baba_zanetti Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 No to chyba wszystko jasne. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spaliniarz Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 Dziwna sprawa , załóż cylinder z uszczelką , tłok też zamontuj i skręć to wszystko na gotowo (bez głowicy) i zmierz odległość czoła tłoka od krawędzi cylindra na około . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 Dziwna sprawa , załóż cylinder z uszczelką , tłok też zamontuj i skręć to wszystko na gotowo (bez głowicy) i zmierz odległość czoła tłoka od krawędzi cylindra na około .Kiepsko to widać na zdjęciu, w jakim stanie jest czapka, ale chyba łatwiej będzie ją zmierzyć bez montowania reszty i porównać. Na foto rant głowicy wygląda dziwnie... ale foto kiepskie.Tutaj nie jestem pewien czy dobrze rozumiem:http://www.thumpertalk.com/topic/942969-cr250-01-headcompressiondetonation/Po zebraniu 2,5 zostało 0,8 czyli po pięciu planowaniach co by miało zostać? Pytanie ile ma fabryczna głowica i czy to jest taka sama?Jak jednak będzie niby OK, to wtedy sprawdzać resztę. Przywalone jest głównie w jednym miejscu, co może też sugerować że rozmiar tłoka jest za mały w stosunku do cylindra, ale chyba w takim stopniu to ciężko by było spie**olić. Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Widać czarno na białym, że tłok wali w głowicę, jest na niej odbity. dwie, a może i trzy uszczelki pod cylinder i będzie to jeszcze jeździło, albo druga głowica.Poza tym nie widzę sensu planowania głowicy w singlu w dwusuwie. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Widać czarno na białym, że tłok wali w głowicę, jest na niej odbity. dwie, a może i trzy uszczelki pod cylinder i będzie to jeszcze jeździło, albo druga głowica.Poza tym nie widzę sensu planowania głowicy w singlu w dwusuwie.Cylindra nie można podnosić w 2T bo zmienią się czasy otwierania i zamykania okien przez tłok Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 12 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Z tego co się zorientowałem to zapłonu się nie reguluje więc jaka może być przyczyna? Tłok na pewno nie wali o głowice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Cylindra nie można podnosić w 2T bo zmienią się czasy otwierania i zamykania okien przez tłok Taka jest teoria;) Nie jest to rozwiązanie idealne, ale w prosty sposób ratuje sytuacje. Z tego co się zorientowałem to zapłonu się nie reguluje więc jaka może być przyczyna? Tłok na pewno nie wali o głowice To od czego tłok jest odbity na głowicy?? Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Taka jest teoria;) Nie jest to rozwiązanie idealne, ale w prosty sposób ratuje sytuacje.Chciałeś chyba powiedzieć, że jest to prowizorka :) To od czego tłok jest odbity na głowicy??Ja teraz mam wątpliwości. Tłok jest odbity na głowicy niby na około, ale na tłoku poza ułamanym kawałkiem nie ma śladu? No i chyba trochę za dużo tych wiórów, jak na samo odłamanie kawałka tłoka. Czy się mylę? Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 12 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Tłok jest ewidentnie wypalony od strony wydechu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 A jesteś pewien na 100%, że zawór działa prawidłowo? Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 13 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 Zawór był źle ustawiony bo uderzał o powierzchnię cylindra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 Czyli wyjaśnione? Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 13 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 Nie wydaje mi się żeby za każdym razem po remoncie był źle ustawiany zawor i wypalal tłok. Dalej nie wyjaśnione... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 Nie wydaje mi się żeby za każdym razem po remoncie był źle ustawiany zawor i wypalal tłok. Dalej nie wyjaśnione...No ale to na razie jedyna usterka jaką znalazłeś, a wypalanie tłoka sugeruje żeby tam właśnie szukać przyczyny. Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 13 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 Jest możliwe żeby zle ustawiony zapłon wypalal tlok tylko od strony wydechu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.