Skocz do zawartości

Kawasaki klr650 pali olej


koranx
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam taki problem z motocyklem kawasaki klr650 (kl650c) opowiem od początku, kupiłem ten motocykl jakieś 2 lata temu , na początku pobierał bardzo małe ilości oleju i może delikatne dymił z czasem zaczął tego oleju spalać coraz to więcej i coraz więcej aż doszło do takiego momentu że teraz potrafił spalić jakis litr na 50 km albo i więcej zależnie od jazdy przy czym dymiac strasznie.

Po odpaleniu i gdy chodzi na wolnych obrotach nie dymi praktycznie wystarczy go delikatnie przegazować i już zaczyna .

Rozebralem silnik , warstwa nagaru z przepalonego oleju oczywiście na głowicy, ale wizualnie cylinder wygląda idealnie pomyślałem sobie wymienię uszczelniacze zrobię szlif i wymienię tlok dla spokoju , ale okazuje się już jest zrobiony ostatni szlif .

Teraz pytania do was czy przy idealnym stanie wizualnym cylindra może pobierać tyle oleju ?

Czy jakbym wymienił same pierścienie coś by pomogło?

Czy ostatnia deska ratunku to tulejowanie cylindra + nowy tlok ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz to sprawdzić poprzez pomiar kompresji nad tłokiem - to może być również wina zaworów.

 

 

Po pierwsze zawory dymią tylko przy schodzeniu z obrotów. Po drugie silnik już rozebrany...

Edytowane przez Limo

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...