Skocz do zawartości

Simson & Chart -spór co jest lepsze i bardziej wytrzymał


parabolic
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gnojek juz dostal swojego BANA - milego pobytu w ZOO

Eeee... Chyba tego nie zrozumiałam? :? :|

W ZOO jest fajnie - co się czepiasz, sam ostatnio buszowałeś po płockim ZOO, no chyba, że ta jakieś forumowe określenie czy coś... :? :| :?:

 

P.S. Tak wiem, że to trochę nie na temat ale nie kumam?.... :? :?: :?: :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był se w Orzeszu Chart przerobiony na enduro.Uzywany był oczywiście zgodnie z przeróbka i-padła skrzynia.Kolejne 2 Charty jakie znam równiez wyeliminowała usterka skrzyni (tzn. wysypały sie w piz*u zębatki).W dalszym ciągu mówie o Chartach używanych w terenie.I słyszałem jeszcze troche opinii na temat skrzyń w charcie że są one mało wytrzymałe o przy ostrzejszym traktowaniu padaja.Osobiście jednak nie miałem przyjemnosci jezdzić na charcie.Natomiast Simson-hmm ma tego plusa że ma wytzrymały silnik i jest mocniejszy (nie wiem jak jest z mocą w 3 biegowych Simkach) ale ponoc przednie zawieszenie z Charta jest lepsze niż z Simsona (nie wiem pod jakim względem-gdzies to kiedyś przeczytałem) Tak więc moze decydowałbym sie na simsona bo opinie które słyszałem nie przemawiaja na korzyść Charta, ale nie mówie że Chart jest motorkiem złym.Jest w nim tylko kilka niedociągniec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie podołałby, tylko podołał.. sam osobiście miałem okazję jeździć chartem po polach i po lasach... i wiem do czego ta maszyna jest zdolna..ja osobiście też obstawiam na charta.. bo jak dla mnie prędkość maksymana się nie liczy (chce zapie**alać kupie motor.. prosta sprawa..)..a chart i tak wywołuje takie zaciekawienie ze ja nie mogę. (Jest Tak Żadko Spotykany że Nawet Go Nie Trzeba Tuningować, a I Tak Wzbudza Zainteresowanie..)..:-)).. Dobre bo polskie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj zapierdzielałem na charcie we wrocku do stacji kontroli pojazdów po jakis swistek i musiałem całe miasto przejechać każdy się na mnie patrzył a najgorzej było na światłach... nie nawidze jak ktos sie gapi a jak to robią wszyscy spod przystanku to mozna świra dostać.... :D co prawda jechał przedemną ojciec i miałem pomarańczowy oczojebny kapok by mnie ktos na miescie nie rozsmarował po jezdni ( to pewnie dlatego tak na mnie patrzyli :D) ) ale nawet jak bez kapoka jad eto sie wszyscy gapią jakby jakaś parada była albo zonajmniej jakies inne ciekawe zjawisko.

 

może niektórych cieszy jak na nich patrzą ale ja do tych ludzi nie należę

 

pozdro

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest racja simson 3 i 4 maja taka sama moc

jednym ise podoba simson drugim chart

ja tam nic nie mam do zadnego

pewnie jak bym mial chart ato by mi sie pardziej podobal ale mam simka i mi ise bardziej podoba i tyla pozdro dla wszystkich forumowiczow i nie tylko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

heh wkońcu dorwałem neta. i w końcu mogę odpowiedzieć na tego "wiele wnoszącego posta". hehe... może GT80 powiesz dlaczego aż tak bardzo wolisz simsona.. i zadam to monotonne ale podstawowe pytanie.. a mianowicie..

 

-Czy miałes doczyienia z chartem.. :crossy: ..

 

ja mam charta.. owszem zrobiłem mu remont .. (należało mu się po 15 latach.. (robiąc remont silnik nie był ani razu rozpaławiany, a wszystko było nominalne.. (jeżeli chodzi o cylinder... :banghead: .. Remont zrobiłem mu tylko dlatego ż epoprzedni właściciel go zatarł, jakby tego niezrobił pewnie do dziś by jeździł.. ( ii nie oszukując padł impulsator.. ale po 15 latach.. :mrgreen: ). Owszem mam drugiego charta który jest w gorszym stanie właśnie go składam. Dużo zależy od stanu motorku.. Wizualni (jak już to mówiłem 100 razy, chart naprawde jest dużo ładniejszy od simsona..) i nie mówcie ze nie :crossy: . bo i tak nie uwierze.. chart to prawie wizualnie mz.. a przecież każdemu Mz podoba sie bardziej niz simson..

 

Kolejna grupa osób wychodzi z założenia ze chart jest gorszy tylko dlatego bo polski.. heh.. pragnę tu zauważyć ze chart nie wyszedł tak na "odpierdol się" .. tylko romet się juz naprawdę postarał..musiał zapełnic luke w rynku po upadku WSK.. i choć motorower nie moze zastapić motoru, to jednak chart w pewnym stopniu wypełnił swoją zwrotkę.. Romet wydoroślał z robienia syfów takich jak Kadett, Ogar.. (Ps.. nie mów że twój ogar jechał 75.. bo to jest śmieszne...hahaha ale na ten temat juz był temat..).. :P

 

więc może przedstaisz jakies konkretne powody dlaczego simson lepszy...

 

tylko nie pisz o jakiejś tam plastyczności części itp.. bo to bzdety.. jakieś konkretne powody.. ?????

Nie mówię że jest lepszy od simsona, ale nie zgodze się z tym że simson jest Dużo lepszy.. bo to gówno prawda.. :ehz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem nadzieje że unikne tej wypowiedzi, dla mnie odpowiedź jest prosta jak słońce.... simson jest lepszy. Skoro musz uzasadnić to spoko nie ma sprawy :banghead: Ot tego trzeba zacząć że simson był produkowany z o wiele leszych materiałów niż chart (widomo bo niemiecki ). Silnik simsona jest zaprojektowany ze sporem zapasem, co oznacza że przejedzie duuużo więcej kilometrów pomiedzy remontami. Zawieszenie w charcie jest dobre, nie powiem, ale w simsonie jest lepsze :] Przednie zawieszeni w charcie siadało... Simson ma lepiej zestopniowaną skrzynie biegów :] Silnik simaka jest sporo mocniejszy :] i tego nie da się ukryć... Jeżeli ta wypowiedź ci nie starczy to poproś o więcej to jeszcze cos dopisze....... A jeżeli chodzi o mojego ogara to faktycznie nie potwierdzona jest jego prędkość 75km/h - przynzam ci racje, ale za to jestem pewien i mam świadka że wyciągnoł mi 70km/h. Wynik ten mógł być spowodowany faktem iż droga była lekko pochyła i był to tunel (tunel na trasie łazienkowskiej) A jeżeli już mówimy o osiągach mojego ogarka to skoro wyciągał na pierwszym biegu 30km/h, na drugim 50km/h to na trzecim mógł 70...........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale ja zadałem ci kolego pytanie...

CZY MIAŁEŚ DOCZYNIANIA Z CHARTEM..

 

ehe. tak jak myślałem .. skoro niemiecki to lepszy.. czyli rozumiem że wartburg trabi i robur też są lepsze od polskich samochodów bo są niemiecki.. :banghead: no ja osobiście wole poloneza..co do silnika.. owszem simak ma silniejszy silnik.. ale zauważ że niektóre simsony są rejestrowane jako motory, więć czasem podchodza pod motorower a czasem motorower.. O zawieszeniu pierwsze słysze. :crossy: .. wykonanie wcale nie jest lepsze niż tego w charcie.. ale i tak cię nie pzrekonam.. ale pytam się miałeś doczynienia z chartem czy nie ????? jeździleś na nim.. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...