Skocz do zawartości

Suzuki sv 650s, ogłoszenie


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zrobiłem A2 i szukam ciekawego sprzętu (sportowy turystyk) a2 i podoba mi się sv650s albo Kawasaki er6f, motocyklem będę jeździł na codzień (nie miasto) ale także chce wypaść na trasę gdzieś dalej, także na zlot gdzieś tam na koniec Polski.. no i znalazłem sv650s;

https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-sv-suzuki-sv650-kat-a2-25kw-fazer-er6-z750-hornet-fz6-cbf-ID6yLVTf.html

Pytanie tylko czy przebieg nie jest za duży 49K, co sprawdzać przy zakupie takiej sv, gdy kupowałem rs 125 to sprawdzałem kompresje, przy takiej 650 jest sens mierzyć kompresje?

Co jeszcze zbadać przy zakupie, ona jest w Rzeszowie, nie daleko mnie, może ja wziąć na jakiś warsztat i zbadać?

Pytam bo gdy kupiłem Rs-ke 125 i chciałem ją doprowadzić do porządku to musiałem wsadzić w nią pare tysi... I nie chce żeby sytuacja się powtórzyła przy 650-tce..

I jeszcze jedno pytanie mam, czy da się taką sv obrócić do Anglii? :)

Rs-ką 125 jednego dnia przejechałem 600km

Więc dla takiej sv nie powinno chyba być problemu zrobić 1200km?

Edytowane przez Nestle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie tylko czy przebieg nie jest za duży 49K

 

Myślę, że jak poprosisz sprzedającego to ustawi ci na liczniku np. 20 000 km i wtedy będzie ok.

 

 

przy takiej 650 jest sens mierzyć kompresje?

 

Jeśli tylko masz sprzęt do pomiaru to jak najbardziej. Trochę ściągania plastików będzie ale jak sprzedający się zgodzi to mierz.

 

 

Pytam bo gdy kupiłem Rs-ke 125 i chciałem ją doprowadzić do porządku to musiałem wsadzić w nią pare tysi... I nie chce żeby sytuacja się powtórzyła przy 650-tce..

 

Niestety ale takie ryzyko jest wkalkulowane w posiadanie motocykla. Jak jeździ to fajnie ale w razie czego to stówki z portfela wylatują jedna za drugą i nic na to nie poradzisz. Trzeba być przygotowanym, że motocykl to droga zabawka dla dużych chłopców.

 

A co do tej konkretnej - motocykl przyjechał z Francji a tam to się w 99% przypadków odkupuje od ubezpieczalni sprzęty po mniejszych lub większych przygodach. Przyjrzyj się czemu ma nieoryginalne podnóżki (które swoją drogą wyglądają paskudnie). Całkiem możliwe, że znajdziesz ślady spawania setów bo tylny prawy jest przytarty. Zacznij drążyć temat czemu prawy dekiel jest taki pościerany i poobijany. Obudowa pompy wody (termostatu?) też ma dziwne ślady, które nie powstają podczas normalnej eksploatacji. Końcówka od dźwigni zmiany biegów wygląda na wygiętą ale to tylko zdjęcia i może się wydawać. Szukaj pod plastikami śladów napraw (spawanie, klejenie). SV chyba miały jakieś problemy z drugim cylindrem - przegrzewanie czy problem ze smarowaniem, byś musiał poczytać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zmierzysz kompresji bo nie dostaniesz się do przedniego cylindra bez zdejmowania chłodnicy. Weź kogoś kumatego ze sobą to oceni czy moto idzie jak powinno. Zobacz jak odpala na zimno. Jak się zagrzeje to pociągnij do czerwonego i zobacz czy nie pusza dyma (może być na jedynce, nieważne). To takie podstawowe rzeczy żeby ocenić stan silnika.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...