Skocz do zawartości

Honda cr 250 wypalony tłok


rrrrradzio@wp.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dziwna sprawa , załóż cylinder z uszczelką , tłok też zamontuj i skręć to wszystko na gotowo (bez głowicy) i zmierz odległość czoła tłoka od krawędzi cylindra na około .

Kiepsko to widać na zdjęciu, w jakim stanie jest czapka, ale chyba łatwiej będzie ją zmierzyć bez montowania reszty i porównać. Na foto rant głowicy wygląda dziwnie... ale foto kiepskie.

Tutaj nie jestem pewien czy dobrze rozumiem:

http://www.thumpertalk.com/topic/942969-cr250-01-headcompressiondetonation/

Po zebraniu 2,5 zostało 0,8 czyli po pięciu planowaniach co by miało zostać? Pytanie ile ma fabryczna głowica i czy to jest taka sama?

Jak jednak będzie niby OK, to wtedy sprawdzać resztę. Przywalone jest głównie w jednym miejscu, co może też sugerować że rozmiar tłoka jest za mały w stosunku do cylindra, ale chyba w takim stopniu to ciężko by było spie**olić.

Destruction of the empty spaces is my one and only crime

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać czarno na białym, że tłok wali w głowicę, jest na niej odbity. dwie, a może i trzy uszczelki pod cylinder i będzie to jeszcze jeździło, albo druga głowica.

Poza tym nie widzę sensu planowania głowicy w singlu w dwusuwie.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać czarno na białym, że tłok wali w głowicę, jest na niej odbity. dwie, a może i trzy uszczelki pod cylinder i będzie to jeszcze jeździło, albo druga głowica.

Poza tym nie widzę sensu planowania głowicy w singlu w dwusuwie.

Cylindra nie można podnosić w 2T bo zmienią się czasy otwierania i zamykania okien przez tłok

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cylindra nie można podnosić w 2T bo zmienią się czasy otwierania i zamykania okien przez tłok

 

Taka jest teoria;) Nie jest to rozwiązanie idealne, ale w prosty sposób ratuje sytuacje.

 

Z tego co się zorientowałem to zapłonu się nie reguluje więc jaka może być przyczyna? Tłok na pewno nie wali o głowice

 

To od czego tłok jest odbity na głowicy??

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Taka jest teoria;) Nie jest to rozwiązanie idealne, ale w prosty sposób ratuje sytuacje.

Chciałeś chyba powiedzieć, że jest to prowizorka :)

 

To od czego tłok jest odbity na głowicy??

Ja teraz mam wątpliwości. Tłok jest odbity na głowicy niby na około, ale na tłoku poza ułamanym kawałkiem nie ma śladu? No i chyba trochę za dużo tych wiórów, jak na samo odłamanie kawałka tłoka. Czy się mylę?

Destruction of the empty spaces is my one and only crime

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wydaje mi się żeby za każdym razem po remoncie był źle ustawiany zawor i wypalal tłok. Dalej nie wyjaśnione...

No ale to na razie jedyna usterka jaką znalazłeś, a wypalanie tłoka sugeruje żeby tam właśnie szukać przyczyny.

Destruction of the empty spaces is my one and only crime

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...