Skocz do zawartości

Tłok względem cylindra - DT 125


pan_bobek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Wymieniam tłok w swojej dtx z 2006r. byłem u znajomego żeby zmierzył mi cylinder i podobno na 56mm natomiast tłok 55.9.

 

Właśnie przeglądam wymiary tłoków na allegro i jest np. 55.94 oraz 56mm i nie wiem czy tłok ma mieć trochę luzu i wybrać ten 55,94 ? Czy też ten 56mm? Na inny forum czytałem znów że w tłokach już jest zachowany luz. Więc już się pogubiłem co i jak.

 

Może na tym forum ktoś mi doradzi :). Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślałem o firmie "meteor" ponieważ nie dysponuję zbytnio dużą ilością gotówki :)

 

Pamiętaj,aby zastosować luz montażowy jaki zaleca producent tłoka.

Dowiedz się u sprzedawcy,bo nie zawsze jest opis na opakowaniu

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Wymieniam tłok w swojej dtx z 2006r. byłem u znajomego żeby zmierzył mi cylinder i podobno na 56mm natomiast tłok 55.9.

 

Właśnie przeglądam wymiary tłoków na allegro i jest np. 55.94 oraz 56mm i nie wiem czy tłok ma mieć trochę luzu i wybrać ten 55,94 ? Czy też ten 56mm? Na inny forum czytałem znów że w tłokach już jest zachowany luz. Więc już się pogubiłem co i jak.

 

Może na tym forum ktoś mi doradzi :). Pozdr.

A to kolega posiada średnicówkę do pomiarów ? Oddaj cylinder do szlifu z tym tłokiem, w warsztacie sami zrobią odpowiedni luz, najlepiej do poleconego warsztatu oddaj, bo szkoda by ktoś narobił szkód. I nie zapomnij powiedzieć aby sfazowali krawędzie okien !

 

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja mam nadzieje że średnicy nie mierzyliście suwmiarką :D ?

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie już wszystko śmiga :) Cylinder był okej, nie robiłem szlifu, 56mm miał, wczoraj założyłem nowy tłok, uszczelki, łożysko sworznia i świece. Jak na razie wszystko działa okej. Pali na dotyk. Dzięki za pomoc :) Nie wiem jak jeszcze z docieraniem samego tłoka, żeby wszystko się ułożyło ile uważać z gazem i jeździć spokojnie ? Co forum to inaczej piszą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro cylinder był ok to czemu wymieniałeś tłok ?

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za dużo $, z tego co kojarze to była wzmianka w serwisowce dt, że powinno się wymienić pierścienie po 15 albo 25 tyś km, nie pamiętam dokładnie. Co się w ogóle działo że wymieniałeś tłok ? Oby taki remont nie przyniósł chwilowej poprawy.

 

Dociera się pierścienie nie tłok, krawędzie okien nie miały ostrych krawędzi ?

 

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Vidon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...