Skocz do zawartości

walles

Forumowicze
  • Postów

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Minsk Maz.

Osobiste

  • Motocykl
    r6
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia walles

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. walles

    Tor Slomczyn

    Ja tam chętnie będę wpadał z pitem
  2. Odświeżam temat - szukam dobrych ortez kolanowych do MX - co polecacie, na co zwracać uwagę przy zakupie? Znalazłem ciekawy (chociaż traktujący o starych modelach) art o ortezach kilku producentów z komentarzami ortopedy: http://www.dirtrider.com/tests/gear/141_0609_knee_brace_buyers_guide
  3. Też tak mi się wydaje, może po prostu zrobili kopiuj/wklej tabelki maintenance z 2T
  4. Dzięki za info - jestem zielony jeśli chodzi o MX i chętnie skorzystam z Twoich rad :) Pewnie najczęściej będę się pojawiał właśnie w MX Papierni, pod Mińskiem mamy jeszcze mniejszy tor Dłużka, ale ten jest już od dłuższego czasu zaniedbywany. Co do CRF to jak na razie zastanawia mnie jedna rzecz - w serwisówce jest napisane, że tłok trzeba wymieniać co 15 mth, ale z kim bym nie rozmawiał to mówi, że to wartość totalnie od czapy i spokojnie wytrzymuje dużo dłużej...
  5. Hej, Szukam crossa 250 4t, najchętniej na wtrysku.
  6. Ja jak dotąd znalazłem tylko info, że w 2010 była podobno partia wałów, które miały wadę konstrukcyjną i padały po ~50mth... Przenosze się w teren, ale będę jeszcze śmigał na pitbike po kartingach.
  7. Cześć, Szukam opinii i informacji o ew. wadach konstrukcyjnych i bolączkach CRF 250 na wtrysku, a więc rocznikowo od 2010. Czy pierwsze modele z EFI (2010, 2011) miały jakieś wady konstrukcyjne? Na co specyficznego dla tych roczników zwracać uwagę przy zakupie? Pozdr
  8. Moje amatorskie nagrywki z 1 rundy WMMP 2016:
  9. Ja prawdopodobnie też jadę (w 2 osoby, na sob i nd), będe jechał przez Warszawę
  10. Ja tam byłem w tamtym roku. Nitka jest fajna, różnice poziomów zakręty po górke itp., ale jeśli chodzi o bezpieczeństwo to większość zakrętów nie ma stref bezpieczeństwa - zaraz obok są barierki. Tor jest chyba w fazie renowacji bo ok. połowa toru ma nowy asfalt, reszta to stary nierówny asfalt chociaż nie miałem na nim większych problemów z przyczepnością trzeba było tylko trochę popuścić zawias
  11. Jestem na etapie skupowania opon na przyszły sezon i zastanawiam się czy warto wypróbować superbike pro. Czytam dużo różnych opinii o nich, część ludzi twierdzi że w ogóle nie warto, część że wyścig na nich niekoniecznie, ale do upalania są w sam raz. Jak dotąd używałem D211 i jestem z tej opony zadowolony, ale chciałbym też znaleźć korzystniejszą ekonomicznie alternatywę. Podobno jest to dosyć twarda mieszanka, dająca mniejszą przyczepność niż wyścigowe DOTy (supercorsy, d211), ale większą trwałość i tu pytanie głównie do tych co mieli okazję jeździć na tych oponach - o ile mniejsza jest to przyczepność wzgędem wspomnianych opon? Czy jest to opona przewidywalna, dająca czytelny feedback? Jestem ciekaw jakie czasy można na nich w miarę bezpiecznie kręcić (wiadomo, dużo zależy od jeźdźca, zawiechy itd., ale zawsze da to jakiś obraz).
  12. Mam do sprzedania potorowe Dunlopy D211 GP Racer mieszanka M, na środku mają dużo mięsa, idealne na drogę. Dwa tyły 190/55 (wejdą i do litra i do 600/750) i jeden przód 120/70. Cena: 150 PLN/szt.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...