Skocz do zawartości

Vice_Lord

Forumowicze
  • Postów

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki rm 250 2t
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Częstochowa

Osiągnięcia Vice_Lord

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. przepustnica w gaźniku cylindryczna a dotrzeć to już go dotarłem dopiero jak się rozgrzeje to dostaje po dupie ale na moją jazde raz na dwa tygodnie to remont wystarczy na dwa lata co do airboxa uszczelniłem filtr nowy moczony w oleju do filtrów hiflo i nie mam pomysłu nie faluje juz tak bardzo ale nadal ma swoje zagrania przypuszczam jeszcze ze to dysza od jałowych lecz jaka powinna byc według wymiaru?
  2. mam do sprzedania wirniki pomp wody do suzuki rm 250 jeden jest nówka prosto od dealera suzuki motor joker częstochowa wirnik był poomyłką (bezzwrotną) suzuki i otrzymałem do mojego motoru niewłaściwy wirnik a zwrotów nie otrzymują dałem za niego 149zł oddam za symboliczną stówke 100. drugi jest starszy i używany lecz w bdb stanie kupiłem używke z myślą że podejdzie lecz niestety wysłał koleś niewłaściwy i mi został za ten drugi uzywany 50zł 794 724 429 https://www.olx.pl/oferta/wirnik-pompy-wody-suzuki-rm-250-CID5-IDhUzfB.html https://www.olx.pl/oferta/suzuki-rm-250-wirnik-pompy-wody-CID5-IDhKCYP.html
  3. właśnie mój air box wygląda w stanie agonalnym filtr myłem lecz jest też zużyty kupuje nowy filtr olejek i będe chciał wyrzucić całęgo air boxa i uszczelnić go tak aby nic więcej lewego nie łapał tylko prosto z filtra myslisz ze to by mogło pomóc? przepustnice mówił ten koleś co składał mi motor że jest wporzo tak samo jak te membrany także zostaje pewnie sprawa lewego powietrza?
  4. Witam serdecznie wszystkich forumowiczów - motocyklistów mam parę pytań odnośnie w/w motocyklu ze względu na waszą nieocenioną wiedzę chętnie z niej skorzystam a więc zacznijmy od tego, że kupiłem suzuki rm 250 z 1986r serie g (niebieski silnik) i okazał się on wrakiem zrobiłem kapitalny remont silnika za około 3tys zł jest tam tłok wossnera korba proxa wał wyważony wszystkie łożyska simmeringi uszczelki itp wymienione na nowe (WSZYSTKIE) nawet sprężyna od startera i tuleja robiona na zamówienie na nominał tłok z jednym pierścieniem itp itd - a teraz odnośnie moich pytań co do użytkowania jak docierać taki fullcross po kapitalce? jeden bak bez pałowania na zimnym wystarczy na docierke tulei? - ile lać oleju do paliwa według serwisówki której nie moge się dokopać do tego rocznika? ja teraz leję motul 2t extreme z górnej półki do mieszanki w stosunku 150ml na 5l paliwa (pb 98) - co ile wymieniać olej w silniku? co około 15mg? - i najważniejsze pytanie ma ktoś pojęcie o ustawieniu mu wolnych obrotów? po kapitalce jest konieczność wystrojenia ponieważ pali od kopa na zimnym i na ciepłym lecz faluje na jałowym w trakcie jazdy jest to mniej odczuwalne lecz podczas postoju na odpalonym faluje i faluje w nieskończoność, majster który mi to robił powiedział że to wina dyszy od jałowego i żeby gaźnik rozebrać i jakoś ogarnąć dysze tylko jak? wiem wiem , że to jest stary motor ale już troche kasy w niego poszło i mam sentyment do niego więc zostanie jeszcze w rodzinie dlatego proszę o szybką i na temat podpowiedz jak by to ogarnąć ten piękny zabytek?
  5. witam serdecznie sprzedam pompe wody do suzuki rm 250 tj sam wirnik z wałkiem do pompy wody sprzedaję z powodu pomyłki suzuki a części nie można zwrócić więc sprzedaję kosztowała mnie w salonie suzuki 148zł chcę odzyskać chociaż 100zł więc cena okazyjna nr części: ORD: 938850 17491-28C10-000 to jest nowy fabrycznie zapakowany nigdy nie otwierany wirnik z wałkiem do pompy wody do suzuki rm 250 polecam w razie chęci zakupu telefon kontaktowy do mnie 794 724 429 https://zapodaj.net/7ce39c8940cef.jpg.html
  6. https://zapodaj.net/a638e2a201b19.jpg.html https://zapodaj.net/f2c5984ab6f8a.jpg.html na wałku od korby jest wieloklin i gwint zakładasz wirnik na wieloklin który jest stożkiem dokręcasz nakrętką plastikowy wirnik i tak to się trzymało...
  7. no ale widziałeś zdjęcia mojego wału korbowego? mam powyżej dodane i u mnie jest sam goły wirnik plastikowy zakładany już na wałek od wału korbowego który nie pasuje z tym wirniczkiem którego mi tutaj powyżej wysłałeś ja mam sam goły wirnik z dziurką w środku zakładam to centralnie na wałek z wału korbowego skręcam nakrętką i jest git tyle że się wieloklin obrobił na tym plastikowym wirniku i będzie dupa ten co mi wysłałeś to jest lity razem z częścią wałka taki też mam gdyby ktoś potrzebował (suzuki motor poland) taki mi wysłało i nie pasuje 148zł sprzedam taniej :)
  8. jest przykręcany najpierw idzie obudowa pokrywa na karter od str kosza sprzęgłowego później mała obódowa z króćcem na pompe wody i na to zakładamy przewód od chłodnicy
  9. znalazłem na tej twojej stronie po rysunku poglądowym taki wirnik jak w mojej pompie ale w rm'ce 250 z 2002r zobacz sobie w wolnej chwili bo to raczej mało prawdopodobne żebym miał w swojej starej taki wirnik coś tam musi być kombinowane a czy zawór mam to nie mam pojęcia bo naprawia go serwis nie ja (i to był mój błąd) no ale pracuje we francji i nie mam czasu na serwis
  10. no dzięki wielkie pewnie stronka się przyda mój motorek jest stary ale już pare tysięcy w niego zainwestowałem i żal się rozstać masa frajdy z takiego kopa co daje to suzuki trzeba remontować płacić płakać i jeździć lecz ta pompa nie daje mi spokoju zaraz zaczynam szukać na tej stronie tylko nie mam żadnych info odnośnie tej pompy nr oem lub nawet nie wiem dokładnie z którego roku jest mój motor poglądowo wygląda na 86 a jak jest w rzeczywistości tego nie wie nikt
  11. Witam serdecznie jestem nowym forumowiczem więc ogólnie chciałbym powitać wszystkich którzy wejdą w ten temat i będą chętni do udzielenia mi pomocy :) kupiłem mój wymarzony cross suzuki rm 250 niestety budżet (budowa domu) był ograniczony mocno więc kupiłem starszy motor do remontu jak zresztą wszystkie starsze motory. Mam pare pytań odnośnie tego motorka - jaki to jest rok produkcji? według mnie 86r seria G bodajże (tak rozkminiliśmy to wspólnie z suzuki motor poland) - co ile wymieniać olej w silniku oraz jaką mieszanke robić do tak starego motorka? mam olej do benzyny motul 2t - ma ktoś do sprzedania wirnik pompy wody? i czy w ogóle to jest oryginalna część? wirnik jest dziwny i niedostępny w serwisie zwykle są na wałkach a mój jest zakładany na wieloklin na wale korbowym ma otwór w środku i wchodzi na wałek od wałka (korby) na wieloklin i skręcany jest nakrętką samokontrującą się i to wszystko, czy tak ma być czy to jakaś rzeźba? aktualnie motor jest w trakcie remontu kapitalnego: nowe tarcze sprzęgłowe , sprężyna kopki, tuleja, korba proxa, cały wał wyważony i zrobiony na tip top i tak można pisać w nieskończoność lecz nie moge poskładać motoru z powodu wyrobionego wirnika na pompie i może ktoś ma pomysł czy tak było w oryginale czy po prostu coś tu było zamotane? przeczytałem już cały internet znalazłem taki wirnik w ameryce jedynie może ktoś z was miał podobne doświadczenia lub po prostu styczność z takimi silnikami? poniżej pod tematem zaraz wkleje kilka fotek oraz numery ramy oraz silnika https://zapodaj.net/f42995d4db282.jpg.html https://zapodaj.net/37daf8b5f6675.jpg.html https://zapodaj.net/38bbc9d3c44ad.jpg.html https://zapodaj.net/7f24ba831b088.jpg.html https://zapodaj.net/367cd028f4a47.jpg.html tutaj na taborecie jest ten wirnik pompy wody o którym mowa powyżej https://zapodaj.net/b4f2c5f1e854a.jpg.html 3 łopatki ma i otwór w środku czy to oryginalny wiatrak? https://zapodaj.net/981a095156e23.jpg.html wirnik przychodzi na ten wałek od wału korbowego przy koszu sprzęgłowym (po prawej) zakładany na wieloklin i skręcany nakrętką??? https://zapodaj.net/3d2d0f6d30dc2.jpg.html nr vin ramy to: RJ13A - 101736 nr silnika to: J106 - 101393 silnik niebieski ktoś coś wie więcej o tego typu motorze? chętnie wchłonę wszystkie niezbędne informacje z tyłu ma jeszcze bęben nie ma tarczy tarcza jest tylko z przodu hamulcowa https://zapodaj.net/b7eebe8f1c539.jpg.html https://zapodaj.net/627e1d5267b23.jpg.html https://zapodaj.net/c822d69e6bf99.jpg.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...