Mrówa Opublikowano 1 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2004 Witam!Mam do was drodzy koledzy następujące pytanie/a 8) . Czy opłaca się kupić taki motocykl ? Gość chce coś ok. 3 tysięcy. Usterka polega na wypaleniu tłoka i braku głowicy oraz co się dopatrzyłem na fotkach manetki gazu. Jeśli bym pojechał oglądać motocykl to jak sprawdzać czy reszta silnika jest dobra i kompletna (np. skrzynia biegów, łożyska, itp.)? Czy w ogóle opłaca się kupować motocykle z jakąś usterką silnikową i samemu to naprawiać? Link do motocykla który mnie interesuje: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=30251458 Pozdrawiam :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vasiliy Opublikowano 1 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2004 stary, po co Ci tak motocykl po przejsciach jak masz duzo bardziej praktyczna aprilke ? moim zdaniem jesli gosc dal rade glowicy i tlokowi to motorek jest zapalowany. i nie sadze zebys z kupnem glowicy i tloka wyrobila sie w kwocie 500-600 zl.po za tym jak bys kupowal motorek nie na chodzie tylko ze slowna gwarancja ze wszystko jest OK to pomysl - wszystko tam moze byc do beki - calego motocykla na miejscu nie rozkrecisz no i przede wszystkim nie odpalisz go no bo jak :D ja bym w to nie wchodzil ! ! ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki Opublikowano 1 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2004 Cos jest nie tak z data produkcji bo takie mito wychodzily jakos chyba do 1995 roku. Luki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 1 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2004 Ta w tym wieku to powinna juz byc evo 3 czyli ta a'la ducati Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagdtiger Opublikowano 1 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2004 Vmax 190 km/h ?? To niewiele mniej niż 125-ki z MotoGP :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 1 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2004 Takie moto oplaca sie kupowac jak sie znasz i jak czesci sa bardzo latwo dostepne i duzy wybor. Poza tym jak napisales ze na zdjeciu widac jeszcze ze nie ma manetki, pewnie jakbys do niego podjechal to by sie okazalo ze nie ma jeszcze tego i tamtego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 1 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2004 Takie moto oplaca sie kupowac jak sie znasz i jak czesci sa bardzo latwo dostepne i duzy wybor. Poza tym jak napisales ze na zdjeciu widac jeszcze ze nie ma manetki, pewnie jakbys do niego podjechal to by sie okazalo ze nie ma jeszcze tego i tamtego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NefryT Opublikowano 2 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2004 w motorynki nie ma sensu nie bawic a poza tym z usterkami po co takie moto 125 przeciez szybko sie nudzi no nie wiem jak wy ale ja raz sie bryknalem ja zaczyanlem przygode z czyms powazniejszym-przecinakami i wiedzialem ze to nie dla mnie za male,za wolne i juuu kupilem CBRke 400RR i zebym wtedy mial wiecej sosu to bym wzial jakas 600tke.Tyle mam do napsania na ten temat.<jest wyjatek jak 125 ma byc to pierwszy motorek to tak :mrgreen: > pozdro!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vasiliy Opublikowano 2 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2004 w motorynki nie ma sensu nie bawic a poza tym z usterkami po co takie moto 125 przeciez szybko sie nudzi no nie wiem jak wy ale ja raz sie bryknalem ja zaczyanlem przygode z czyms powazniejszym-przecinakami i wiedzialem ze to nie dla mnie za male,za wolne i juuu kupilem CBRke 400RR i zebym wtedy mial wiecej sosu to bym wzial jakas 600tke.Tyle mam do napsania na ten temat.<jest wyjatek jak 125 ma byc to pierwszy motorek to tak :mrgreen: > pozdro!!!to wedlug Ciebie po simsonie czy innym motorowerze wsiac na sportowa 600 to dobry pomysl ?? moim zdaniem nie najlepszy.. zalezy jeszcze co masz na mysli mowiac "ja(k) zaczyanlem przygode z czyms powazniejszym" bo jak przedtem/wtedy (czyli zanim zaczales przygode) jezdziles na 50 ccm to nie wydaje mi sie zeby sportowe 400 rozsadnemu czlowiekowi niewystarczalo i jak juz wczesniej wydziergalem nie wydaje mi sie ze kupic sporta po motorowerze to rozsadne..i nie sadze ze nie ma sensu bawic sie w "motorynki" (a tak na marginesie to mito = motorynka ? ok. 6 s do 100 i v/max jakies 160) - przy takich motocyklach nabywa sie DOSWIADCZENIA ktore pozniej sukcesywnie przydaja sie przy wiekszych pojemnosciach.. pozdrawiamMaciek 'vasiliy' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NefryT Opublikowano 3 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2004 Przesiadlem sie z MZ 150tki na 400tke i jak dla mnie to bylo za malo wiesz roznie ludzie jezdza, mysla,oceniaja sytuacje na drodze jak we wszystkim potrzeba doswiadczenia a w moim przypadku mam go juz troche i ja wsiadlbym odrazu na 600tke i powoli ja poznawal,szlifowal jazde,zachowanie a sa ludzie ktorzy siada i od razu po oporach daja i wtedy widzimy nekrologi :D <ja do nich nie naleze>.Napisalem ze jest wyjatek jak ma byc 1 moto to 125 bedzie akurat do nauki.Mysle ze wyjasnilem troche :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzb Opublikowano 3 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2004 Tak się składa, że pierwsze moto kupię prawdopodobnie na początku przyszłego sezonu. Miałem kupować teraz jakąś MZ za ok 2000, ale stary krzywo na to patrzył, więc jak powiedział, że na przyszły sezon da 5000 to zmieniłem plany bez wachania. Będę celował w jakiegoś ściga 125. Napiszcie co się najbardziej opłaca kupić za tyle na pierwszy motor do nauki jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mrówa Opublikowano 4 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2004 Witam!Wyjaśniam Wam drodzy koledzy, że to nie był by mój pierwszy motocykl. :D Dlatego tylko 125, ponieważ nie mam jeszcze 18 lat i posiadam jedynie prawo jazdy kategorii A1 8) . Na jednośladach zrobiłem łącznie około 30tys km. Najpierw miałem motorynkę, potem skuter, ścigacza 50ccm, a obecnie crossa 80 i enduro 125. Mam do Was jeszcze takie pytanko: co lepiej opłaca się kupić? :arrow: Starszego ścigacza np. Aprilie RS z '92-'93r i reszte kasy przeznaczyć na tuning np. 160ccm POLINIczy :arrow: Młodsze moto np. Aprilie RS z '98-'99r i po prostu zarejestrować i latać? Jaka jest żywotność takiego KITu tuningowego? Co jeszcze muszę wymienić na mocniejsze aby wytrzymywało obciążenia większej pojemnośći? Słyszałem że korbowód na wzmacniany ale nie wiem czy to do końca prawda... Tak przerobione moto ma dużo więcej mocy od standardu. Czy można by było bez obawy, że coś w silniku nie wytrzyma lecieć w traskę (oczywiście przy rozsądnych prędkościach - nie katowaniu na maxa)? Jak jest w tym przypadku ze smarowaniem? Oryginalny dozownik wystarcza? Trzeba go jakoś przestawić, żeby podawał więcej oleju do gaźnika? Pozdrawiam 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 4 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2004 Ja bym bral mlodsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quick Opublikowano 4 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2004 Im młodsz tym lepiej... wiadomo dlaczego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madrider Opublikowano 4 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2004 zauwaz ze motocykl to nie tylko silnik , ale i takie rzeczy jak hamulce , zawiesznie , a wiadomo ze im mlodsze tym wieksze prawdopodobienstwo ze mniej zuzyte.- czyli bral bym mlodsze bez tuningu :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.