Skocz do zawartości

Kilka pytań odnośnie sportu motocyklowego


Adix7858
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To by było bez sensu, bo przecież zrzucasz biegi również po to, żeby hamować silnikiem.

Czyli wychodzi, ze najlepiej redukować w jak najwcześniejszej fazie hamowania i jeśli redukujemy o więcej niż jeden bieg to rozłożyć wszystko na całą drogę hamowania ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli za szybko bedzie sie redukowac biegi to bedzie zamiatac dupa i tak i tak..... nawet z antyhopingiem.

Szczegolnie przy mocnych hamowaniach np. do Slawiniaka czy Malej Patelni trzeba redukowac biegi w odstepach co okolo 1 sek. i juz po czesciowym wytraceniu predkosci .Wtedy nawet bez przygazowek motocykl jest stabilny i duzo latwiej nim sterowac .

Mozna redukowac szybciej ale wtedy trzeba by robic przygazowki (zeby nie zamiatalo tylem) a to niestety destabilizuje motocykl .Oprocz tego ze trzeba precyzyjnie operowac hamulcem to musimy jeszcze krecici manetka a to mimo wszystko nie pomaga .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...