walles Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 Cześć, Szukam opinii i informacji o ew. wadach konstrukcyjnych i bolączkach CRF 250 na wtrysku, a więc rocznikowo od 2010.Czy pierwsze modele z EFI (2010, 2011) miały jakieś wady konstrukcyjne?Na co specyficznego dla tych roczników zwracać uwagę przy zakupie? Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 Przeglądam teraz ogłoszenia i w jednym gość pisze że wymieniał pompę paliwa bo podobno były wadliwe w pierwszych rocznikach. Też przenosisz się w teren? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walles Opublikowano 10 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 Przeglądam teraz ogłoszenia i w jednym gość pisze że wymieniał pompę paliwa bo podobno były wadliwe w pierwszych rocznikach. Też przenosisz się w teren? Ja jak dotąd znalazłem tylko info, że w 2010 była podobno partia wałów, które miały wadę konstrukcyjną i padały po ~50mth...Przenosze się w teren, ale będę jeszcze śmigał na pitbike po kartingach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 Gitara, może się uda potrenować razem :). Ja cebrę też zostawiam na kartingi. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 25 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2016 Jak tam Walles, upolowałeś coś?A może cos takiego? Mógłbym ogarnąć transport ;) http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-CRF-250-R-2012-year-/142184213968?hash=item211ad6edd0:g:e58AAOSwA3dYMG1n Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walles Opublikowano 28 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 Jak tam Walles, upolowałeś coś? A może cos takiego? Mógłbym ogarnąć transport ;) http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-CRF-250-R-2012-year-/142184213968?hash=item211ad6edd0:g:e58AAOSwA3dYMG1n Już mam, dzięki :)crf250r, 2011 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 No to graty :DP.S. zdaje się że masz całkiem spoko dojazd do Słomczyna, co nie Sherman? :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walles Opublikowano 30 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 A no jakieś 60 km będzie ode mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 30 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 (edytowane) Ooo, fajnie, że kolejna osoba szuka mocnych wrażeń :) Ja z kolei pod Mińskiem często trenuję, bo jest dobra miejscówka (tor MX PAPIERNIA w miejscowości Stanisławów), o którą właściciele naprawdę dbają. Ciekawy jest też tor w miejscowości Pasek pod Wołominem. No a jak ziemia lekko podmarza to zawsze są piachy na poligonie w Górze Kalwarii, także mam nadzieję, że się będziemy regularnie popędzać na treningach :)A jeszcze w temacie CRF: problematyczne były wcześniejsze modele ze względu na małą trwałość zaworów. Po 2010 jest normalnie, czyli jak w każdej 250-tce: w zależności od traktowania wytrzymają od 100 do 150 godzin jazdy. Niektórzy jeżdżą dłużej, ale to niesie duże ryzyko destrukcji silnika, bo 250-tki się kręci dość wysoko i zawory lubią się urwać. Poza tym Honda jak to Honda - moc odczuwalnie słabsza od konkurencji, ale wykonanie solidne. W 450-tkach bolączką są sprzęgła, które trzeba często wymieniać, ale w 250 problem nie występuje. Zauważyłem też, że skrzynia biegów działa mniej precyzyjnie niż np. w Kawasaki/Suzuki - u mnie w CRF 2014 zdarza się międzyluz przy zmiany biegów w górę (u mnie średnio raz na 2-3 treningi). Od znajomych wiem, że to niestety normalne i trzeba się pilnować, że biegi zmieniać w sposób zdecydowany, ale jednocześnie precyzyjny. Co ciekawe, taki "międzyluz" to jakby chwilowe zawahanie mechanizmu, a nie przejście na luz, które niesie konieczność ponownego wbicia biegu. Także tu wystarczy zazwyczaj minimalny ruch manetką i kolejny bieg się zazębia. Edytowane 30 Listopada 2016 przez Sherman Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walles Opublikowano 1 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 Ooo, fajnie, że kolejna osoba szuka mocnych wrażeń :) Ja z kolei pod Mińskiem często trenuję, bo jest dobra miejscówka (tor MX PAPIERNIA w miejscowości Stanisławów), o którą właściciele naprawdę dbają. Ciekawy jest też tor w miejscowości Pasek pod Wołominem. No a jak ziemia lekko podmarza to zawsze są piachy na poligonie w Górze Kalwarii, także mam nadzieję, że się będziemy regularnie popędzać na treningach :) A jeszcze w temacie CRF: problematyczne były wcześniejsze modele ze względu na małą trwałość zaworów. Po 2010 jest normalnie, czyli jak w każdej 250-tce: w zależności od traktowania wytrzymają od 100 do 150 godzin jazdy. Niektórzy jeżdżą dłużej, ale to niesie duże ryzyko destrukcji silnika, bo 250-tki się kręci dość wysoko i zawory lubią się urwać. Poza tym Honda jak to Honda - moc odczuwalnie słabsza od konkurencji, ale wykonanie solidne. W 450-tkach bolączką są sprzęgła, które trzeba często wymieniać, ale w 250 problem nie występuje. Zauważyłem też, że skrzynia biegów działa mniej precyzyjnie niż np. w Kawasaki/Suzuki - u mnie w CRF 2014 zdarza się międzyluz przy zmiany biegów w górę (u mnie średnio raz na 2-3 treningi). Od znajomych wiem, że to niestety normalne i trzeba się pilnować, że biegi zmieniać w sposób zdecydowany, ale jednocześnie precyzyjny. Co ciekawe, taki "międzyluz" to jakby chwilowe zawahanie mechanizmu, a nie przejście na luz, które niesie konieczność ponownego wbicia biegu. Także tu wystarczy zazwyczaj minimalny ruch manetką i kolejny bieg się zazębia. Dzięki za info - jestem zielony jeśli chodzi o MX i chętnie skorzystam z Twoich rad :) Pewnie najczęściej będę się pojawiał właśnie w MX Papierni, pod Mińskiem mamy jeszcze mniejszy tor Dłużka, ale ten jest już od dłuższego czasu zaniedbywany. Co do CRF to jak na razie zastanawia mnie jedna rzecz - w serwisówce jest napisane, że tłok trzeba wymieniać co 15 mth, ale z kim bym nie rozmawiał to mówi, że to wartość totalnie od czapy i spokojnie wytrzymuje dużo dłużej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 1 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 15mth to bardziej pasuje do 125 2T a nawet to by było trochę za często. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walles Opublikowano 1 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 Też tak mi się wydaje, może po prostu zrobili kopiuj/wklej tabelki maintenance z 2T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 4 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2016 (edytowane) E nie, to nie copy/paste, tylko serwisówka podaje bezpieczny czas, jaki można przelatać na tłoku eksploatując motocykl w najcięższy sposób: czyli szybki zawodnik + piaskowy tor. Wtedy faktycznie 15-20 godzin i wymiana.Ale ogólnie to tak: przez pierwsze 2-3 lata nauki jazdy na crossie można śmiało wymieniać co 60-80 godzin w 250-tce i co 100-120 godzin w 450-tce. Potem zaczniesz mocniej kręcić silnik i trzymać gaz, wtedy wymianę warto robić prewencyjnie częściej. Najbardziej tłok dostaje w d**pę podczas jazdy po piachu, dlatego zazwyczaj nie ma sensu kupowanie używanych motocykli z Belgii i Holandii (tam głównie piaskowe tory). Natomiast w praktyce? Mam wrażenie, że jedna godzina po głębokim piachu np. na poligonie w Górze Kalwarii to odpowiednich 5 godzin przelatanych na twardym torze, ale nie ma wyjścia, bo po piachu trzeba latać to bardzo dużo daje.Także realnie nie przejmuj się serwisówką. Wymiana tłoka co ok. 70 godzin, wymiana korby i łożysk na wale co 140 godzin, wymiana zaworów ssących co około 100 (ale nie ma reguły, mi w Suzuce wytrzymały prawie 160 a w Kawasaki leciały po 90 godzinach - mówię o 250-tkach). Ważne, żeby olej często zmieniać - ja u siebie silnikowy co 3-4 godziny max. A filtrów powietrza najlepiej mieć kilka, prać hurtowo i potem co jazdę zakładać świeży i dobrze nasączony (szczególnie w lecie, jak się kurzy, bo teraz to nawet 2-3 treningi można zrobić bez prania filtra). Edytowane 4 Grudnia 2016 przez Sherman Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr_wawa Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 Cześć,Mam na oku CRF 250 2011r. W Hondzie jest problem z obrotami, po odpalaniu miał za niskie po czym po rozgrzaniu i lekkim przygazowaniu wskoczył na wysokie obroty jak na ssaniu (ssanie było wyłączone) i nie schodził. Prawdopodobnie problem z wrtyskiem lub regulacja. Ile kosztuje regulacja/naprawa wtrysku w serwisie +/-? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 Obstawiam, że to nie wtrysk tylko zawory. Kiedy luzy sprawdzałeś? Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.