Damianbar5 Opublikowano 7 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 Witam. Posiadam motor Aprilia af1 replice 125ccm, W dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.2 oraz Q mam podaną wartość 0. Oczywiście domyślam się iż poruszając się tym motocyklem na kat. B przy pierwszej kontroli zastanie zatrzymany dowód. Moje pytanie czy mogę tę sytuacje wykorzystać z korzyścią dla mnie. Chodzi o to czy po zatrzymaniu dowodu zostanę odesłany na jakieś dodatkowe badania techniczne sprawdzające ilość KW, mógłbym wtedy zastosować jakąś blokadę obniżającą moc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 7 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 Nie wiem jak to wygląda w przypadku kontroli policyjnej - ale kiedyś miałem Yamahę XT600 o mocy 48KM (35kW). W dowodzie rejestracyjnym wpisali mi 48kW (ktoś pomylił KM z kW), ja tego od razu nie zauważyłem i tak zostało. Problemów przy przeglądzie i kontroli nie miałem ale ten, co ją później ode mnie kupił to w wydziale komunikacji miał niezłe cyrki bo nie chcieli mu zarejestrować bo niby w bazie nie mają pojazdu o takich parametrach. Ponoć robił jakieś wyciągi z homologacji, opinie rzeczoznawcy i cholera wie co jeszcze żeby to przerejestrować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 7 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 Oczywiście domyślam się iż poruszając się tym motocyklem na kat. B przy pierwszej kontroli zastanie zatrzymany dowód. grzecznie idź w zaparte że jest zablokowana-zablokowane 2T mają po 9-10kw Chyba że cię złapią na suszarkę z 160 na blacie to nikt w to nie uwierzy :D Policjant ma prawo ci zabrać dowód ( istnieje podejrzenie że dane w dowodzie nie są zgodne z stanem faktycznym ) ale ja wiem czy musi ? Kwestia co i jak przeskrobiesz i na jak kumatego trafisz nie ma reguły..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 Czy w przypadku obniżenia mocy takie motocykle celem sprawdzenia-potwierdzenia u diagnosty trafiają na hamownię? Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianbar5 Opublikowano 8 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 Słyszałem trzy wersje i nie wiem którą rzeczywiście się stosuje:1. WK ściąga dane z homologacji na dany model2. W stacji kontroli pojazdów jest mierzona moc specjalnym urządzeniem na podstawie objętości spalin3. Trzeba udać się do specjalistycznej hamowni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.