Skocz do zawartości

Wysokie obroty silnika na luzie, kx450f. Regulacja?


Raidber
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem, mianowicie silnik w mojej KX450F zachowuje się nieco dziwnie, póki sie nie zagrzeje jest ok, ma wolne obroty, po krótkiej jeździe jak już się zagrzeje mocniej schodzi z obrotów ale trzyma je dość wysoko, tzn dużo za wysoko, próbowałem regulować na pokrętle przy gaźniku ale wtedy z kolei na zimnym gasł bo miał za nisko ustawione. Rozebrałem gąźnik, myślałem, że to ta przysłona od przepustnicy ale z nią jest wszystko ok więc już nie wiem, na tą chwile mam gaźnik wyciągnięty i próbuje go przeczyścić, może jakieś wskazówki, sugestie co to może być ewentualnie ? Luz zaworowy ok, również sprawdzane.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem, mianowicie silnik w mojej KX450F zachowuje się nieco dziwnie, póki sie nie zagrzeje jest ok, ma wolne obroty, po krótkiej jeździe jak już się zagrzeje mocniej schodzi z obrotów ale trzyma je dość wysoko, tzn dużo za wysoko, próbowałem regulować na pokrętle przy gaźniku ale wtedy z kolei na zimnym gasł bo miał za nisko ustawione. Rozebrałem gąźnik, myślałem, że to ta przysłona od przepustnicy ale z nią jest wszystko ok więc już nie wiem, na tą chwile mam gaźnik wyciągnięty i próbuje go przeczyścić, może jakieś wskazówki, sugestie co to może być ewentualnie ? Luz zaworowy ok, również sprawdzane.

 

Wyczyść gaźnik, wymień zużyte elementy, wyreguluj i będzie git

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Sprawdź 2 rzeczy:

- czy nie bierze lewego powietrza (może się dziać tak, że po rozgrzaniu robi się minimalny przedmuch na króćcu łączącym airbox z gaźnikiem

- czy ustawiony jest odpowiedni skład mieszanki (regulacja za pomocą cienkiego śrubokręta albo pokrętła od spodu gaźnika). Jeżeli nie masz dedykowanego pokrętła do tego, musisz wykonać regulację śrubokrętem: albo bardzo krótkim, albo takim specjalnym z przegubem, albo poprzez poluzowanie gaźnika i odchylenie go w bok. Spróbuj obrócić wkręt do regulacji składu o pół obrotu w lewo/w prawo i zobacz co się dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...