Skocz do zawartości

Demontaz cylindra


rock76
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.zakupilem nie tak dawno klasyka a mianowicie Suzuki GS750e z 78 roku.w bardzo dobrym stanie technicznym.tylko poprzedni wlasciciel zaniedbal go wizualnie.brudny niesamowicie.lancuch nie myty z 20 lat minimum.ale to mozna w miare szybko ogarnac.ale co zrobil najglupszego to na odchodzaca powloke z cylindrow nalozyl nowa powloke.bez wyczyszczenie.wyglada to okropnie.chcialbym to wypiaskowac i pomalowac jak sie nalezy.chcialbym to zrobic sam.nigdy nie wyciagalem cylindrow.powiedzcie na co mam zwrocic szczegolna uwage przy demontazu i montazu.jesli ktos moze moglby cos podpowiedziec.dzieki wielkie!

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dam Ci dobrą radę - jak silnik cyka to nie ruszaj bo w tak wiekowym sprzęcie różne kwiatki mogą wyjść i po złożeniu może się okazać że już nie odpali. Nie mówiąc o kosztach: nowa uszczelka pod głowicę, honowanie cylindrów, może potrzebne będą nowe tłoki i pierścienie.

 

Ja na Twoim miejscu zrobiłbym sodowanie (to samo co piaskowanie tylko jako ścierniwa używasz sody oczyszczonej) ale całego silnika. A potem porządna farba żaroodporna w sprayu i powinno grać.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...