Vice_Lord Opublikowano 7 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2016 Witam serdecznie wszystkich forumowiczów - motocyklistów mam parę pytań odnośnie w/w motocyklu ze względu na waszą nieocenioną wiedzę chętnie z niej skorzystam a więc zacznijmy od tego, że kupiłem suzuki rm 250 z 1986r serie g (niebieski silnik) i okazał się on wrakiem zrobiłem kapitalny remont silnika za około 3tys zł jest tam tłok wossnera korba proxa wał wyważony wszystkie łożyska simmeringi uszczelki itp wymienione na nowe (WSZYSTKIE) nawet sprężyna od startera i tuleja robiona na zamówienie na nominał tłok z jednym pierścieniem itp itd - a teraz odnośnie moich pytań co do użytkowania jak docierać taki fullcross po kapitalce? jeden bak bez pałowania na zimnym wystarczy na docierke tulei? - ile lać oleju do paliwa według serwisówki której nie moge się dokopać do tego rocznika? ja teraz leję motul 2t extreme z górnej półki do mieszanki w stosunku 150ml na 5l paliwa (pb 98) - co ile wymieniać olej w silniku? co około 15mg? - i najważniejsze pytanie ma ktoś pojęcie o ustawieniu mu wolnych obrotów? po kapitalce jest konieczność wystrojenia ponieważ pali od kopa na zimnym i na ciepłym lecz faluje na jałowym w trakcie jazdy jest to mniej odczuwalne lecz podczas postoju na odpalonym faluje i faluje w nieskończoność, majster który mi to robił powiedział że to wina dyszy od jałowego i żeby gaźnik rozebrać i jakoś ogarnąć dysze tylko jak? wiem wiem , że to jest stary motor ale już troche kasy w niego poszło i mam sentyment do niego więc zostanie jeszcze w rodzinie dlatego proszę o szybką i na temat podpowiedz jak by to ogarnąć ten piękny zabytek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 17 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2016 -nie bez pałowania bo od czsu do czasu musisz go wkręcić na obroty , nie trzymać długo tylko szybkie wejście i zejście z obrotów -za dużo 100ml takiego dobrego oleju na 5l spokojnie wystarczy to daje mieszankę 1:50 -falować może też przez lewe powietrze albo zużytą przepustnicę co w starym sprzęcie jest częste..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vice_Lord Opublikowano 17 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2016 właśnie mój air box wygląda w stanie agonalnym filtr myłem lecz jest też zużyty kupuje nowy filtr olejek i będe chciał wyrzucić całęgo air boxa i uszczelnić go tak aby nic więcej lewego nie łapał tylko prosto z filtra myslisz ze to by mogło pomóc? przepustnice mówił ten koleś co składał mi motor że jest wporzo tak samo jak te membrany także zostaje pewnie sprawa lewego powietrza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 no koleś mógł się mylić -tam jest przepustnica cylindryczna czy listkowa ? no w crossówce raczej nie możesz sobie pozwolić żeby gaźnik ssał powietrze gdzieś z pominięciem filtra bo bardzo szybko zniszczysz silnik Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Uszczelnij airbox, nowy filtr i docieranie przez wjazdy i zjazdy z obrotow,tyle ze konkretne wjazdy na nizszych biegach po rozgrzaniu silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vice_Lord Opublikowano 16 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 przepustnica w gaźniku cylindryczna a dotrzeć to już go dotarłem dopiero jak się rozgrzeje to dostaje po dupie ale na moją jazde raz na dwa tygodnie to remont wystarczy na dwa lata co do airboxa uszczelniłem filtr nowy moczony w oleju do filtrów hiflo i nie mam pomysłu nie faluje juz tak bardzo ale nadal ma swoje zagrania przypuszczam jeszcze ze to dysza od jałowych lecz jaka powinna byc według wymiaru? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greg.B Opublikowano 25 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 Witaj. Mam taki sam motor jak Twój. Jaki olej lejesz do silnika. Jest to piękny oldtimer ,już ma przeszło 30 lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.