Skocz do zawartości

Ktm 125


Rekomendowane odpowiedzi

Kilka pytań (proszę o sensowne odpowiedzi):

-Zarejestrowanie na a1,trzeba kombinować z mocą czy nie? (mam 16 lat i chcę jeździć na legalu)

-Koszt utrzymania dwusówa, czytałem różnie 2-3tyś,tylko remont enduro(interesował by mnie sensowna odp. lub temat)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka pytań (proszę o sensowne odpowiedzi):

-Zarejestrowanie na a1,trzeba kombinować z mocą czy nie? (mam 16 lat i chcę jeździć na legalu)

-Koszt utrzymania dwusówa, czytałem różnie 2-3tyś,tylko remont enduro(interesował by mnie sensowna odp. lub temat)

 

Jak oczekujesz sensownych odpowiedzi, to zadaj sensowne pytania, bo ciężko się domyślić o co Ci chodzi. Jeżeli masz prawko A1 to możesz jeździć 125 do 15 koni, exc 125 w zależności od wersji ma góra 8 kW, więc spokojnie się mieści, ale pamiętaj, że dotyczy do homologowanej wersji, czyli na małych dyszach i zdławionym dyfuzorze, z wkładką w tłumiku. Dodatkowo żeby jeździć legalnie musisz założyć cały kit homologacyjny

 

Co do kosztów utrzymania 2t to na forum już było sporo napisane, sam wyliczałem swoje koszta, wszystko zależy od tego ile się jeździ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak oczekujesz sensownych odpowiedzi, to zadaj sensowne pytania, bo ciężko się domyślić o co Ci chodzi. Jeżeli masz prawko A1 to możesz jeździć 125 do 15 koni, exc 125 w zależności od wersji ma góra 8 kW, więc spokojnie się mieści, ale pamiętaj, że dotyczy do homologowanej wersji, czyli na małych dyszach i zdławionym dyfuzorze, z wkładką w tłumiku. Dodatkowo żeby jeździć legalnie musisz założyć cały kit homologacyjny

 

Co do kosztów utrzymania 2t to na forum już było sporo napisane, sam wyliczałem swoje koszta, wszystko zależy od tego ile się jeździ.

Chodzi mi o ktm 2000-2002 rocznik bez homologacji,jedyne co będzie miał z homologacji to światło przednie i tylne (czerwone).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wujek google w sprawie warunków technicznych dopuszczenia do ruchu. w sprawie kosztów zalecam skorzystanie z wyszukiwarki, po prawej u góry - sugeruję wyszukiwanie w tematach, bo problem kosztów pojawia się w naprawdę wielu wątkach

przy okazji zwracam uwagę, że po raz kolejny w cholernie nieprecyzyjny sposób zadajesz pytanie; przy tym całość trąci skrajnym lenistwem - znalezienie odpowiedzi wymaga jedynie użycia wyszukiwarki (no, przynajmniej w połowie)

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Typowa pomocna osoba XD

 

mógłbym odwzajemnić się podobną opinią, ale jak widać nie akceptujesz krytyki. ostatnio kombinowałeś jak się przemycić z większym motocyklem na a1, teraz pytasz czy trzeba kombinować z mocą, a za chwilę piszesz, że motocykl NIE będzie posiadał dopuszczenia do ruchu... więc po co?

przy okazji gdybyś zamiast zadawać banalne pytania zaczął zapoznawać się z obowiązującymi przepisami (albo przynajmniej wyciągiem z nich), to nie tylko miałbyś odpowiedzi, ale również wiedzę na przyszłość, np. w sytuacji kiedy pojedziesz motocykl kupować i handlarz potencjalnie wciśnie Ci kit, że lampa wystarczy do zarejestrowania i legalnej jazdy po ulicy, albo w podobnym stylu

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

mógłbym odwzajemnić się podobną opinią, ale jak widać nie akceptujesz krytyki. ostatnio kombinowałeś jak się przemycić z większym motocyklem na a1, teraz pytasz czy trzeba kombinować z mocą, a za chwilę piszesz, że motocykl NIE będzie posiadał dopuszczenia do ruchu... więc po co?

przy okazji gdybyś zamiast zadawać banalne pytania zaczął zapoznawać się z obowiązującymi przepisami (albo przynajmniej wyciągiem z nich), to nie tylko miałbyś odpowiedzi, ale również wiedzę na przyszłość, np. w sytuacji kiedy pojedziesz motocykl kupować i handlarz potencjalnie wciśnie Ci kit, że lampa wystarczy do zarejestrowania i legalnej jazdy po ulicy, albo w podobnym stylu

jsz

Ostatnio był błąd mojej głupoty i nie dopatrzenia.

Do zarejestrowania pojazdu (enduro), wiem co powinien spełniać, żeby go zarejestrować,ale nie wiem czy akurat ten model enduro można różnie ludzie piszą ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-Zarejestrowanie na a1,trzeba kombinować z mocą czy nie? (mam 16 lat i chcę jeździć na legalu)

 

 

 

To jak chcesz na legalu to nie kombinuj. Jak kombinujesz bo się na legalu bez kombinacji nie da, to znaczy że na legalu nie jeździsz.

 

Ostatnio był błąd mojej głupoty i nie dopatrzenia.

Do zarejestrowania pojazdu (enduro), wiem co powinien spełniać, żeby go zarejestrować,ale nie wiem czy akurat ten model enduro można różnie ludzie piszą ;)

 

Jak jest enduro to możesz. O ile wiem z założenia każde enduro ma homologację. Jeśli nie to na pewno zaraz mnie ktoś poprawi ;)

 

"KTM 125" to nie jest wystarczająco prezyzyjny opis. Sprawdź jaka jest różnica pomiędzy ktm 125 sx a ktm 125 exc

Edytowane przez 4jku

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...