HARPAGAN Opublikowano 23 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2016 Spraw wygląda tak: Pacjent to Grand Vitara 3.2 V6, po zainstalowaniu LPG nie ma ogrzewania na wolnych obrotach. Silnik rozgrzany, podczas jazdy grzeje bardzo dobrze, jak się zatrzymam po chwili leci chłodne powietrze z nawiewów. Po dodaniu gazu zaczyna lecieć gorące. Silnik ma normalną temp pracy, a nie grzeje przy niskich obrotach. Prawie 1000km przejechane od założenia LPG. Co się stało? Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółf Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Instalacja z parownikiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARPAGAN Opublikowano 14 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Płyn jest na max.Nie wiem jak termostat ma się do tego, bo samochód rozgrzany do max temp pracy a na wolnych obrotach letnie powietrze leci. Instalacja z parownikiem. Po odcięciu parownika poprzez zaciśnięcie przewodów sytuacja się nie zmienia. Czyli obecność parownika nie ma na to wpływu. Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Zapowietrzony układ i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARPAGAN Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Jak go odpowietrzyć? Nie ma specjalnej procedury przewidzianej przez producenta. Powinien sam się odpowietrzyć. Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 na sam też raczej powinna być jakaś procedura .....u mnie w subaru np stawia się auto dupą do góry , odpala silnik i co trochę odkręca korek żeby powietrze uszło...w tico odpalałeś auto , otwierałeś korek i czekałeś aż przestanie bąblować , jak przestało to nagrzewałeś do temp pracy i ostrożnie poluźniałeś korek żeby nie dostać fontanną i wtedy był dobrze odpowietrzony Albo masz gdzieś wyciek i dlatego się zapowietrza .... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 u mnie w subaru np stawia się auto dupą do góry , odpala silnik i co trochę odkręca korek żeby powietrze uszło...A Ty w libero nie masz czasem silnika tył na przód? Bo w Civicu stawia się przodem pod górkę. Płyn jest na max.Nie wiem jak termostat ma się do tego, bo samochód rozgrzany do max temp pracy a na wolnych obrotach letnie powietrze leci. Instalacja z parownikiem. Po odcięciu parownika poprzez zaciśnięcie przewodów sytuacja się nie zmienia. Czyli obecność parownika nie ma na to wpływu.Po mojemu gazownik mógł spie**olić robotę. Takie objawy są typowe dla źle podpiętego parownika, a jego "odcinanie" nie zawsze rozwiązuje problem. Jeśli masz elektroniczne sterowanie temperaturą, to masz też zawór sterujący przepływem płynu dla utrzymania odpowiedniej temperatury. Możliwe że wpiął trójniki pomiędzy jakimś czujnikiem temperatury a zaworem, albo coś w tym stylu i przy słabszym przepływie płynu ta elektronika głupieje.Zamiast kombinować jedź do niego i niech on sobie głowę łamie co jest nie tak.W tym tygodniu będę odbierał swoją furę od gazownika i jeśli nie zapomnę to go podpytam o ewentualne szczegóły. Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Zdecydowanie to wina LPG, ostatnio gdzieś nawet o tym czytałem. I była to wina parownika czy ch... wie czego.I dlatego powinien zacząć od wizyty u gazownika. Nawet gdyby to był tylko problem ubytku płynu, to paprak powinien dolać albo chociaż powiedzieć że trzeba dolać. Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARPAGAN Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Byłem u gazownika. Zmniejszył przepływ płynu przez parownik i nie pomogło. Następnie aby sprawdzić czy to wina parownika, zostały zaciśnięte przewody do niego, czyli tak jakby go nie było i tez nie pomogło. Trójnik jest wstawiony przed nagrzewnicą, także już za nim nie ma żadnego zaworu. Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARPAGAN Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Chyba że nagrzewnica dała dupy. Bardzo możliwe. Na forum lpg wykluczyli instalację. Zostały 3 opcje. Zapowietrzona nagrzewnica, słaba pompa wody lub przytkana nagrzewnica. Na więcej usterek nie ma pomysłów. Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Byłem u gazownika. Zmniejszył przepływ płynu przez parownik i nie pomogło. Następnie aby sprawdzić czy to wina parownika, zostały zaciśnięte przewody do niego, czyli tak jakby go nie było i tez nie pomogło. Trójnik jest wstawiony przed nagrzewnicą, także już za nim nie ma żadnego zaworu.Samo zaciśnięcie przewodów ogrzewania parownika nie oznacza symulowania stanu przed montażem parownika. Chyba że regulacja temperatury jest mechaniczna, to ewentualnie. Bardzo możliwe. Na forum lpg wykluczyli instalację. Zostały 3 opcje. Zapowietrzona nagrzewnica, słaba pompa wody lub przytkana nagrzewnica. Na więcej usterek nie ma pomysłów.Taaa... Osłabła pompa wody albo zatkała się nagrzewnica akurat podczas montażu LPG... Tylko to zapowietrzenie jest prawdopodobne, ale powtarzam: Niech się gazownik z tym buja.Większość współczesnych samochodów odpowietrza układ samoczynnie, więc prawidłowe wpięcie trójników nie powinno tego zakłócić.I znowu wracamy do punktu wyjścia, czyli niech naprawia ten co spierniczył. :wink: Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARPAGAN Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 ZIGGI, nie wiem jak było przed montażem ponieważ było lato i nie uzywałem ogrzewania. Auto mam od kilku miesięcy. Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 Aaaaa, no to było tak od razu mówić. Tak czy inaczej podpytam tego mojego gazownika. Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARPAGAN Opublikowano 16 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 Sprawa prosta. Gaziarz powinien to rozwiązać w 3 sekundy. Chyba że brat mu załatwiał papiery a on tylko objął fuchę, która od dawna na niego czekała ;) Wtedy inna bajka. Trzeba podjechać do takiego, co sam swoją edukację skończył. P.S.Są jeszcze tacy, choć już na wymarciu. Przecież nie papier się liczy, tylko kasa :laugh: :laugh: :laugh: Brak słów. Proszę abyś nie udzielał się w temacie jeśli nie masz nic mądrego do powiedzenia. Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 A Ty w libero nie masz czasem silnika tył na przód? silnik jest z tyłu w podłodze a chłodnica jest z przodu Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.