qba Opublikowano 15 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2016 Głowica to szmelc, trafienie zdrowej od 34L to będzie cud, zresztą napisałem Ci już wszystko wcześniej Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandziorz Opublikowano 15 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2016 Witam wszystkich. Kupiłem ostatnio XT 600 dość tanio To czego się spodziewałeś? Że ktoś XT rozdaje bo nie ma co robić? Przeczytałem temat i w sumie pytanie, czy nie lepiej będzie kupić całego silnika na chodzie (o ile się go dostanie kupić) lub sprzedać go (szukać kogoś kto kupi w ciemno jak ty) dołożyć kasy i kupić na chodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 Jak mogę odkręcić nakrętkę 26 na wale ? pneumat albo elektryczny udarowy Ile kosztuje regeneracja głowicy w 100zł sie zmieszczę? da sie też zregenerować pokrywę zaworów czy trzeba nową? gdzie można kupić nowe części do tego modelu ? 100 kosztuje szlif gniazd zaworowych a obstawiam że też będą kiepskie , 50 planowanie u ciebie prawdopodobnie nie da się nic sensownego zrobić -tam są niewymienne panewki , pewnie znajdzie się jakiś ślusarz tokarz akrobata co je sfrezuje i wstawi ci inne ale ja myślę że to nie pochodzi , generalnie nie da się tego poprawnie naprawić ta panewka od strony łańcuszka nierządu to wygląda jakby przeżyła 2 wojnę światowa na froncie wschodnim , śmieć.......... ja ci już napisałem -albo masz 3 tys zł i podchodzisz do tego jak pasjonata , albo wyrzuć to zanim zabrniesz w ogromne koszty których potem nikt ci nie zwróci....... właśnie dlatego zawsze piszę że singiel 600 nie jest tani w utrzymaniu -bo póki jeździ to jeździ ale koszta remontu są kosmiczne i zawsze jest nieopłacalny, ale ludzie wiedzą swoje kupują jakieś zajechane xl600 dymiące i klepiące za parę zł a potem pytania czy w 200 zł zrobie remont generalny ? co wy myślicie że te wszystkie kopcące xt , dr , jakieś xl500 po 1000 zł czy nieraz mniej co niby odpala to ludzie wystawiają z dobrego serca ? nie po prostu nie warto tego remontować bo dojdziesz do ceny lepszego moto........ ja w xr 600 remont mnie kosztował 3600 zł i głowicy nie robiłem także z pytaniami czy zregeneruje głowicę za 100 zł życzę sukcesów Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geni Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 Ja już napisałem co to jest. Złom kolorowy i stalowy + trochę plastiku, szkła, gumy itp. Nieopłacalna zabawa i podcieranie dupy szkłem. Oddaj to komuś za parę stówek, jak znajdziesz chętnego. Już lepiej MZ-tkę kup, to w koszty takie nie wejdziesz i pojeździsz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 jak pali , to zloz , zalej jakims najtanszym olejem samochodowowym i upalaj az korba wyjdzie bokiem :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszXT Opublikowano 16 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 Ehh ku*wa to byłoby do wymiany głowica wałek pokrywa zaworów łożyska na wale. głowice kompletną w dobrym stanie widziałem za ok 400zł trochę by na niej podziałał do tego łożyska to już z 600zł chyba sie bardziej zastanowię na tym a jak będzie jeszcze tłok albo wał do wymiany to sprzedaje silnik na czesci kilka rzeczy jest tam dobrych sprzedam dwie i zwróci się cały motor ;)Trochę więcej jak 400 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 ak pali , to zloz , zalej jakims najtanszym olejem samochodowowym i upalaj az korba wyjdzie bokiem :) ja myślę że na tej zasadzie to polata , te stare wiatrołapy są nieopłacalne w remoncie ale ciężkie do zajebania , u mnie była w okolicach TT600 japońska ( ta pierwsze z dwoma bębnami i instalacją 6v ) to jak koleś ją kupił to dźwięk silnika byłby hitem muzyki dubstep tam wszystko tłukło i dzwoniło , dymiła jak radziecki t-34 , i po roku dzidy w terenie urwał się łańcuszek rozrządu i zmasakrowało głowicę i tłok ale rok latała w stanie agonalnym nieraz nawet bez oleju :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszXT Opublikowano 17 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 Co się okazuje w silniku jednak był robiony mały remont, nowy tłok chyba Proxa ? cylinder po regeneracji bez najmniejszego progu :D Więc to było tak że koleś zrobił remont ale wszystko kleił dużą ilością sylikonu który potem dostał sie do wałka rozrządu i zatkał otwór olejowy po jakimś czasie wałek się wytarł wraz z głowicą i pokrywą a od drgań wykręciła się śrubka od dźwigienki po czym wpadła niżej i prawdopodobnie uszkodziła łożysko od wału. Czeka mnie teraz wymiana tylko lub aż góry i łożysk na wale .Moje pytanie gdzie mogę dostać takie części lub jaki koszt regeneracji ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 17 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 to wossner, głowicę będzie mega cieżko kupić zdrową bo te 34L mają dzisiaj 30 lat :D Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszXT Opublikowano 17 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 O to jeszcze lepiej jak Wossner :D kurde są jakieś ale do regeneracji to taką i ja mam a od tenere by pasowała ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 17 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 tylko 34L czyli xt600z Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszXT Opublikowano 17 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 A xt600z by pasowała tak ? w lepszym stanie chyba nie znajdę ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 17 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 (edytowane) Nic na tym zdjęciu nie widać, twoja po umyciu z daleka też wyglądała by dobrze. Sprawdź luz na sworzniu tłokowym. Edytowane 17 Maja 2016 przez qpa Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszXT Opublikowano 17 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 nie ma luzumoja gorzej bo wytarty wałek głowica no i pokrywa chyba głownie chodzi o to żeby była tak jak na zdj wyżej aż się szkli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 17 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 tylko to na 100% jest 34L? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.