Skocz do zawartości

Michaelo000

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Michaelo000

  • Urodziny 03/25/1994

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lubelskie

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki ZX-10R
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Michaelo000

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Mam jeszcze jedno pytanko tak z ciekawości: Za troszkę ponad rok będe mógł zrobić kat A i czy wtedy dałoby się w jakiś sposób przerejestrować ten motocykl z A2 na A? W sumie nie słyszałem jeszcze o takich przypadkach a jestem ciekawy jak to jest :D
  2. Może nie pierwszy trochę się pojeździło na mniejszych pojemnościach w każdym razie nie mam się za jakiegoś doświadczonego i ta moc przerasta więc mam wielki szacunek celowałem w 600cm trafił się litr w dobrej cenie dlatego teraz chce go zablokować żeby oswoić się z maszyną. O kwestiach prawnych nie będe dyskutować bo wiadomo że większość ścigów 600cm nie mieści się legalnie w normach a2 nie ma co mówić o 1000cm gdzie tej mocy jest dużo więcej.
  3. W Polsce w pełni odblokowaną sztukę zarejestrowaną na A nie.Natomiast francuzi blokowali te motocykle do tych 109km coś koło tego i tak jakby to była ich moc maksymalna na papierze i z takim motocyklem można coś kombinować znam wielu takich którym się to udało i obecnie sam posiadam taką sztukę na a2 z tym że poprzedni właściciel po rejestracji odblokował moc co mi średnio pasuje jak się domyślasz [emoji14]
  4. Rozumiem o co Ci chodzi.Na co dzień jestem raczej spokojnym człowiekiem i nie mam z tym problemów.Mój umysł po tamtej nazwijmy to wpadce zakodował że to jest wieelka moc i jedyna rzecz o jakiej myślę podczas jazdy to ostrożnie z gazem.Nie chcę go od razu kastrować o połowę mocy chodzi mi o to żeby złagodzić ten przyrost mocy bo jak narazie to nie jestem w stanie z niej korzystać w 20% nawet wtedy kiedy można.Nie zamierzam też się do niczego zmuszać boo wiadomo jak to się kończy.
  5. Panu wszechwiedzącemu już dziękuję.Tak wiem wiem upierdliwość to cecha wrodzona Polaków więc życzę wszystkim żeby nie spotkali takiego pana Januszka na drodze jak ten poprawny obywatel :D
  6. Po pierwsze nie chodziło mi o to co sądzisz ani czy mam prawo do "prawo poruszania się tym potworkiem" to już moja indywidualna kwestia na czym jeżdżę na jakiej kategorii itp. Po drugie jakbyś dokładnie doczytał chodziło mi o blokowanie mocy tylko dlatego że mi się tak podoba nie żeby zarejestrować go na jakąś kategorie. Po trzecie jakbyś był chociaż trochę w temacie wiedziałbyś że niektóre kraje mają wprowadzone ograniczenia mocy przez co już z fabryki wychodzą np ze zmienionymi mapami zapłonu bo nie mogą przekraczać pewnego limitu. A po czwarte głupie żarciki zachowaj dla siebie kolego :)
  7. Witam wszystkich. Pod koniec listopada dosyć spontanicznie stałem się szczęśliwym posiadaczem Kawy ZX10-R z 2005 roku zarejestrowanej na kategorie A2 (w jaki sposób nie wnikajmy :P ). Od paru miesięcy wstecz poszukiwałem sporta 600cm zarejestrowanego na A2,jednak pewnego dnia znajomy zadzwonił do mnie czy nie chciałbym odkupić jego motocykla,ponieważ musi pilnie wyjechać za granice na dłuższy czas a transport motocykla jest nie opłacalny. Bez namysłu zacząłem skakać po różnych portalach aukcyjnych i po tym co tam ujrzałem zrozumiałem,że mam okazję nabyć sprawdzony pewny motocykl w bardzo okazyjnej cenie. Następnego dnia z samego rana motocykl był już w moim garażu,nie wnikałem nawet w jaki sposób poruszał się tym na kat.A2,po prostu rzuciłem pieniądze na stół,dostałem kluczyki,kwestie prawne załatwialiśmy w późniejszym okresie. Podczas podróży do domu i pierwszym śmielszym odkręceniu manety (zakończonym nie zbyt bardzo kontrolowanym wheelie i pełnych gaciach :P ) dotarło do mnie co kupiłem i moja pierwsza myśl związana z tym motocyklem to zamiana na jakąś sześćsetkę. Jednak podczas następnych podróży głównie po mieście motocykl sprawiał wrażenie bardzo wygodnego jak na sporta i głównie z tego powodu zakładam ten temat.Wszystkie motocykle klasy 600 na których jeździłem (przynajmniej sportowe) sprawiały wrażenie małych ciasnych i nie wygodnych,tutaj było co innego.Głównie to spowodowało myśl zblokowania kawy w celu szybszego oswojenia motocykla i większej pewności podczas jazdy na nim. I teraz pytania związane z blokowaniem: -Jaki mniej więcej byłby koszt ograniczenia mocy w takim sprzęcie, -Czy blokowanie jest zdrowe dla samego silnika, -Czy jest możliwość regulacji mocy po zablokowaniu w prosty sposób (bez wizyty u mechanika). To by było raczej na tyle.. Możliwe,że pytania,które zadaje są banalne,ale nigdy nie bawiłem się w takie rzeczy i po prostu nie jestem w temacie więc dziękuje za wyrozumiałość :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...