Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam takie jedno pytanie główne i kilka mniejszych do posiadaczy ZR-7 i mechaników ;)

 

1. Czy temperatura seryjnego wydechu na seryjnych ustawieniach, może być na tyle duża że nie ma szans dotknąć go ręką ? (Chodzi o tłumik końcowy)

2. Czy najzwyklejszy filtr powietrza hiflo trzeba w tym motocyklu nawilżać olejem? Czy on ma taki sam przepływ powietrza jak oryginał ?

 

A teraz skąd się wzięły moje pytania... zawory sprawdzane/ regulowane ok 3tys km temu, gaźniki wyczyszczone przedmuchane i nowy filtr hiflo + świece denso, zrobione to ok 1,5tys km temu, ale zastanawia mnie dlaczego pomimo wykręcenia śrub mieszanki biegu jałowego na ok 2,5 - 3 obrotów świece po spokojniej jeździe jak i bardziej agresywnej są białe ? Niby silnik chodzi ok ale mnie to zastanawia, mam wrażenie jak by jego temperaturka była za wysoka a ja nie chce sobie powypalać gniazd zaworowych. :-)

 

"Czy ten typ tak ma" ? :-)

Pozdr

Michał

 

P.S. żeby nie było że tak z marszu wyrypałem te śruby od składu tak wysoko, ale przy serwisowych miał dziurę w mocy przy ok 3 tys. (moment jak zaczynała pracować dysza średnich obrotów) teraz jest w miare ok, czasami na 5 biegu trosze sie zawaha przy przyśpieszaniu no ale ... 76KM z 5 biegu ... na to mu pozwalam :-) Plakiem sprawdzałem lewego raczej nie ciągnie, ciśnienie w cylindrachna ciepło 12bar na każdym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad. 1

Nie miałem jeszcze motocykla, w którym po zgaszeniu po dłużej jeździe można od razu kłaść na nim rękę i się nie oparzyć.

Ad. 2

Jak masz ten filtr to jego się nie nasącza. Mimo, że gąbkowy.

HFA2703%20Air%20Filter%202015_03_25-wtm.

 

Jeśli masz białe świece to jest ewidentnie coś nie tak, biały kolor by wskazywał na zbyt dużo powietrza w mieszance. Jeśli jesteś na 100% pewny, że nigdzie nie dostaje się lewe powietrze to zostaje kwestia regulacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W serwisówce jest taki zapis:

 

https://zapodaj.net/66f199c67ca3f.jpg.html

 

Ja to rozumiem tak że filtr powinienem nasączyć olejem? No ale kolega wyżej pisze że się nie nasącza.. co na to producent filtra ?

Gaźniki są czyste więc to nie w nich problem iglicę też maja na standardowym położeniu, membrany i dysze orginalne i nie poniszczone.

Śruba mieszanki jak już wspominałem jest na 3obr wykręcona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za kolor świec odpowiedzialne jest w większym stopniu ustawienie iglic aniżeli śrub składu mieszanki. Jeśli iglice są w standardowym położeniu to trzeba je ustawic tak żeby dawały więcej paliwa. Najlepiej to oddaj do kogoś kto się zna na tym.

 

Co do filtra to trzeba zapytać producenta.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...