Skocz do zawartości

Raidber

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki KX450F 2008r.
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Płock

Osiągnięcia Raidber

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam, mam pytanie odnośnie zaworów. :) Co oznacza taki fakt, że do lewego zaworu wydechowego musiałem kupić płytkę minimalnie większą niż do prawego? :) różnica 0.04 mm. Czy w takiej sytuacji będzie okej jak luzy będą w normie? (0.17-0.22mm) Czy mogę normalnie jeździć? Pacjent KXF 450 2008r.
  2. Witam, mam problem, mianowicie silnik w mojej KX450F zachowuje się nieco dziwnie, póki sie nie zagrzeje jest ok, ma wolne obroty, po krótkiej jeździe jak już się zagrzeje mocniej schodzi z obrotów ale trzyma je dość wysoko, tzn dużo za wysoko, próbowałem regulować na pokrętle przy gaźniku ale wtedy z kolei na zimnym gasł bo miał za nisko ustawione. Rozebrałem gąźnik, myślałem, że to ta przysłona od przepustnicy ale z nią jest wszystko ok więc już nie wiem, na tą chwile mam gaźnik wyciągnięty i próbuje go przeczyścić, może jakieś wskazówki, sugestie co to może być ewentualnie ? Luz zaworowy ok, również sprawdzane.
  3. Dziękuje wielkie za porady. ;) A może ktoś inny coś powie na ten temat?
  4. Witam, niedawno zakupiłem Kawasaki KX450F z 2008 roku (jakiś miesiąc temu) od poprzedniego właściciela, który mówił że kupił go 3 lata temu i prawie wcale nie jeździł. Jeżeli jeździł to rekreacyjnie. <????> Raczej mówił poważnie bo nawet nie miał butów do motocrossu i nie wyglądał na Pana, który "się zna na crossach". Z rozmowy-Miał kiedyś GSXR1000 i po wypadku sprzedał i kupił crossa. Co powinienem zrobić po kupnie takiego motocykla, oprócz wymiany płynów, filtrów? Bo wiecie... jest jesień i chciałbym zadbać o maszynę na nowy sezon. >Problem jest taki, że motocykl nie miał licznika motogodzin a poprzedni właściciel oznajmia, że "jeździł mało". Na razie nic nie stuka w silniku i pali sztynks "dwie pompki i za trzecim kopniak" >Chodzi mi w tym poście bardziej o silnik niż załóżmy o napęd. Bo to wiadomo... zużyty=wymiana. Wróćmy do silnika~ Rozbierać taki silnik żeby skontrolować luzy na wale korbowym i stan tłoka jeżeli dobry to jeździć dalej? Czy rozebrać i wymienić, i nie zważać na stan cylindra i tłoka? (żeby mięć Top End całkowicie nowy + założenie licznika) Chciałbym poznać Wasze słowo na ten temat. -Za wszelkie rady i odpowiedzi dziękuję! :wink:
  5. Witam, szukałem wszędzie i się nie doszukałem w jakiej kolejności zakładać pierścienie na nowy tłok do KX450F. Najlepiej jakby ktoś przedstawił to obrazkowo, albo bardzo dobrze wytłumaczył :blush: . Jeżeli taki temat już był, dajcie znać to usunę. To samo się dotyczy kategorii. Za wszelkie pomoce dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...