MłodyWilk22 Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Jeszcze raz bym sprawdził gaźniki.Jeśli to nie one, to szukałbym dalej - świece, rozrząd, zawory...Bo być może to tylko zbieg okoliczności z ta jazdą na oparach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Z 98 bywają problemy. Jesli na danej stacji jest rzadko brana to potrafi leżeć w zbiorniku zasyfiona. Był kiedyś temat o tym. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smokusismoku Opublikowano 22 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 No własnie też to biorę pod uwagę że to na przykład zbieg okoliczności. Aktualnie Honda poszła na wymianę głowicy i świec(tak przy okazji), chodzi o wałki i o zawory do wymiany bo po prostu już była wcześniej taka potrzeba wymiany i regulacji. Ogólnie Bardzo Dziękuję za zainteresowanie, zobaczymy jak wróci z wymiany tej głowicy, natomiast jak ktoś ma jakieś niekonwencjonalne propozycje aczkolwiek prawdopodobne to prosze śmiało pisać. "Wszystkie informacje" dotyczące problemu" są jak najbardziej mile widziane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Z 98 bywają problemy. Jesli na danej stacji jest rzadko brana to potrafi leżeć w zbiorniku zasyfiona. Był kiedyś temat o tym. Zgadza się, dużo stacji ma duże zbiorniki na droższe paliwa, niestety sprzedaż ich jest mała, więc przy dużym zbiorniku mała rotacja paliwa, lub zalewają 1/3 albo 1/2 zbiornika, co za tym idzie, wytrąca się dużo różnego rodzaju syfu, w wężach też robią się osady, w samym dystrybutorze są jeden lub dwa filtry, a jak się ich regularnie nie zmieniana to wiadomo co tam się dzieje ........... Miałem podobne objawy, dławienie się, spalanie duże, brak reakcji na dodanie gazu itd. okazało się że fajka jedna była pęknięta i były przebicia Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 No własnie też to biorę pod uwagę. Właśnie, więc nie wykluczaj tych gaźników. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smokusismoku Opublikowano 22 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Po operacji czyszczenia baku, zalałem 95 na którym nigdy nie miałem problemów. Osobiście sprawdzałem na włączonym silniku po kolei poszczególne fajki, wyciągając je i czy jest inna praca silnika czy tak sama. Bo jednak na wolnych obrotach też pracował troszkę inaczej, ale tylko trochę. A NO I TEMPERATURA TROSZKĘ SZYBCIEJ WZRASTA NIŻ WCZEŚNIEJ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techdx Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Nie powinno się wyciągać fajek przy odpalonym moto bo można moduł uwalić. Jeśli już musisz sprawdzać to gaś włóż starą świece i przyłóż do masy i dopiero odpalaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smokusismoku Opublikowano 22 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Ok dzięki za info na przyszłość na pewno będę pamiętał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.