Danyy Opublikowano 2 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2016 Witam.Mam problem z Hyosungiem Gt 250 Naked na gaznikach 2004r, na jednej ze swiec mam bardzo słabą iskrę a czasmi jej brak, cewki,przewody wn sprawdzałem i są ok swieczki nowe, styki w kostkach tez przeglądałem, moze to być wina impulsatora lub modulu? Jak to mogę sprawdzić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 2 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2016 Co znaczy "cewki sprawdzałem"? Mierzyłeś napięcie na wyjściu i wyjściu i było takie jak w serwisówce?Jeżeli było, to masz kable wysokiego napięcia i fajki do zmiany. A jak jest niższe od tego w instrukcji.... to masz odpowiedź :) Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danyy Opublikowano 3 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2016 nie no zamieniałem i iskra była ok..napięcia nie mierzyłem miernikiem bo nigdzie nie mogę znaleźć w Google jakie powinno iść.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 Sorki, nie że chcę być czepialski, ale na oko to chłop w szpitalu umar. Nie ocenisz iskry "po widoku". No nie ma lekko - trzeba znaleźć i mierzyć. Przecież ten Hyosung jest na podzespołach Hondy, pewnie zapłon też jest z niej zdjęty. Z drugiej strony, jak zamieniałeś cewki i to nie pomogło, to może generalnie masz niskie napięcie zasilania cewek. Tu jest prosto - im bliżej 12v tym lepiej. Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danyy Opublikowano 4 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 Spoko jest w tym trochę racji hehe, a Hyosung jest na podzespołach suzuki nawet ramę ma bliźniaczą z Gs500, to napięcie zasilania cewek generuje moduł? a znowu na moduł idzie impuls z impulsatora wiec może to jego by wina, nic poszukam jeszcze tej serwisów-ki w necie i posprawdzam te napięcia.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 A suzuki? No sorki, coś dzwoniło ale nie ten kościół.Co do napięcia to cewka to jest po protsu transformator. Dostaje niskie napięcie a na drugiej stronie wychodzi wysokie. Dlatego napięcie zasilania jest takie istotne, bo jak podnosisz z 12v na 4000v (na przykład, strzelam) to każde 0.1v mniej na wejściu to 300v mniej na wyjściu (albo tej okolicy, chodzi o zasadę).Stąd napięcie zasilania cewki - jeżeli cewka jest sprawna ofkors - to podstawa. W mojej starej hondzie mam puszczone zasilanie cewek bezpośrednio z akumulatora. I owszem, impuls idzie z impulsatora, ale to napięcie na wejściu cewki określa napięcie na wyjściu. Bierz miernik i mierz :) Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danyy Opublikowano 4 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 (edytowane) znalazłem taki coś tylko nie za bardzo wiem o co tu chodzi http://www.fotosik.pl/zdjecie/a483ed42c2abaa0chttp://www.fotosik.pl/zdjecie/da59ee0997dc0a00 Edytowane 4 Września 2016 przez Danyy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 . W mojej starej hondzie mam puszczone zasilanie cewek bezpośrednio z akumulatora.A żeby wyłączyć zapłon , to rozłączasz akumulator ? http://www.motocdi.com/diagnostyka-ukladow.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 (edytowane) Nie, jest puszczone przez przekaźnik i podłączone przez stacyjkę. Albo inaczej - stare zasilanie cewki zasila przekaźnik. Więc wszystko jest z zewnątrz "jak wcześniej" tylko że po włączeniu zapłonu zasilanie cewki idzie osobnym kablem z aku. O, takie szybkie wyszukanie w necie: http://gstwins.com/gsboard/index.php?topic=62039.0 To jest popularna modyfikacja.... Edytowane 4 Września 2016 przez Buber Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 kolejny specjalista sie znalazl. bedzie mierzyl napiecie na cewce zaplonowej. a zapoznales sie kolego Buber ze schematem tego GT 250 ze wypisujesz takie herezje? no to sie mu przygladnij i odpowiedz mi co sie stanie jak podasz na wejscie cewki 12v z akumulatora przez przekaznik czy jak sobie tam wymysliles w tym konkretnym motocyklu. http://www.fotoszok.pl/upload/f64b0c0f.jpg a teraz masz schemat z GS 500 E http://bbburma.net/Scans/Haynes_WiringDiagram_US_90-96.jpg to ja Ci odpowiem co sie stanie: rozpierdoli cewke z wielkim hukiem widzisz roznice w tych schematach? no to jak nie widzisz to dla innych napisze, zeby sobie ludzie dzieki Twoim radom nie psuli motocykli. w GT250 cewka jest na stale polaczona z masa - krotki impuls 12v pochodzi z modulu i jest 'masowany' do ramy w GS500e cewka ma na stale podane 12v na wejscie i mase podaje w odpowiednim momencie modul i to jest ZASADNICZA roznica. lapiesz? autorowi postu moge napisac, ze winny moze byc modul lub cewka impulsatora ze wskazaniem na modul bo cewka impulsatora jest jedna wspolna dla obu cylindrow a to modul przesuwa iskre w fazie. oczywiscie sprawdzic nalezy wszystkie polaczenia i kontakt wyjscia cewek zaplonowych z rama. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danyy Opublikowano 7 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 Dzięki szynszyll za podpowiedz, ja też stawiałem właśnie na moduł ewentualnie na impulsator, ale racja, jest on jeden wiec raczej odpada, bo wtedy na obydwuch garach nie bylo by iskry.. aa czy moduł można sprawdzić domowym sposobem? Koszt takiego modułu to ok 500zł wiec szkoda było by wywalic kase w błoto.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 (edytowane) HejZakrec do mnie jutro tj czwartek kolo 10-12 rano. Bede na kompie i bede mial przed oczami instrukcje. teraz pisze z telefonu. Cos wymyslimy. 504 903 149. tu lezy instrukcja do gt 125 250 http://files.hyosungmotorsusa.com/GT125_250_Service_Manual.pdf Edytowane 8 Września 2016 przez szynszyll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.