Skocz do zawartości

Suzuki Vl800 k1 2001r jak wyregulować gaźnik Mikuni, strzela w wydech


braknicku
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim obecnym i nieobecym;)

Mam mały problem z moją volusią, po pierwsze to sporo pali bo z 8-9l na 100km,

Po drugie podczas jazdy jak ją puszczam z obrotów to strzela regularnie w wydechy.

Wyciągnąłem gaźnik, ale ja tam nie widzę żadnych śrub do regulacji, jutro się biore za wyczyszczenie go całego, ale może ktoś podpowie coś w tym temacie, jutro sprawdze iglice.

 

Pozdro

 

Michu

post-83536-0-99662600-1496762518_thumb.jpg

post-83536-0-56762000-1496762696_thumb.jpg

post-83536-0-13425800-1496762828_thumb.jpg

Edytowane przez braknicku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi też się podobały, na początku, przez chwike i ładne cygara szły, i nawet jakby mniej strzelał niż teraz... Wydech mi w końcu upier... ;D

 

No tak kolego, ale nie ma tej śrubki, coś tam się znam, ale jest jedno miejsce w którym wg mnie powinna być ale tam jest ori zalane.

 

??

 

Tu na zdjęciu to jest to miejsce według mnie gdzie powinna być ta śrubka regulująca, ta tuleja obok śrubki na imbus która jest po prostu śrubko-korkiem(?)

post-83536-0-76241300-1496776035_thumb.jpg

Edytowane przez braknicku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy raz widzę taki imbus w gaźniku :blink:

Jakaś dobra rzeźba tu się wydarzyła :biggrin:

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ten inbus to jest śruba spustowa, może ktoś inną wstawił,

 

Gaźnik po rozebraniu, tyle co sprawdziełem to dysze ibiglica wszystko oryginalne, sprawdzałem wg serwisówki;)

 

Ale właśnie nie mam tej śrubki do regulacji... A na serwisówce jest widoczna, niedługo wrzuce zdjęcie;)

U mnie to wygląda jakby to było ori, wkręcone albo wciśnięte, mosiężne;)

 

Jakieś pomysły panowie?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam tego gaźnika ale śruba spustowa czego? Bo spust paliwa to na dole komory pływakowej jest na krzyżak. Poza tym widzę tam coś obłamanego.

 

 

TT

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak masz racje kolego co do tej śruby, i to jest właśnie ten inbus(sprawdzałem), na ostatnim zdjęciu jest do góry nogami.

 

No to włąśnie dziwne, bo to jest gładkie jak bytaki było zawsze, niemam nawet nikogo z takim moto albo gaźnikiem żeby podejżeć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jak mówicie, tylko teraz pytanie co da się z tym zrobić?? :)

Bo pewnie to jest przyczyna?

Chętnie bym zbadał tą dziure:D

Ale skąd wziąć zamiennik, przeszukałem internety i na części nic nie znalazłem

Edytowane przez braknicku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ściągnij tą zaślepkę i zobacz co tam jest

Powinna być śruba z małą spręzynką zakończona w kształcie stożka.

Wkręc śrubę do końca licząc przy tym obroty.

Nastepnie wykręć śrubę o 2,5 obrotu.

Powinno być ok

Edytowane przez SamotnyWilk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, ale ona jest tam jakby wprasowana? Ewentualnie wkręcona, małyn punktakiem próbowałem ją ruszyć i nic nie szlo, jutro może spróbujr ostrym śrubokrętem nabić i odkręcić.

Jakiś pomysły co ona tam robi?? Idlaczego ma tam w środku mały otwór

Edytowane przez braknicku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym miejscu musi być śruba regulacyjna. Może jest zakitowana fabrycznie, żeby nikt tam nie grzebał.

2,5 obrotu to tylko wartość wyjściowa do dalszych regulacji. Jeśli masz dwa osobne wydechy to pięknie się to reguluje na analizatorze spalin.

 

Śruba imbusowa to spust paliwa z komory pływakowej.

 

Strzelanie może być spowodowane , zarówno za ubogą mieszanką jaki i zbyt bogatą.

Między innymi. Sprawdź też zaworki air cut i ich pokrywki.

Edytowane przez Jackass
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym miejscu musi być śruba regulacyjna. Może jest zakitowana fabrycznie, żeby nikt tam nie grzebał.

 

żaden znany mi producent gażników,nie stosuje takich patentów.

Jak dla mnie grzebał tu jakiś " Janusz" nie obrażając nikogo.

 

Tylko zastanawiam się po co to zrobił?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...