Tuzmen Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Ja ogólnie jestem spokojny do puki się nie zdenerwuje, ale już mi chodzi po głowie jakaś pancerna ntv.Jeżdżę co dzień do pracy i sprzęt musi być pewny. Czytałem też na angielskim forum że ostatecznie człowiek miał wadliwą cewkę, ale pod koniec wątku napisał że w serwisie który mu to robił stała też identyczna sztuka z indentycznym problemem ale wymiana cewki już nic nie dała. Co ciekawe wszystkie miały problem na 3 cylindrze, mój też. :blink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 zmień na świece o większej ciepłocie, możliwe że tutaj ciepłota świec jest źle dobrana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Może jest to przyczyna, bo zauważyłem że problemy pojawiają się po około 20-30km jak już się silnik porządnie zagrzeje. Może świeca się przegrzewa.Jeszcze mnie taka myśl naszła czy może sonda L? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Typowe objawy uszkodzonej sondy lambda są następujące:- zwiększone zużycie paliwa (nawet do 15l/100 km),- samoistne osady na rurze wydechowej,- czarny dym wydzielający się z rury wydechowej,- nierównomierna praca silnika,- zwiększona ilość CO i HC w spalinach podczas sprawdzania spalin na analizatorze spalin. . Dłuższa praca silnika z uszkodzoną sondą, oprócz większego zużycia paliwa, może doprowadzić do zniszczenia katalizatora. Zresztą jaki wpływ może mieć sonda lambda na świece jak pracuje juz za nimi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Sonda lambda pośrednio steruje mieszanką więc ma wpływ na świece, temperaturę spalin i ich zawartość.Katalizator właśnie szlag trafia gdy mieszanka jest za uboga a co za tym idzie temperatura wzrasta wytapiając go. lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Kolezanki i kolegi, postemp. Wsadzilem cewki od r1 i narazie 50km jest ok.Nie kombinowalem ktora to bo juz nie mam cierpliwosci, wymienilem wszystkie. Ciekawe czy ich szlak nie trafii. Narazie wybaczam janince Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 (edytowane) ok, 1000km przejechane:- silnik chodzi gładko już od 1000obr,- spalanie spadło o 0,5 (może błąd pomiaru, a może irydy) Podsumowanie: Objawy - przerywanie przy pracy jałowej i przy jeździe do 3000tys obr, potem ok, wrażenie jakby jeden lub dwa cylindry pracowały nieregularnie, wypadanie zapłonów, problem nasilał się wraz z rozgrzewaniem silnika Rozwiązanie - wymiana świec, wymiana cewkofajek (używki z rn12), dodatkowo zwiększyłem CO1 z -15 na +5 Temat do zamknięcia Edytowane 11 Sierpnia 2016 przez Tuzmen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi