Skocz do zawartości

Problem z filtr K&N Czyszczenie R6 Pomocy


dawid24
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam dzis zabrałem sie za czyszczenie filtra K&N
Wyciąglem filtr i sprężarką trochę przedmuchałem wziąłem preparat spryskałem poczekałem 10 min później pod wodę i czekałem az wyschnie po wyschnięciu spryskałem filtr po zewnętrznej stronie i wewnętrznej olejem odczekałem 20 min wsadziłem do moto przejechałem sie by sprawdzić jak działa i okazało sie ze jeszcze gorzej niż na początku moto sie dławi jak gazuje manetką do spodu. Wyciągałem zrobiłem wszystko od nowa po czym spryskałem juz tylko zewnętrzną stronę filtra olejem i znacznie mniejszą ilość zamontowałem i moto nie chciał załapać odrazu na zapłonie po dodaniu gazu w końcu zapalił (przed czyszczeniem moto palił od strzały)i po przejechaniu to samo moto nie ma jadu przy przyśpieszeniu tylko sie dusi i jest słaby. Co zrobić by wszystko było jak należy. Nowy filtr czy co zrobić ?

Moto: R6 YZF 2002

Filtr: K&N http://nokautimg1.pl/p-83-d3-83d3ec3f2bccce3392be7070d2a12edb500x500/filtr-powietrza-k-n-do-yamaha-yzf-r6-99-05-yzf-r6s-06-09.jpg

Środki do czyszczenia które użyłem :K&N RECHARGER https://www.moto-akcesoria.pl/23495-large_default/zestaw-pielegnacyjny-do-filtow-powietrza-kn-.jpg

Prosze o odpowiedz Pozdrawiam

Edytowane przez dawid24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sobie tez tak czyscilem K&N w XR 600 ze wylądował w koszu ..wstaw zwykly, ale markowy filtr ..

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, zawsze możesz zmienić moto :-P A filtr zostaw ;-)

 

Co poza filtrem jest w moto? Przelot? Nowa mapa do tego? Jakieś mody silnika?

 

Jeśli nic to po co K&N? Szkoda kasy i jeszcze zepsułes ;-)

Moto niedawno kupiłem i był juz tam filtr KN . własciciel powiedział że trzeba będzie go przeczyścić wiec tak zrobiłem.

Co do spreżarki mysle ze nie zepsulem filtra bo tylko delikatnie go przedmuchałem nie widze z eby był porozrywany gdzieś.

Dziś umyje go jeszcze raz .

A co do filtrów jak bym miał kupić inny to któryś z tych? i czemu taka różnica cenowa?

 

za 35zł: http://allegro.pl/filtr-powietrza-hiflofiltro-hfa-4610-yamaha-yzf-r6-i6482858769.html

 

za79zł:http://allegro.pl/filtr-powietrza-yamaha-yzf-r6-1999-2002-i6497563767.html

 

za 128zł: http://allegro.pl/filtr-powietrza-miw-yamaha-r6-yzf-r6-600-99-02-i4774632476.html

 

Filtr raczej uszkodzony nie jest w wczoraj jak go założyłem juz w nocy i przejechałem sie dałem mu troche w piz*de i musiało coś przeczyścić w nim

Dziś przejechałem sie i jedzie sie dosyc ok ale czuć jeszcze braki mocy pod koniec manetki jak przekręcam. Mysel ze było za duzo oleju i wystarczy umyć go jeszcze raz solidnie

Edytowane przez dawid24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie za pierwszym razem go zbyt bogato naoliwiles i sporo smaru zostalo w airboxie. Dopiero jak dostał po garach przepalił go. Daj już spokój z tym czyszczeniem bo za dużo tego środka do filtra K&N może uszkodzić silnik. Zresztą na opakowaniu jest ostrzeżenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...