dawid24 Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 (edytowane) Witam dzis zabrałem sie za czyszczenie filtra K&NWyciąglem filtr i sprężarką trochę przedmuchałem wziąłem preparat spryskałem poczekałem 10 min później pod wodę i czekałem az wyschnie po wyschnięciu spryskałem filtr po zewnętrznej stronie i wewnętrznej olejem odczekałem 20 min wsadziłem do moto przejechałem sie by sprawdzić jak działa i okazało sie ze jeszcze gorzej niż na początku moto sie dławi jak gazuje manetką do spodu. Wyciągałem zrobiłem wszystko od nowa po czym spryskałem juz tylko zewnętrzną stronę filtra olejem i znacznie mniejszą ilość zamontowałem i moto nie chciał załapać odrazu na zapłonie po dodaniu gazu w końcu zapalił (przed czyszczeniem moto palił od strzały)i po przejechaniu to samo moto nie ma jadu przy przyśpieszeniu tylko sie dusi i jest słaby. Co zrobić by wszystko było jak należy. Nowy filtr czy co zrobić ?Moto: R6 YZF 2002Filtr: K&N http://nokautimg1.pl/p-83-d3-83d3ec3f2bccce3392be7070d2a12edb500x500/filtr-powietrza-k-n-do-yamaha-yzf-r6-99-05-yzf-r6s-06-09.jpgŚrodki do czyszczenia które użyłem :K&N RECHARGER https://www.moto-akcesoria.pl/23495-large_default/zestaw-pielegnacyjny-do-filtow-powietrza-kn-.jpgProsze o odpowiedz Pozdrawiam Edytowane 15 Września 2016 przez dawid24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Nie wiem czy sprężarką nie zepsułeś filtra przypadkiem... Masz napisaną instrukcję po polsku, wystarczyło się jej trzymać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid24 Opublikowano 15 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Nie wiem czy sprężarką nie zepsułeś filtra przypadkiem... Masz napisaną instrukcję po polsku, wystarczyło się jej trzymać.czyli filtr do wymiany ? :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dejv81 Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Nie, zawsze możesz zmienić moto :-P A filtr zostaw ;-) Co poza filtrem jest w moto? Przelot? Nowa mapa do tego? Jakieś mody silnika? Jeśli nic to po co K&N? Szkoda kasy i jeszcze zepsułes ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 ja sobie tez tak czyscilem K&N w XR 600 ze wylądował w koszu ..wstaw zwykly, ale markowy filtr .. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Lepiej co rok kupować filtr, czy raz na zawsze jeden? Dziwne macie podejście... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Filtrów K&N nie wolno czyścić sprężarką.Najlepiej środki dedykowane z tej firmy do czyszczenia i smarowania zgodnie z instrukcją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid24 Opublikowano 16 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 (edytowane) Nie, zawsze możesz zmienić moto :-P A filtr zostaw ;-) Co poza filtrem jest w moto? Przelot? Nowa mapa do tego? Jakieś mody silnika? Jeśli nic to po co K&N? Szkoda kasy i jeszcze zepsułes ;-)Moto niedawno kupiłem i był juz tam filtr KN . własciciel powiedział że trzeba będzie go przeczyścić wiec tak zrobiłem.Co do spreżarki mysle ze nie zepsulem filtra bo tylko delikatnie go przedmuchałem nie widze z eby był porozrywany gdzieś.Dziś umyje go jeszcze raz .A co do filtrów jak bym miał kupić inny to któryś z tych? i czemu taka różnica cenowa? za 35zł: http://allegro.pl/filtr-powietrza-hiflofiltro-hfa-4610-yamaha-yzf-r6-i6482858769.html za79zł:http://allegro.pl/filtr-powietrza-yamaha-yzf-r6-1999-2002-i6497563767.html za 128zł: http://allegro.pl/filtr-powietrza-miw-yamaha-r6-yzf-r6-600-99-02-i4774632476.html Filtr raczej uszkodzony nie jest w wczoraj jak go założyłem juz w nocy i przejechałem sie dałem mu troche w piz*de i musiało coś przeczyścić w nimDziś przejechałem sie i jedzie sie dosyc ok ale czuć jeszcze braki mocy pod koniec manetki jak przekręcam. Mysel ze było za duzo oleju i wystarczy umyć go jeszcze raz solidnie Edytowane 16 Września 2016 przez dawid24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Prawdopodobnie za pierwszym razem go zbyt bogato naoliwiles i sporo smaru zostalo w airboxie. Dopiero jak dostał po garach przepalił go. Daj już spokój z tym czyszczeniem bo za dużo tego środka do filtra K&N może uszkodzić silnik. Zresztą na opakowaniu jest ostrzeżenie. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid24 Opublikowano 19 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Wszystko zrobiłem od nowa jak w instrukcji wyżej suszył sie cały dzień po myciu i cały dzień bo nałożeniu oleju i wszystko śmiga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.