Lukip Opublikowano 22 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 (edytowane) Cześć wszystkim. Pisałem już tutaj kiedyś, na temat tego, że moja cbr'ka strasznie przerywa od momentu gdy się zagrzeje. Na zimnym silniku od 1 do 2,3 chodzi bez zarzutów, lecz po wrzuceniu 4 strasznie ją muli, przerywa.. nie reaguje w ogóle na gaz. Dodam, że gdy silnik już się zagrzeje to nawet na 1,2,3 nie da się jechać. Wymieniłem akumulator, świece, opróżniłem bak ze starego paliwa, zalałem nowym. Od momentu zakupu w motorze nie były regulowane gaźniki, zawory. Motor gaśnie i strasznie ciężko go odpalić, jedynie na ssaniu gdy silnik jest gorący, nie mam już pojęcia co robić :( pomóżcie mi rozwiązać ten problem, doradzić coś. Jak sobie nie poradzę to oddam do mechanika i będzie po sprawie, ale chciałem was podpytać. Mowa jest o cbr 600 z 98r. moto przerobione pod stunt, bez zegarów. Pozdrawiam. Edytowane 22 Maja 2016 przez Lukip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 22 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 Zacznij od luzów zaworowych, potem pełen serwis gaźników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
facepalm Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 - Od momentu zakupu w motorze nie były regulowane gaźniki - Więc zacznij od tego + filtr powietrza. Zawory powinieneś słyszeć jakby już były w stadium, że moto nie chce nawet odpalać, ale to tylko moje zdanie. Gaźniki mozesz wyregulować sam i jak zalatwisz wakuometr to synchro zrobic nawet. , filtr zmienić też,a zawory to juz trudniejsza sprawa. Cytuj ZZR 600E 93 -> VFR 750 RC36I 91 Cafe project Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marck21 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 synchro dasz radę nawet na zwykłych rurkach u lub butelkach z wodą , butelki nawet czulsze niż wakuometr a na pewno tańsze , co by nie było to na pewno musisz zakasać rękawy i zacząć od tego co łatwiejsze , i najtańsze , filtr świece , gaźniki synchro i mieszanka , potem zawory na końcu szukać dalej kapitalka silnika ... :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 - Od momentu zakupu w motorze nie były regulowane gaźniki - Więc zacznij od tego + filtr powietrza. Zawory powinieneś słyszeć jakby już były w stadium, że moto nie chce nawet odpalać, ale to tylko moje zdanie. Gaźniki mozesz wyregulować sam i jak zalatwisz wakuometr to synchro zrobic nawet. , filtr zmienić też,a zawory to juz trudniejsza sprawa. Pomysl, czy podparte zawory bez luzu bedzie slychac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.