Vidon Opublikowano 23 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Jak trzymać w rezo kiedy zaczyna się od niewiele ponad 5 tyś. Do 7 tyś. ? Gdyż jest blokada Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 27 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2016 no rezonans silnika dt w zasadzie przy 7 tys obr się zaczyna :D ja bym po prostu normalnie jeździł pilnując tylko temperatury bo jak bd docierał na muła to potem przy pierwszym lepszym przy tyraniu tłok może przyklęknąć :) przy chińskich tłokach nie ma reguły nieraz próba docierania go w taki sposób jaki dziś się uważa za słuszny czuli normalnie po garach tylko uważać na temperaturę kończy się zatarciem albo jakimś widowiskowym wybuchem i moim zdaniem małe 2T bezpieczniej jest docierać ,,na ogara 200'' czyli przez 200 czy 300km go mulić ( nie wkręcać na obroty ) -nie słyszałem żeby komuś po takim docieraniu silnik wybuchł po odwinięciu a coraz częściej słyszę jak po 10 czy 30 km próbował go do końca wkręcić na jakimś namura , omp czy tkrj i skończyło się że stanął albo coś wybuchło ...... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ProPlayer13 Opublikowano 20 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2017 Witam, będę robił w swojej DT 80 szlif cylindra + nowy tłok i mam pytanie jak docierać ją/ jaką mieszankę robić ( castrol power racing 1 ) i przez ile kilometrów docierać. Chodzi mi o opis z podziałem na kilometry ( np, 0-100 i jak mam jeździć itd... ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 Mieszanka 1:30,fabryczny dozownik nie wystarczyNie przeciążać silnika,generalnie jeżdzić powinno się na 3/4 manetki. Robić przerwy co 20-30 min tak aby cylinder się schłodził.Docierać tak minimum 500km oczywiście im dłuższy ten przebieg będzie to póżniej zyska na tym stan silnika. Olej najlepiej syntetyczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ProPlayer13 Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 Dozownik już odpiełem i zakupiłem castrol power racing 1 ( syntetyczny ). To na 3/4 manetki to czyli mogę jeździć do 6tyś obrotów i zmieniać je w sensie, że też na mniejszych i większych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 Dozownik już odpiełem i zakupiłem castrol power racing 1 ( syntetyczny ). To na 3/4 manetki to czyli mogę jeździć do 6tyś obrotów i zmieniać je w sensie, że też na mniejszych i większych?Po co ściągałeś dozownik? Pisząc wcześniej o nim,miałem na myśli to,że seryjny dozownik nie poda tyle oleju ile potrzebuje silnik na dotarciu.dlatego dodatkowo do paliwa trzeba dodawać olej. Skoro już ściągnąłeś dozownik to rób teraz mieszankę 1:30 jak pisałem wcześniej. Ten olej co masz będzie dobry.Jeżdzij na 3/4 manetki w całym zakresie tych obrotów i na wszystkich biegach.Zaleca się również od czasu do czasu dać mu w pytę,czyli gwałtowne odkręcenie gazu,i po chwili gwałtowne jego puszczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 z praktyki wynika że jeśli masz chiński tłok ( a do dt 80 chyba innego się nie dostanie ) nie warto docierać jak motor techy radzą i inni czyli ,,na ostro'' lepiej według instrukcji ogara 200 czyli spokojnie sobie pyrkać , niedługie dystanse za jednym zamachem i tyle bo ja crm docierałem na spokojnie zrobiłem 300km praktycznie nie przekraczając 7 tys obr , max 15 km i postój i wcale nie było jak piszą bzdury ,, że docierasz wolno będzie wolny'' bo mocy nie brakowało a nie słyszałem kiedykolwiek żeby komuś docierając spokojnie coś się uszkodziło znam natomiast masę przypadków szczególnie z chińskimi cylindrami gdzie próba docierania ,,na ostro'' czyli z wstawianiem do końca na krótkich odcinkach skończyła się awarią i kolejnym remontem...... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vidon Opublikowano 29 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 z praktyki wynika że jeśli masz chiński tłok ( a do dt 80 chyba innego się nie dostanie ) nie warto docierać jak motor techy radzą i inni czyli ,,na ostro'' lepiej według instrukcji ogara 200 czyli spokojnie sobie pyrkać , niedługie dystanse za jednym zamachem i tyle bo ja crm docierałem na spokojnie zrobiłem 300km praktycznie nie przekraczając 7 tys obr , max 15 km i postój i wcale nie było jak piszą bzdury ,, że docierasz wolno będzie wolny'' bo mocy nie brakowało a nie słyszałem kiedykolwiek żeby komuś docierając spokojnie coś się uszkodziło znam natomiast masę przypadków szczególnie z chińskimi cylindrami gdzie próba docierania ,,na ostro'' czyli z wstawianiem do końca na krótkich odcinkach skończyła się awarią i kolejnym remontem......Barikit idzie dostać, tłoki Hiszpańskie, w cenie około 150zł. Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.