Raidber Opublikowano 25 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2017 Witam, mam problem, mianowicie silnik w mojej KX450F zachowuje się nieco dziwnie, póki sie nie zagrzeje jest ok, ma wolne obroty, po krótkiej jeździe jak już się zagrzeje mocniej schodzi z obrotów ale trzyma je dość wysoko, tzn dużo za wysoko, próbowałem regulować na pokrętle przy gaźniku ale wtedy z kolei na zimnym gasł bo miał za nisko ustawione. Rozebrałem gąźnik, myślałem, że to ta przysłona od przepustnicy ale z nią jest wszystko ok więc już nie wiem, na tą chwile mam gaźnik wyciągnięty i próbuje go przeczyścić, może jakieś wskazówki, sugestie co to może być ewentualnie ? Luz zaworowy ok, również sprawdzane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółf Opublikowano 25 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2017 Witam, mam problem, mianowicie silnik w mojej KX450F zachowuje się nieco dziwnie, póki sie nie zagrzeje jest ok, ma wolne obroty, po krótkiej jeździe jak już się zagrzeje mocniej schodzi z obrotów ale trzyma je dość wysoko, tzn dużo za wysoko, próbowałem regulować na pokrętle przy gaźniku ale wtedy z kolei na zimnym gasł bo miał za nisko ustawione. Rozebrałem gąźnik, myślałem, że to ta przysłona od przepustnicy ale z nią jest wszystko ok więc już nie wiem, na tą chwile mam gaźnik wyciągnięty i próbuje go przeczyścić, może jakieś wskazówki, sugestie co to może być ewentualnie ? Luz zaworowy ok, również sprawdzane. Wyczyść gaźnik, wymień zużyte elementy, wyreguluj i będzie git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 25 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2017 Dość wysokie obroty tzn.? One powinny mieć jakieś 1700-1900 obr/min na wolnych obrotach więc nie będzie Ci pyrkotał jak zwykły singiel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Sprawdź 2 rzeczy:- czy nie bierze lewego powietrza (może się dziać tak, że po rozgrzaniu robi się minimalny przedmuch na króćcu łączącym airbox z gaźnikiem- czy ustawiony jest odpowiedni skład mieszanki (regulacja za pomocą cienkiego śrubokręta albo pokrętła od spodu gaźnika). Jeżeli nie masz dedykowanego pokrętła do tego, musisz wykonać regulację śrubokrętem: albo bardzo krótkim, albo takim specjalnym z przegubem, albo poprzez poluzowanie gaźnika i odchylenie go w bok. Spróbuj obrócić wkręt do regulacji składu o pół obrotu w lewo/w prawo i zobacz co się dzieje. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryhol Opublikowano 11 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 Jeśli masz źle wyregulowaną mieszanka tzn za dużo powietrza to moto będzie dosyć długo schodził z obrotówlub nie będzie chciał zejść do odpowiednio wolnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.