Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym rozpocząć temat o Hondzie CB 500x i pochodnych czyli F i R, użytkownicy obecni i Ci którzy chcą nabyć te modele bedą mieli temat juz wydzielony.

Jestem uzytkownikiem tej wspaniałej maszyny(CB500X) od 3 miesięcy i jak na razie jestem mega zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

http://www.motocyklicznie.pl/testy/honda-cb-500-x-maksimum-za-minimum/ - ze swojej strony mogę polecić test Hondy CB500x, mam nadzieję, że dla kogoś może okazać się pomocny. Pozdrawiam!

Edytowane przez Kaman666
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przelatałem dwa dni na CB500X w pięknych okolicznościach śródziemnomorza. Bardzo przyjemna maszyna. Około 300 km zrobionych po wyspiarskich "drogach krajowych" i około 100 po krętych górskich serpentynkach. W trasie moim zdaniem dłuższych dystansów pokonać się nie da. Zatrzymywałem się co jakiś czas, musząc odpocząć od pozycji. Ni to wyprostowana, jak na turystyku, ale siodło wymagało przechylenia się do przodu i trochę nekomfortowej pozycji. Fabryczna szyba fajnie chroni i jadąc ok 120 km/h w koszulce (tak, nie miałem na sobie nic ochronnego poza kaskiem) nie czuje się dyskomfortu.

Zrobiłem dwie górskie trasy z mnóstwem zakrętów i moim zdaniem (i banana z twarzy) jechało się niezwykle przyjemnie. Jest przewidywalny, prowadzi się lekko i łatwo. Przy korekcie w skręcie trzeba pamiętać o niewielkiej wadze i nie reagować zbyt gwałtownie. No i trzymać obroty powyżej 5000 rpm aby caly czas mieć dostępną moc maksymalną. Poniżej 5000 ciężko jest coś wykrzesać. Muszę przyznać, że mocy troszkę brakowało. Niewiele, ale jednak... Jednym zdaniem fajne, solidne moto. Lekkie i przyjazne. Pozdrawiam użytkowników i polecam majorkańskie północne wybrzeże. Wymarzone miejsce na motocykl. Kręte trasy 200 mnp. Widoki takie, że ciężko skupić się na następnym winklu :-)

---

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bohater akcji...

 

DSCN3603_01.JPG

 

I dosłownie parę fotek landszaftów po drodze. Sorry za słabą kompozycję. Jakoś nie w głowie było mi zatrzymywać się na co drugim winklu i cykać :-)

 

http://picsurge.com/g/x5K7tN

Edytowane przez Maartin

---

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za opis...ja ze swojej strony moge nadmienić żeby nie porównywać "starej" cb500 do tych obecnych.Po pierwsze ten obecny ma zupełnie inny silnik,po drugie ,lżej się prowadzi no i stylistyka wersji X i R jak dla mnie rewelacyjna.

Co do pozycji za kierownicą i zrobieniem 3 tys km.musze potwierdzić słowa przedmówcy "Maartin" Pozycja wyprostowana lecz gdy chcemy nieco dynamiczniej pojeździć pochylenie jest niezbędne co skutkuje tym że nie możemy znaleźć optymalnej pozycji.Ale ogólnie jak na razie sprzęt spełnia moje wymagania .Jeżeli miałbym podejmować decyzje o kupnie jeszcze raz dokonałbym tego samego wyboru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo to dobry wybór. Mój (po malowaniu widzę, że rocznik 2015) miał nakulane 30k kilometrów i jak to w wypożyczalniach pewnie nie stał na puchowych poduszkach. Pomimo tego śmigał świetnie. Chodził jak nowy, zero problemów.

Edytowane przez Maartin

---

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...
  • 7 lat później...

 Proponuję porównać numery katalogowe części przedniego koła obu motocykli, może to będzie jakiś ślad..?

 Ja sam sobie przerobiłem Hypermotarda 698 który ma 17/17 odlewane koła, zmieniłem na koła szprychowane z Ducati Desert Sled 19/17,  tył pasował plug@play, ale z przodu miałem więcej problemów, o których wiedziałem, ponieważ porównywałem nr katalogowe motocykli...

Przednią ośkę musiałem zastosować od Desert Sleda, dodając  z prawej strony ( siedząc na motocyklu) oryginalny dystans Hypermotarda 698, a z lewej strony musiałem dołożyć dodatkowy 2 mm, tak aby wszystko grało i tarcza miała równy odstęp w zacisku z lewej i prawej strony ( zacisk Monoblok, w zwykłym byłoby łatwiej możnaby regulować podkładkami między mocowaniem zacisku a odlewami w ladze)...

 

https://www.mrcycles.com/oemparts/a/hon/52c4820af870024d205e796e/front-wheel

 

Tak więc porównałem i niestety nie mam dobrej wiadomości, jedynie 2 sztuki dystansów mają takie same numery katalogowe, reszta zupełnie inne...ale co nie oznacza, że nie jest możliwe... najlepiej przyłożyć jedno koło do drugiego, porównać ośki koła, czy mocowania tarczy hamulcowej takie same ect...

U mnie tylko 1 część pasowała w tych 2 motocyklach Ducati...i po niej dojrzałem się, że średnica ośki  jest taka sama...

Powodzenia...

P.S. Dodam, jeszcze, ze zmieniła sie geometria motocykla...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...