poziom Opublikowano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 10-16k PLN w zależności od modelu / rocznika / stanu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziom Opublikowano 19 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 Widzę, że jesteś ekspertem Yuby... znasz może tę sztukę: http://allegro.pl/show_item.php?item=6269010369#3265d76e0a ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziom Opublikowano 19 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 (edytowane) Czym się ulep objawia, pamiętasz? 15-sto letni motocykl zawsze coś będzie miał drutowane w tym kraju, biorę to pod uwagę o ile nie jest to nic poważnego. Edytowane 19 Czerwca 2016 przez poziom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 Nie wiem do czego chcesz wykorzystywać ten motocykl. Jak kilka lat temu miałem zajawkę na sportowego litra w układzie V to sporo osób mi odradzało VTR jak nie chcę jeździć na torze a proponowało SV1000S. Niby SV dostaje baty od VTR jeśli chodzi o osiągi ale ponoć jak chodzi o eksploatację to wypada dużo lepiej niż Honda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziom Opublikowano 19 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 (edytowane) Nie wiem do czego chcesz wykorzystywać ten motocykl. Jak kilka lat temu miałem zajawkę na sportowego litra w układzie V to sporo osób mi odradzało VTR jak nie chcę jeździć na torze a proponowało SV1000S. Niby SV dostaje baty od VTR jeśli chodzi o osiągi ale ponoć jak chodzi o eksploatację to wypada dużo lepiej niż Honda.Yuby nieco popłynął z tym porównaniem motoryzacyjnym, ale wybaczmy mu to. Dobrze byłoby wiedzieć dlaczego to jest ulep.Co do SV to ewentualnie można byłoby go porównać do VTR1000F, ale nie do SP, bardzo różne motocykle.Jeśli już silić się na porówniana to do 916/996/998, ale to też pomyłka - 15-sto letnie Desmoquattro z 50k przebiegu i historią polskiego druciarstwa to aktualnie zupełnie coś innego niż hondowska v-ka z rozrządem na kołach, dla której 50k to jakby nic. Edit:Kolena się pojawiła, blisko Ciebie Yuby: http://olx.pl/oferta/honda-vtr-1000-sp-1-CID5-IDgbGyf.html#3f6ad375aa;promoted Edytowane 19 Czerwca 2016 przez poziom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziom Opublikowano 19 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 A tę znasz? Też spod Warszawy. Niska cena zastanawia. http://olx.pl/oferta/honda-vtr-sp1-jedyna-w-swoim-rodzaju-CID5-IDenkYt.html#0dc83cded8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 (edytowane) "...Jeśli już silić się na porówniana to do 916/996/998, ale to też pomyłka - 15-sto letnie Desmoquattro z 50k przebiegu i historią polskiego druciarstwa to aktualnie zupełnie coś innego niż hondowska v-ka z rozrządem na kołach, dla której 50k to jakby nic...." Pewnie znasz z własnego doswiadczenia.... chociaż na 100% wątpię, bo popełniłes podstawowy błąd wrzucając do jednego koszyka, tak różne motocykle ( chociaż wspaniałe) motocykle...Desmoquattro to nie Testastretta i na odwrót, chociaż wszystkie są Pantah-generation :icon_mrgreen: Tak więc proszę o konkrety, a nie wyssane z palca opinie podsycane przez ludzi, którzy: nie umieją, nie potrafią/nie stać ich (wlaściwe podkreślić) dbać prawidłowo o motocykle Ducati...I na dodatek nie potrafią przejechać suchosprzęgłowcem przez miasto nie paląc przy tym sprzęgła ( dla nich mam inny pojazd- taczka budowlana dwukolowa- zwana okarą- za lepsze sprzęty niech się nie zabierają, bo będzie bolało...) A teraz konkrety chociaż silnik VTR SP jest na kółkach nie oznacza to, że jest bezobsługowy, tak samo trzeba dbać o luzy zaworowe, częste wymiany oleju z filtrem ( szczególnie jak się ostro jeździ ), oraz inne rzeczy eksploatacyjne( szczególnie dobre klocki i tarcze z przodu) , uważać należy jak to Mario-Yuby podkreslił na hybrydy SP z np przystankiem autobusowym, ponieważ rama jest mocna, ale nie niezniszczalna, widziałem kiedyś na Motobajzlu taką sztukę, ze "wzmocnionym szwem spawu" okolic główki ramy.... :eek: SP sá fajne i trzeba umiec wyrwac, jak najlepsza sztuke...Pozdr. Edytowane 19 Czerwca 2016 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziom Opublikowano 19 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 Jak to pisałem, to już wiedziałem, że tak się to skończy. :)Niech będzie po twojemu, ja się nie znam, a silniki z 916/996/998 są zapewne tak samo niezawodne i januszoodporne jak te hondowskie z SP1/2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 ""Januszowi"" daj obojétnie jaki motocykl i tak go zajezdzi i w tym masz racjé... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziom Opublikowano 20 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 (edytowane) Po obejrzeniu paru ulepów trzeba zacząć rozszerzać horyzonty... 999 kusi, czy za 16k można wyrwać coś sensownego, coś w co nie trzeba będzie na starcie wpakować kolejnych kilku tysi, Jannikiel co sądzisz? Testastretta to podobno dużo lepszy motor niż desmoquartto, ale obiło mi się (ducati.ms), że w niektórych rocznikach były jakieś problemy z rozrządem. W sumie to 749 też by robił robotę. Edytowane 20 Czerwca 2016 przez poziom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Zależnie od tego jaki katorżnik nim jeździł......ale w sumie jeśli już to wersje deep-sump- głęboka miska olejowa, nieco bardziej odporna na pałowanie, tylko, że roczniki 2005 w górę są drogie i mało dostępne...( mimo, że deep sumpy występowały w 999S w starszym roczniku, to jednak różnią się nieco od nowszych)...Generalnie jak się serwisuje zgodnie z danymi fabrycznymi, nie pałuje na zimno, dba o wymiany płynów i nie leje Motula to będzie chodził, tylko do sprzęgła trza się przyzwyczaić, przy ostrych jazdach kpl. tarcz starcza ( podobno- bo nie stwierdziłem narazie) na 20-50 tys. km..Te mało pochlebne opinie to dotyczyły roczników do 2004 włącznie, od 2005 silniki są zmodernizowane, wytrzymalsze i nieco więcej mocy...W Poznaniu są chłopaki co ogarniają Ducati podpytaj może u nich, zadaj parę pytań, albo jak jest czym to się przysiądź, przejedź...od tego trza zacząć... Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziom Opublikowano 1 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 Kolejna, może ktoś kojarzy:http://olx.pl/oferta/honda-rvt-1000r-vtr-sp2-r1-rsv-zx10-vfr-k6-k7-1000rr-CID5-IDfyGCn.html#9909330afb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.