Skocz do zawartości

Crash Pads by Marccc


Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator

Właśnie zamontowałem w Duce crash pady wyprodukowane przez naszego kolegę forumowego - Marccca.

Metodą dyskusji i obserwacji wybraliśmy odpowiednie miejsce montażu - miejsce schodzenia się kilku części ramy kratownicowej, a więc bardzo mocne. Dodatkowo w miejscu tym znajduje się przednie mocowanie silnika do ramy.

Marccc zrobił naprawdę profesjonalne crash pady. I to - jak obiecał - jedynie w zamian za dokładne wymiary i wytyczne. Mi pozostało dorobić szpilę mocującą silnik do ramy (musiała być kilkanaście centymetrów dłuższa niż oryginalna).

Solidny układ. Polecam.

Kilka fotek efektów pracy Marccca.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja także otrzymałem od Kolegi Marccc komplet padów w zamian za rysunki z wymiarami. chwilowo jednak nie mogę dorobić szpilki bo mam remont w domku i wszelki czas wolny jest konsumowany na wylewanie podłóg i tym podobne przyjemności. na szczęście na weekend zapowiadają w miarę ładna pogode i może w końcu uda mi sie dorobić szpileczkę o wymaganej długości.

Jakość wykonania padów nie pozwala powiedzieć złego słowa!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj byłem u Dominika troszkę mu pomogłem przy przemontowaniu crash'y dokładnie to tylko założone zostały odwrotnie.

Wyglądaja naprawdę profesjonalnie a do DUKI jaknajbardziej pasują znaleźliśmy tez donich inne zastosowanie :D przydatne w dłuższych trasach

Muszę zrobić dokładne oględziny jak by tu umnie zamontować, bo po moich ostatnich wyczynach mogą mi się chyba przydać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
No chyba nie masz zamiaru kłaść Duki na asfalt?

 

Eeeee no co by wilka z lasu nie wywołać...

 

wczoraj byłem u Dominika troszkę mu pomogłem przy przemontowaniu crash'y dokładnie to tylko założone zostały odwrotnie

 

Marco - jak wyjechałeś to je założyłem z powrotem tak jak były :lol: Ale Marccc znalazł sposób na prawidłowy montaż, a przy tym wyeliminowanie "czoperowego wizerunku" :lol:

 

Pytanie troche z innej "beki" - Dominik do czego sluzy ten zawor widoczny na drugim zdjeciu?

 

Jesteś.... no właśnie.... nie wiem już którą osobą, która o to pyta.

Ów kranik zamyka dostęp oleju do chłodnicy oleju, co ma powodować, iż w niskiej temperaturze silnik szybciej się nagrzeje. Mimo iż motocykl pochodzi z południa Europyu, a my mieszkamy na jej półnmocy, nie miałem jeszcze okazji przekręcać tego kranika. Także śmiało mogę powiedzieć - nie wiem jaką praktycznie pełni funkcję :lol:

 

Termostat?

 

W sumie tak to można chyba określić nie?

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...