Skocz do zawartości

Kupię Hondę VTR SP1 / SP2


poziom
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem do czego chcesz wykorzystywać ten motocykl. Jak kilka lat temu miałem zajawkę na sportowego litra w układzie V to sporo osób mi odradzało VTR jak nie chcę jeździć na torze a proponowało SV1000S. Niby SV dostaje baty od VTR jeśli chodzi o osiągi ale ponoć jak chodzi o eksploatację to wypada dużo lepiej niż Honda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem do czego chcesz wykorzystywać ten motocykl. Jak kilka lat temu miałem zajawkę na sportowego litra w układzie V to sporo osób mi odradzało VTR jak nie chcę jeździć na torze a proponowało SV1000S. Niby SV dostaje baty od VTR jeśli chodzi o osiągi ale ponoć jak chodzi o eksploatację to wypada dużo lepiej niż Honda.

Yuby nieco popłynął z tym porównaniem motoryzacyjnym, ale wybaczmy mu to. Dobrze byłoby wiedzieć dlaczego to jest ulep.

Co do SV to ewentualnie można byłoby go porównać do VTR1000F, ale nie do SP, bardzo różne motocykle.

Jeśli już silić się na porówniana to do 916/996/998, ale to też pomyłka - 15-sto letnie Desmoquattro z 50k przebiegu i historią polskiego druciarstwa to aktualnie zupełnie coś innego niż hondowska v-ka z rozrządem na kołach, dla której 50k to jakby nic.

 

Edit:

Kolena się pojawiła, blisko Ciebie Yuby: http://olx.pl/oferta/honda-vtr-1000-sp-1-CID5-IDgbGyf.html#3f6ad375aa;promoted

Edytowane przez poziom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"...Jeśli już silić się na porówniana to do 916/996/998, ale to też pomyłka - 15-sto letnie Desmoquattro z 50k przebiegu i historią polskiego druciarstwa to aktualnie zupełnie coś innego niż hondowska v-ka z rozrządem na kołach, dla której 50k to jakby nic...."

 

 

Pewnie znasz z własnego doswiadczenia.... chociaż na 100% wątpię, bo popełniłes podstawowy błąd wrzucając do jednego koszyka, tak różne motocykle ( chociaż wspaniałe) motocykle...Desmoquattro to nie Testastretta i na odwrót, chociaż wszystkie są Pantah-generation :icon_mrgreen:

 

 

Tak więc proszę o konkrety, a nie wyssane z palca opinie podsycane przez ludzi, którzy: nie umieją, nie potrafią/nie stać ich (wlaściwe podkreślić) dbać prawidłowo o motocykle Ducati...

I na dodatek nie potrafią przejechać suchosprzęgłowcem przez miasto nie paląc przy tym sprzęgła ( dla nich mam inny pojazd- taczka budowlana dwukolowa- zwana okarą- za lepsze sprzęty niech się nie zabierają, bo będzie bolało...)

 

 

A teraz konkrety chociaż silnik VTR SP jest na kółkach nie oznacza to, że jest bezobsługowy, tak samo trzeba dbać o luzy zaworowe, częste wymiany oleju z filtrem ( szczególnie jak się ostro jeździ ), oraz inne rzeczy eksploatacyjne( szczególnie dobre klocki i tarcze z przodu) , uważać należy jak to Mario-Yuby podkreslił na hybrydy SP z np przystankiem autobusowym, ponieważ rama jest mocna, ale nie niezniszczalna, widziałem kiedyś na Motobajzlu taką sztukę, ze "wzmocnionym szwem spawu" okolic główki ramy.... :eek:

 

 

SP sá fajne i trzeba umiec wyrwac, jak najlepsza sztuke...

Pozdr.

Edytowane przez jannikiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po obejrzeniu paru ulepów trzeba zacząć rozszerzać horyzonty... 999 kusi, czy za 16k można wyrwać coś sensownego, coś w co nie trzeba będzie na starcie wpakować kolejnych kilku tysi, Jannikiel co sądzisz? Testastretta to podobno dużo lepszy motor niż desmoquartto, ale obiło mi się (ducati.ms), że w niektórych rocznikach były jakieś problemy z rozrządem. W sumie to 749 też by robił robotę.

Edytowane przez poziom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależnie od tego jaki katorżnik nim jeździł...

...ale w sumie jeśli już to wersje deep-sump- głęboka miska olejowa, nieco bardziej odporna na pałowanie, tylko, że roczniki 2005 w górę są drogie i mało dostępne...( mimo, że deep sumpy występowały w 999S w starszym roczniku, to jednak różnią się nieco od nowszych)...

Generalnie jak się serwisuje zgodnie z danymi fabrycznymi, nie pałuje na zimno, dba o wymiany płynów i nie leje Motula to będzie chodził, tylko do sprzęgła trza się przyzwyczaić, przy ostrych jazdach kpl. tarcz starcza ( podobno- bo nie stwierdziłem narazie) na 20-50 tys. km..

Te mało pochlebne opinie to dotyczyły roczników do 2004 włącznie, od 2005 silniki są zmodernizowane, wytrzymalsze i nieco więcej mocy...

W Poznaniu są chłopaki co ogarniają Ducati podpytaj może u nich, zadaj parę pytań, albo jak jest czym to się przysiądź, przejedź...od tego trza zacząć...

 

 

Pozdr. J-999

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...