abrakadabra66 Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Witam,podmieniam regulator napięcia w sv'ce i pojawił się mały problem. Nowy regulator ma inną końcówkę, inne kolory przewodów, a co gorsza inaczej są rozmieszczone wyjścia.Oto foto poglądowe: Logika podpowiada, że czarno-czerwony zamiast czerwonego, czarno-biały zamiast zielonego, żółte zamiast czarnych. Tylko jaka kolejność?? Jednym słowem... dopasuj literkę do cyferki 1. 2.3. A4.5. E z góry dziękuję!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Czarne zamiast żółtych to bez znaczenia jaka kolejność. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abrakadabra66 Opublikowano 15 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 dziekuje bardzo, ladowanie wrocilo do normy, wszystko dziala jak nalezy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Po ostatniej przejażdzce spalił mi się regulator (upalny dzień) . kupiłem nowy i założyłem na niego wiatraczek komputerowy w celu lepszego chłodzenia. Spalony regulator jeżdził u mnie 2 lata i był markowy za 240 zł, a teraz kupiłem zwykłego chińczyka za 50 zł, Ps. Widzę ,że SV i GSX-R mają takie same regulatory :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abrakadabra66 Opublikowano 16 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 tzn ja zakładałem do SVki regulator od GSXR bo taki akurat miałem pod ręką i tylko kostki nie pasowały. Widzę, że te regulatory to zmienia się częściej niż skarpetki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 Przegrzewają się i to skutkuje uszkodzeniem. U mnie dodatkowo zrobił zwarcie,takie,że spaliło główny bezpiecznik na instalacji,zgasło wszystko co możliwe razem z silnikiem. Dobrze,że stało się to blisko domu,a nie gdzieś daleko w trasie,bo byłby spory problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.