Michaelo000 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 Moc bazowa nie może przekraczać 70 kW żeby móc zacząć dławienie pod A2 więc ZX-10R się chyba nie nada żeby go legalnie zdławić?W Polsce w pełni odblokowaną sztukę zarejestrowaną na A nie.Natomiast francuzi blokowali te motocykle do tych 109km coś koło tego i tak jakby to była ich moc maksymalna na papierze i z takim motocyklem można coś kombinować znam wielu takich którym się to udało i obecnie sam posiadam taką sztukę na a2 z tym że poprzedni właściciel po rejestracji odblokował moc co mi średnio pasuje jak się domyślasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 21 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 Natomiast francuzi blokowali te motocykle do tych 109km coś koło tego i tak jakby to była ich moc maksymalna na papierze i z takim motocyklem można coś kombinować znam wielu takich którym się to udało i obecnie sam posiadam taką sztukę na a2 z tym że poprzedni właściciel po rejestracji odblokował moc co mi średnio pasuje jak się domyślasz No to i tak chyba za dużo bo 70 kW to ~95 KM. W razie jakiegoś wypadku jak wezmą sprzęt pod lupę to może być bardzo ciekawie jeśli wyjdą kombinacje, ubezpieczyciel się o swoje upomni :) A swoją drogą - 175 KM na pierwszy motocykl? Ja po blisko 20 latach ujeżdżania motocykli bym czuł ogromny respekt do takiej maszyny i z pokorą odkręcał manetkę ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 21 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 (edytowane) W Polsce w pełni odblokowaną sztukę zarejestrowaną na A nie.Natomiast francuzi blokowali te motocykle do tych 109km coś koło tego i tak jakby to była ich moc maksymalna na papierze i z takim motocyklem można coś kombinować znam wielu takich którym się to udało i obecnie sam posiadam taką sztukę na a2 z tym że poprzedni właściciel po rejestracji odblokował moc co mi średnio pasuje jak się domyślasz W zadnym kraju czlonkowskim EU nie bedziesz mial prawa poruszac sie zdlawionym. I w dalszym ciagu nie dochodzi do Ciebie, ze motocykla nie rejestruje sie na Kategorie PJ wiec co ma sie udac lub nie udac ? Idzie sie do urzedu komunikacji, przedstawia papiery o wyniku dlawienia i urzad rejestruje, przenosi ja na dowod rejestracyjny. Majac Taki dowod w dalszym ciagu nie masz prawa takim motocyklem sie poruszac po drogach publicznych. Oprocz mocy dochdzi jeszcze wspolczynnik stosunku mocy do wagi ktory w kazdym wypadku jest znacznie przekroczony. Moze zapoznaj sie Najpierw z tym ! http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/72015-niszt-kombinirent-dzieciaki/ :crossy: Edytowane 21 Stycznia 2017 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelo000 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 No to i tak chyba za dużo bo 70 kW to ~95 KM. W razie jakiegoś wypadku jak wezmą sprzęt pod lupę to może być bardzo ciekawie jeśli wyjdą kombinacje, ubezpieczyciel się o swoje upomni :) A swoją drogą - 175 KM na pierwszy motocykl? Ja po blisko 20 latach ujeżdżania motocykli bym czuł ogromny respekt do takiej maszyny i z pokorą odkręcał manetkę ;)Może nie pierwszy trochę się pojeździło na mniejszych pojemnościach w każdym razie nie mam się za jakiegoś doświadczonego i ta moc przerasta więc mam wielki szacunek celowałem w 600cm trafił się litr w dobrej cenie dlatego teraz chce go zablokować żeby oswoić się z maszyną. O kwestiach prawnych nie będe dyskutować bo wiadomo że większość ścigów 600cm nie mieści się legalnie w normach a2 nie ma co mówić o 1000cm gdzie tej mocy jest dużo więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 21 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 Ja jako osoba, która miała w swojej karierze 2 wypadki motocyklowe, jeden z mojej winy, drugi nie z mojej (tak, wypadki, bo w szpitalu leżałem powyżej 7 dni) napiszę Ci tak: nie warto mieć kombinacji w papierach. Po każdym wypadku motocykl był zabierany na dokładne oględziny, sprawa ciągnęła się przez ponad 3 miesiące. Tam wszystko wyjdzie w praniu i potem będziesz miał problemy. Oni dokładnie przejrzą każdy szczegół a debilami nie są bo to rzeczoznawcy z wieloletnim stażem i im kitu nie wciśniesz. O wypadek nie trudno, Ty możesz jechać ostrożnie, powoli i bezpiecznie a znajdzie się ktoś, kto wyjedzie z podporządkowanej i nawet nie zdążysz zareagować ;) Aczkolwiek życzę powodzenia w blokowaniu, może się uda, może się nie uda, nie wiadomo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelo000 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 (edytowane) Mam jeszcze jedno pytanko tak z ciekawości:Za troszkę ponad rok będe mógł zrobić kat A i czy wtedy dałoby się w jakiś sposób przerejestrować ten motocykl z A2 na A?W sumie nie słyszałem jeszcze o takich przypadkach a jestem ciekawy jak to jest :D Edytowane 21 Stycznia 2017 przez Michaelo000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.