kryhol Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Może obroty jałowe silnika powinieneś zwiększyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Empty123 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Może obroty jałowe silnika powinieneś zwiększyć?Wiem, ustawie mu oborty na cipelym raz a za ktoryms odpaleniem nie trzyma w ogole ;( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2017 (edytowane) Co moze byc przyczyna ze po regulacji wszystko jest okej, odpalam wszysto git przejade sie kawalek stoje w miejscu i obroty spadają do tego stopnia ze gasnie??Przyczyną może być żle wyregulowany gażnik lub zanieczyszczony.Masz seryjny wydech i filtr? Dokonywałeś jakiś zmian?Jaki kolor ma świeca? Edytowane 6 Kwietnia 2017 przez SamotnyWilk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Empty123 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Przyczyną może być żle wyregulowany gażnik lub zanieczyszczony.Masz seryjny wydech i filtr? Dokonywałeś jakiś zmian?Jaki kolor ma świeca?Filtr wymieniony - bynajmniej nie seryjny dużo większy.Wydech seryjnySwieca:Kawa z mlekiem czyli wszystko w porządku z mieszanką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryhol Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2017 (edytowane) To może ciągnie gdzieś lewe powietrze i dlatego ci wariuje na wolnych obrotach takie coś nawet może powodować brak uszczelki przy śrubie mieszanki. Albo czy przy czyszczeniu gaźnika przypadkowo nie przestawił ci się poziom paliwa w komorze pływakowej. Edytowane 7 Kwietnia 2017 przez kryhol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Empty123 Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2017 To może ciągnie gdzieś lewe powietrze i dlatego ci wariuje na wolnych obrotach takie coś nawet może powodować brak uszczelki przy śrubie mieszanki. Albo czy przy czyszczeniu gaźnika przypadkowo nie przestawił ci się poziom paliwa w komorze pływakowej.Własnie ze w tym gazniku brakuje jednej srubki :| ale z tego co widziałem te gazniki tak mają :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryhol Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Tym otworem się nie przejmuj to nie jest na śrubę. A było coś grzebane w dyszach? Bo mam delikatne podejrzenia na za duża dysze wolnych obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Empty123 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Tym otworem się nie przejmuj to nie jest na śrubę. A było coś grzebane w dyszach? Bo mam delikatne podejrzenia na za duża dysze wolnych obrotów.Chyba nic nie był majstrowane orginalne dysze to ile 62? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryhol Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2017 (edytowane) Z manuala derbi z tym gaźnikiem.https://scootergrisen.dk/scooterhjemmeside/download/derbi_50cc_6speed_servicemanual.pdf BRAND / TYPE : Dell´Orto / PHVA 17.5*ENGINE IDLE SPEED : 1,900 ± 100*TURNS IDLE JET AIR SCREW : 3*DIFFUSER DIAMETER : 17.5 mm.*IDLE JET : 34*MAIN JET : 98*CONICAL NEEDLE: TYPE / STD ADJUSTMENT : A15/4th*SLIDE VALVE : 40*EMULSIFIER TUBE : 212FA*CHOKE TYPE : MECHANICAL*CHOKE JET : 50*FLOAT : 3.5 gr Edytowane 8 Kwietnia 2017 przez kryhol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Empty123 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Z manuala derbi z tym gaźnikiem.https://scootergrisen.dk/scooterhjemmeside/download/derbi_50cc_6speed_servicemanual.pdf BRAND / TYPE : Dell´Orto / PHVA 17.5*ENGINE IDLE SPEED : 1,900 ± 100*TURNS IDLE JET AIR SCREW : 3*DIFFUSER DIAMETER : 17.5 mm.*IDLE JET : 34*MAIN JET : 98*CONICAL NEEDLE: TYPE / STD ADJUSTMENT : A15/4th*SLIDE VALVE : 40*EMULSIFIER TUBE : 212FA*CHOKE TYPE : MECHANICAL*CHOKE JET : 50*FLOAT : 3.5 gr Gitata, dzięki... Wszystko git juz tylko ze teraz pluje olejem ale chyba jakiś shit kupiłem.. Orlen 2t 1:100 Strasznie tym tryska... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryhol Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 (edytowane) No mieszanka lej mu 1:50, ale chociaz Elf moto 2 tech syntetyk lub mobil 1 2T syntetyk.Nie sugeruj się opiniami ze castrol power jest "dobrym" olejem,a poza tym czeka cię porządna regulacja gaźnika. Edytowane 10 Kwietnia 2017 przez kryhol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Empty123 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Jaką zebatke na tył mógłbym założyć żeby nie stracil zbyt wiele na mocy ale zeby jechał ciut szybciej, orginał bodajże ma 53 zęby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryhol Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 (edytowane) Dajesz z przodu większa lub z tyłu mniejszą, ale nie za dużo żebyś nie miał tak że na ostatnim biegu moto nie będzie umiał przekroczyć bariery obrotów. Tu masz kalkulator przełożeń do danych modeli http://www.gearingcommander.com Edytowane 12 Kwietnia 2017 przez kryhol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Empty123 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Dajesz z przodu większa lub z tyłu mniejszą, ale nie za dużo żebyś nie miał tak że na ostatnim biegu moto nie będzie umiał przekroczyć bariery obrotów. Tu masz kalkulator przełożeń do danych modeli http://www.gearingcommander.comJak to mam wpisać? Mogłbyś mi to objaśnic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryhol Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Wybierasz marke (Select bike brand) później model na końcu wersje, klikasz "load gearing"i później się bawisz przełożeniami stock, current, custom i poniżej masz wykresy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.