pawelj86 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 (edytowane) rocznik to 2009 a macie jakieś fajne stronki gdzie można zamówić części ?????? i co ten występ niby tak trzyma naprawdę mocno próbowałem wybić oś i nie szło niestety także już chyba niewiem jak to zrobić jakaś masakraz ciekawości wam to zeszło bez problemu ??????? Edytowane 16 Stycznia 2017 przez pawelj86 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nazirro Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 http://www.2wheelpros.com/oem-parts/2009-triumph-parts.htmlTutaj możesz sprawdzić numery części. W kraju oryginały zamówisz chyba tylko w serwisie.http://triumphmotorcycles.pl/dealers/find%20a%20dealer Ja kupuje zamienniki w/g numerów z tej strony, którą podałem, lub w/g numerów z części wymontowanych z moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marecki_ Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 Mialem dwa takie Triumphy jeden z 2008 r a drugi z 2009r.. Swietny motocykl - tak na marginesie ;) nie miałem problemu z naciągiem łańcucha. A w temacie podaje kilka linkow; http://www.sprint.fora.pl/ http://www.worldoftriumph.com/triumph_motorcycle_parts_catalogue.php?model_id=232950 https://www.xlmoto.pl/triumph-sprint-1050-st-2009/4921#/?pl&t=1 http://www.bowl-of-mice.co.uk/SprintSTservice.html Cytuj <<=== BORN TO RIDE ===>> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 (edytowane) Zdejmij cały wahacz i na prasę, szkoda czasu i ryzykaEwentualnie czy można delikatnie rozprężyć ten zacisk wahacza jakimś miękkim klinem? Edytowane 17 Stycznia 2017 przez Tuzmen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Można ale na razie to on chce wyjąć ośkę a potem resztę a reszta wychodzi w przeciwną stronę. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ancymon Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Zapiekło sie na lewym łożysku spróbuj podgrzać i ostudzić tak jak ci koledzy radzą , psikasz jakimś psikadłem ? jak nie to obowiązkowo i weż kogoś do pomocy żeby ci zaparł wahacz przy strzale , tak samo jak chcesz mimośród wyciągnąć to grzej pryskaj i prubuj rozruszać , ale bez prasy będzie ciężko i możesz pokancerować krawędzie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelj86 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 No właśnie a wahacz schodzi bez problemu i czy jakieś specjalne zabiegi trzeba zrobić a co myślicie ściągaczu zastosować Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka A wyjęcie całego wahacza to ciężka sprawa i na ilu i jakich srubach jest przytwierdzony Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 (edytowane) Ja tam nie robiłem w trumfach ale to chyba wszędzie tak samo, odkręcasz oś wachacza, wyciagasz oś i wahacz wychodzi. Przy okazji przesmarujesz igiełki :) Edytowane 17 Stycznia 2017 przez Tuzmen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelj86 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 Nie ma wpływu nic że moto stoi na centralce Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka I pewnie amortyzator też Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nazirro Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 Do demontażu wahacza potrzebne są dwa narzędzia specjalne. Można je dorobić samemu, np. z nasadek odpowiedniej średnicy lub rurki z dobrego (mocnego) materiału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefanek Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 http://www.2wheelpros.com/oem-parts/2009-triumph-parts.htmlTutaj możesz sprawdzić numery części. W kraju oryginały zamówisz chyba tylko w serwisie.http://triumphmotorcycles.pl/dealers/find%20a%20dealer Ja kupuje zamienniki w/g numerów z tej strony, którą podałem, lub w/g numerów z części wymontowanych z moto.Można samemu kupić oryginalne części na:http://www.worldoftriumph.com/triumph-motorcycle-parts.htmlParę razy kupowałem tam jakieś akcesoria (m. in. obrotomierz do mojego starego Bonniego) i jakieś gadżety typu koszulki czy czapki. Dużo szybciej niż przez serwis, no i nie doliczą Ci marży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 No z tego rysunku wynika że powinieneś próbować delikatnie klinem poluzować ścisk tej całej piasty... było by bez odkręcania wahacza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.