_Monter_ Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Zamiast najpierw wykręcać czujnik podłącz omomierz przy wtyczce do zegarów w pin od czujnika, odpal motór i sprawdź rezystancję cz idzie płynnie w górę, Wcześniej przedzwoń ten przewód bo najpierw wykręcając czujnik zabierasz się od dupy Maryni strony. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukcio Opublikowano 9 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 W taki sposób?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 (edytowane) Nie bo w twoim przypadku to ci niewiele powie. Zrob tak jak monter napisał. Najpier sprawdź przewód od czujnika do zegarów na przejście. Potem zaobserwuj jak zachowuje sie rezystancja samego czujnika (moim zdaniem powinna byc ok).Jak bym miał zgadywać to problem leży we wtyczce pod czacha która łączy sygnały idące do zegarów. Ewentualnie przewod masowy idący do zegarów ma gdzieś kiepskie połączenie.Miałem F4 7 sezonów - różne dziwne akcje z nią przerabiałem jeśli chodzi o elektryke i zawsze sprowadzało się to albo do słabych połączeń jak np wypadajacych pinow z konektorów czy luźnej masy albo walnietego regulatora napięcia. Edytowane 9 Maja 2017 przez Bimbak Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukcio Opublikowano 9 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Czyli i tak i tak, muszę podłączyć miernik (pomiar rezystancji) w miejsca, które oznaczone są na powyższym screenie, bo według: do wskaźnika jest zielony/niebieski (g/bu) tak? więc taki sam jak na: a drugi kabel do masy czyli zielony/czarny (g/bl)? a sprawdzić przewód "na przejście" czyli po prostu go przedzwonić, podłączając obie strony tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 (edytowane) Sprawdź tez przejście g/bu. Przewód z czujnika do wskaźnika.Możesz też zrobić coś takiego ze odpinasz wszystkie urzadzenia po drodze z aku do zegarów ktore korzystają z ich masy (g) i testujesz jak zachowuje sie wskaźnik bez nich odpinajac je pojedynczo i szukając poprawy.Jak widać w schemacie to masz tam właśnie to co powoduje ci te dziwne akcje. Kierunkowskazy, klakson, wentylator, czujnik stopki, pompa paliwa i uwaga regulator napięcia. Upewnij się że ten ostani ma na pewno dobre połączenie do ramy. Zdemontuj go, oczyść, połóż świeżą pastę termoprzewodzącą i zamocuj ponownie.Zobacz czy jego wtyczka nie ma poupalanych konektorów. Edytowane 9 Maja 2017 przez Bimbak Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukcio Opublikowano 9 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Przy 5000rps ma 13.2-13.3 dość ustatkowanego napięcia ze światłami jak i bez. Dziś tyle udało sie sprawdzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 To masz trochę do odzyskania. Masz spadki napięcia na kostce łączącej stojan z reglerem i na masie i połączeniu reglera z aku co może właśnie Ci krzaczyć... Można spadki wykluczyć lutując na stałe jak i też niektórzy zmieniają na grubsze przewody łączące stojan z kostką. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Chyba to nie jest tylko kwestia spadków skoro na jałowych obrotach jest wyższe ładowanie niż pod obciążeniem. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Ja w gpzecie też tak miałem ale nie chciało mi się walczyć z tym że nie sprawiało to żadnych problemów. Jest kilka postów jak chopaki odzyskali volty w ten sposób co napisałem. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukcio Opublikowano 9 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Bardziej mnie zastanawia czy moto się grzeje czy to tylko błędne wskazanie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 (edytowane) Na 90% błędne wskazanie. Leżałeś na prawej czy na lewej?Jak na prawej to wykręć korek z chłodnicy i sprawdź owal otworu w który wchodzi. Przy glebie mogło się zrobić jajo i hamuje wyrzucanie płynu do wyrównawczego aż do momentu az wzrost ciśnienia nie przepchnie płynu a motyw z kierunkowskazem to przypadek. Tylko taką inną opcje widzę odnośnie zachowania które opisałeś.Ale zostawić tak tego tez nie możesz. Skończy sie uwaleniem regulatora a potem usterka może pójść lawinowo przez zegary aż do modułu. Kiepska masa to początek problemów i masz szczęście że to w miare szybko wylapaleś. Edytowane 9 Maja 2017 przez Bimbak Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukcio Opublikowano 9 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Na prawej lezalem, miałem wybity crashpad wiec teoretycznie mogło i coś tam się wykrzywic. Nie rozumiem tylko tego o czym mówisz, co może hamować wyrzucanie płynu? Otwór wlewu płynu chłodniczego wygląda na normalny, przy myciu chkodnicy nic nie zauważyli żeby było źle, ja sam też nic niepokojącego nie zauwazylem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 (edytowane) Jak korek wchodzi luźno i nie trzeba go wciskać na siłę ani się nie klinuje to powinno byc spoko.Generalnie - mało prawdopodobne by się faktycznie tak dziwacznie przegrzewał Edytowane 9 Maja 2017 przez Bimbak Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukcio Opublikowano 9 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Nie no, wkładam i zakrecam, tak jak zawsze :) po kolejnych testach dam znac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukcio Opublikowano 1 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2017 Może komuś się przydadzą informacje:wykręciłem czujnik, przeczyściłem go, zamontowałem. CBRka postała parę dni, doczekała się wyższych temperatur na podwórku i ku mojemu zdziwieniu, jak na razie wskazówka nie wędruje powyżej połowy. Jako, że ruszałem tylko czujnik, a widać różnicę, jestem skłonny stwierdzić, że przyczyna leży w czujniku.Jakby wyszło coś więcej, poinformuję. PS. Czujnik wykręcałem i wkręcałem dwa razy - dla testów, raz bez zdejmowania filtra oraz gaźnika, raz z demontażem - fakt, bez gaźnika było wygodniej, ale z nim było wystarczająco dużo miejsca żeby sobie poradzić - dojście od sprężyny amortyzatora.Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.