Skocz do zawartości

Derbi nie wkręca się


Empty123
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

Co moze byc przyczyna ze po regulacji wszystko jest okej, odpalam wszysto git przejade sie kawalek stoje w miejscu i obroty spadają do tego stopnia ze gasnie??

Przyczyną może być żle wyregulowany gażnik lub zanieczyszczony.

Masz seryjny wydech i filtr? Dokonywałeś jakiś zmian?

Jaki kolor ma świeca?

Edytowane przez SamotnyWilk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyną może być żle wyregulowany gażnik lub zanieczyszczony.

Masz seryjny wydech i filtr? Dokonywałeś jakiś zmian?

Jaki kolor ma świeca?

Filtr wymieniony - bynajmniej nie seryjny dużo większy.

Wydech seryjny

Swieca:Kawa z mlekiem czyli wszystko w porządku z mieszanką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może ciągnie gdzieś lewe powietrze i dlatego ci wariuje na wolnych obrotach takie coś nawet może powodować brak uszczelki przy śrubie mieszanki. Albo czy przy czyszczeniu gaźnika przypadkowo nie przestawił ci się poziom paliwa w komorze pływakowej.

Edytowane przez kryhol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może ciągnie gdzieś lewe powietrze i dlatego ci wariuje na wolnych obrotach takie coś nawet może powodować brak uszczelki przy śrubie mieszanki. Albo czy przy czyszczeniu gaźnika przypadkowo nie przestawił ci się poziom paliwa w komorze pływakowej.

Własnie ze w tym gazniku brakuje jednej srubki :| ale z tego co widziałem te gazniki tak mają :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z manuala derbi z tym gaźnikiem.
https://scootergrisen.dk/scooterhjemmeside/download/derbi_50cc_6speed_servicemanual.pdf

BRAND / TYPE : Dell´Orto / PHVA 17.5
*ENGINE IDLE SPEED : 1,900 ± 100
*TURNS IDLE JET AIR SCREW : 3
*DIFFUSER DIAMETER : 17.5 mm.
*IDLE JET : 34
*MAIN JET : 98
*CONICAL NEEDLE: TYPE / STD ADJUSTMENT : A15/4th
*SLIDE VALVE : 40
*EMULSIFIER TUBE : 212FA
*CHOKE TYPE : MECHANICAL
*CHOKE JET : 50
*FLOAT : 3.5 gr
Edytowane przez kryhol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Z manuala derbi z tym gaźnikiem.

https://scootergrisen.dk/scooterhjemmeside/download/derbi_50cc_6speed_servicemanual.pdf

BRAND / TYPE : Dell´Orto / PHVA 17.5
*ENGINE IDLE SPEED : 1,900 ± 100
*TURNS IDLE JET AIR SCREW : 3
*DIFFUSER DIAMETER : 17.5 mm.
*IDLE JET : 34
*MAIN JET : 98
*CONICAL NEEDLE: TYPE / STD ADJUSTMENT : A15/4th
*SLIDE VALVE : 40
*EMULSIFIER TUBE : 212FA
*CHOKE TYPE : MECHANICAL
*CHOKE JET : 50
*FLOAT : 3.5 gr

 

Gitata, dzięki... Wszystko git juz tylko ze teraz pluje olejem ale chyba jakiś shit kupiłem.. Orlen 2t 1:100 Strasznie tym tryska...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mieszanka lej mu 1:50, ale chociaz Elf moto 2 tech syntetyk lub mobil 1 2T syntetyk.

Nie sugeruj się opiniami ze castrol power jest "dobrym" olejem,

a poza tym czeka cię porządna regulacja gaźnika.

Edytowane przez kryhol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dajesz z przodu większa lub z tyłu mniejszą, ale nie za dużo żebyś nie miał tak że na ostatnim biegu moto nie będzie umiał przekroczyć bariery obrotów. Tu masz kalkulator przełożeń do danych modeli http://www.gearingcommander.com

Edytowane przez kryhol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dajesz z przodu większa lub z tyłu mniejszą, ale nie za dużo żebyś nie miał tak że na ostatnim biegu moto nie będzie umiał przekroczyć bariery obrotów. Tu masz kalkulator przełożeń do danych modeli http://www.gearingcommander.com

Jak to mam wpisać? Mogłbyś mi to objaśnic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...