Pawel-SV Opublikowano 4 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2004 Planuję wymienić sobie wydech w Suzuki SV 650. Chciałbym żeby był trochę głośniejszy niż seryjnie montowany i żeby brzmiał bardziej basowo. Nie chcę jednak komina od którego będą mi uszy puchnąć. Jakiej firmy wydech wybrać żeby grał pięknie? Pomóżcie, może ma ktoś doświadczenia? Pozdrawiam :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kil-R Opublikowano 5 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2004 Witam, Polecam strone:http://www.kuhnco.com/SV650/Exhausts/ Ja mam u siebie Leo Vince i jest GIT :( Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel-SV Opublikowano 5 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2004 Kil-R, dzięki za link, fajna strona.Przejrzałem prawie wszystkie i zdecydowanie najbardziej odpowiada mi Remus, ewentualnie Arrow. Nie wiem tylko w jakim stopniu te nagrania pokrywają się z rzeczywistością.Gdzie mogę dostać takiego Remusa lub Arrow'a razem z montażem :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kil-R Opublikowano 6 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2004 CzescRemus - oficjalny przedstawiciel w PL http://www.fosab.com.pl/index.php?page_id=1Jezeli chodzi o Arrow ... to wiele firm, np w Wawie maja u dealerow Suzuki ... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 6 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2004 Witam,mysle, ze powinienes sie skoncentrowac na ofercie poszczegolnych producentow kazda dobra firma np. Akrapović posiada kilka modeli wydechow, rozniacych sie m.in. glosnoscia. Dla Akry to np. najcichsze sa Streetlegal, a najgłośniejsze wyczynowe Evolution. Jesli zalezy Ci tylko na walorach dźwiękowych to zmieniac bedziesz tylko tubę i bedzie to rozwiazanie Bolt-on (wymienia sie sam wydech) lub Slip-on (zmienia sie wydech i rurę doprowadzającą). Kupowanie nowego u dilera jest paranoją, bo za najtanszego Ixila trzeba dać ok. 1000 pln, do 2000 pln u Arrowa czy Akry. Lepiej poszukac jakiejs uzywki, a wtedy trzeba kupic to co sie trafia... Inna i najtansza alternatywa to przerobienie serii - polega na wycięciu jednej (lub wiecej) przegrody. Co do montazu Bolt-on'a/Slip-on'a to za puszkę CocaColi kazdy przedszkolak chetnie to zrobi... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel-SV Opublikowano 6 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2004 Cześć Zależy mi przedewszystkim na zmianie brzmienia, seryjny wydech przy niskich obrotach jest do zaakceptowania, ale przy wyższych (7-10 tys) przypomina piłę spalinową. Ja chcę żeby z mojego wydobywał się "pełny basowy sound" 8) . Kwota 1-2 tys pln za tubę jest do przełknięcia. Mam tylko jedną obawę, że po zamontowaniu okaże się że nie trafiłem. Szkoda że nie można wcześniej wypróbować danego wydechu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 6 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2004 Cześć Kwota 1-2 tys pln za tubę jest do przełknięcia. 2 tys za tube...?? hmmmmmmmm? Rok temu wpadl mi w rece kompletny tytanowy układ wydechowy Akrapović Evolution (stożkowe kolektory) do mojej ZX7R w idealnym stanie za 1,5 tys pln. Dodam, ze nowy u dilera kosztuje 10426 pln. Przykra informacja jest taka, ze jezeli chcesz bass to niestety kosztem emisji hałasu - nie ma bata - musi byc głosny - na homologacje na wydechu nie licz... Basem, niezle "chodzi" Micron i Ixil (przelot 60mm). Choc V-twina dosc trudno "zbasować" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 6 Września 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 6 Września 2004 Choc V-twina dosc trudno "zbasować" Mam V-ke i mam basu aż nadto.Tłumiki zrobione na podzespołach Termignoni, tzn z oryginalnych został tylko płaszcz - cała reszta robiona od nowa. Sporo osób słyszało już wydechy w Duce i potwierdzi, że dźwięk to akurat jest zajebisty. Szkoda, że mimo wszystko moc spadła nieco :| Może to kwestia braku dyno-jetów i K&N'a, pewnie tak. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 7 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2004 Może źle się wyraziłem - niski, a przy tym ciągły ton jest charakterystyczny dla silników czterocylindrowych i to tylko niektórych. V-twin ze względu na swoją budowę (dłuższy skok tłoka i mniejsza prędkość obrotowa) pracuje nisko, acz chrapliwie, gdyż cykle pracy występują rzadziej. Sporo osób słyszało już wydechy w Duce i potwierdzi, że dźwięk to akurat jest zajebisty. Ależ ja też twierdzę, że V-ki mają pikny dźwięk, tyle, że inny od niskich, ciągłych "czwórek". Kolega jak odpalał TLa w podziemnym, osiedlowym garażu to na piątym piętrze garnki w szafkach brzęczały... Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel-SV Opublikowano 7 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2004 Witam Czy można powiedzieć że każdy Ixil jest basowy?Mam na oku Ixila Euroline Racing (aluminiowy), czy będzie brzmiał tak jak tego chcę?Sprzedawca nie jest w stanie zbyt precyzyjnie tego określić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 7 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2004 czy będzie brzmiał tak jak tego chcę? Tego to nikt nie wie, dlatego nie ma to jak zalozyc na probe, niestety z nowym nie ma takiej opcji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel-SV Opublikowano 8 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2004 No i mam Ixila racing przelot 50 mm.Nie jest to dokładnie to czego szukałem, ale ogólnie jestem zadowolony. Na niskich obrotach brzmi cudownie, generuje rytmiczne basowe uderzenia, przy wyższych traci trochę swój urok i zaczyna ryczeć. W porównaniu z seryjnym jest o wiele lepiej. Dzięki za wszystkie posty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan Opublikowano 9 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2004 Jest jeszcze propozycja alternatywna to znaczy wydech Viper Racing Alu. Mam takowy w swojej SV650S. Wydech jest głośniejszy od oryginału, ale bez przesady. Kosztuje około 100 EUR i można go kupić np na www.ebay.de montaż trwa do 20 minut wliczając cięcie starej rury. z K&N na hamowni silnik miał 73-74 koniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 12 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2004 rozumiem ze po wymianie wydechu trzeba dokonac regulacji gaznikow?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel-SV Opublikowano 12 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2004 W mojej SV-ce nie ma gaźników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.