa->CDI Zalaczam jego zdjecie. Z modulu wychodza 4ry kable. Nie mam pojecia jak go rozblokowac, jezeli ktos bedzie mial jego schemat prosze bardzo o zamieszczenie ;)Pozdrawiam ;) ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 10 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2004 Witam. Moj motocykl juz nie posiada dlawika w puszcze koncowej, tzn z tylu mam przelotowke Pusta puszke To, ze masz pusty tłumik to źle, tam powinna byc taka rurka z siatki i na około niej wata. Pusty tłumik tzn taki orginalny co sie z niego bebechy wywaliło czasem może nawet troszeczke pogorszyć osiągi. Co do kolanka to tam też są blokady . Tyle ze zdjecie tych daje moc na wysokich obrotach. pamietaj że po wyjeciu ich trzeba wyregulować gaznik pod nowy wydech. Co do CDI to chyba byłoi dokładnie wyjasnione ze któres z w kabli trzeba zmostkować ( tyle ze nie pamietam które0 bo tych tematów o CDI było kilka. Jeżeli nie czujesz sie na siłach zrobienia takiego czegoś to na ebay są już rozblokowane CDi za 30- 40 euro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 11 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2004 Zapraszam do lektury postow nijakiego 'wojtas' -a. Porszukaj w archiwum - byla tam odpowiedz na twoje pytanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleszcz Opublikowano 12 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2004 Mi sie zdaje ze w 95 roku dt niemiały juz blokad na module.. ale niechce cie wprowadzac w bląd... był taki topic: "Wy tez bawiliscie sie kostką CDI ? " czy cos podobnego tam miales wszystko elegancko napisane.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 12 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2004 Trzeba zmostkować styki kondensatora , zeby nie opoźniał zapłonu, albo dac kondensator o mniejszej pojemności. Zeby sie dobrac do niego musisz rozciąć czarna obudowę i wydłubac wszysko delikatniepozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleszcz Opublikowano 12 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2004 thors niewiesz czy to prawde ze w dt80 oprocz wuzucenia flakow z dyfuzora, trzeba tez wywalic tez ten zawijas na kolanku przy cylindrze? bo slyszalem cos takiego i niewiem czy to prawda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 12 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2004 thors niewiesz czy to prawde ze w dt80 oprocz wuzucenia flakow z dyfuzora, trzeba tez wywalic tez ten zawijas na kolanku przy cylindrze? bo slyszalem cos takiego i niewiem czy to prawda... No przydaloby sie. Bo ten zawijas jak kazde kolanko czy zmina przekroju w przepływach powoduje strate przepływu tak zwane "ksi".Wyobraź sobie ze masz 2 wężyki.jeden prosty drugi poskrecany. Jak myslisz w ktory trzeba mocniej dmuchnąć zeby wyzucic z niego kulke papieru (przypomialo mi sie jak w podstawowce strzelalo sie z długopisów ;) )Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleszcz Opublikowano 12 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2004 Nom faktycznie.. Wojtas kiedys wspominał ze znalazł na jakims bazarze sportowe kolanko, bez zawijasa i flakow oraz o troche innym kształcie.. nie wiesz moze gdzie mozna takie dostac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 12 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2004 No mozesz kupić caly wydech jakis akcesoryjny bez tłumika na motobazarze i one sa bez swinskiego wywijasa, albo pobawic sie w chirurga z migomatem ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleszcz Opublikowano 12 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2004 ta tylko kiedy i czy wogole w okolicach Legnicy jest motobajzel? Jest cos takiego we Wrocu... ? moze sie glupio pytam ale niejestem w temacie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 12 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2004 Ten zawijas jest po to żeby silniczek miał mocniejszy dół. A te bez zawijasa dają moc tylko na wysokich obrotach za to silniczek traci na wolnych obrotach.Jeżeli masz mozliwosc kupna coś z ebay to tam tego pełno jest. A czesm kompletne wydechy można za 50-60 uero kupić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleszcz Opublikowano 12 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2004 Mysle ze samo wywalenie flakow z kolana nie zmniejeszy mocy na niskich obrotach... mam racje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas Opublikowano 22 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2004 Co do kostki CDI to tuning polega na przyspieszeniu zapłonu przez co moto sie szybciej wkręca. A co do wydechu to przy giannelli moto chwyta od samego dołu do końca. Przy giannelli proponuję przełożenie na zębatkach 14/51 - sprawdzone, śmigałem takim, v max 110, z tym że silnik był tip top. Zanim zabierzecie sie do tuningu swoich dt sprawdźcie najpierw czy silnik jest do niego przygotowany i w 100% zdrowy (korba, tłok, cylinder, sprzęgło) w przeciwnym razie tuning da odwrotny skutek i silnik sie wycycka do końca, spotkałem się już z tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sniper77 Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Ja chyba będę miał ten problem, kupiłem uszkodzoną dt80lc no i żaden z cylindrów lub tłoków a mam ich po 3, nie jest do końca w idealnym stanie, mogą tracić kompresję, zerknijcie sobie na moją galerię, nie jestem pewny ale ktoś mi już mówił, że mam wydech gianelli... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleszcz Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Ehh gosciu patrz na daty ostatnich postów.. wywaliłes na samą gore stare tematy o DT .. zreszta caly dziel Enduro/Cross niedługo będzie o DT ehh.. Proponuje poblokować wszystkie stere tematy o DT zostawić tylko tamte 2 aktualne pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.