[email protected] Opublikowano 16 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 Korbowód oczywiście nowy bez luzow. Za każdym razem po odkręceniu manetki na Maxa bylo słyszalne bardzo głośne walenie, stukanie. Więc zostały 2 opcje zawór albo głowica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 17 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2016 nie da tm się na próbę tego zaworu po prostu wywalić żeby go nie było ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 17 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2016 Mam zamiar tak zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 17 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2016 No, a co ma ten zawór mieć do napieprzania tłoka w czapkę?Coś nie pasuje rozmiarem do reszty, albo gdzieś jest luz. Jak masz skręcone wszystko bez głowicy, i niby tłok nie wychodzi poza cylinder, to ustaw go w maksymalnej wysokości i spróbuj pobujać. Może wtedy rant wyjdzie poza cylinder? Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spaliniarz Opublikowano 18 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2016 A zawór jest kolizyjny z tłokiem w którymś położeniu nawet po odczepieniu cięgna od sterowania ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.