Vigoxin Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Witam!Mam problem ze swoim Triupmhem Sprint ST955 z 2000 roku.Maszyna od końca zeszłego sezonu ma problem z obrotami silnika. Na zimnym silniku wiadomo, że kręci wysoko, ale dłużej niż normalnie. Poza tym w trakcie jazdy jak już silnik się nagrzeje po wrzuceniu luzu obroty w magiczny sposób rosną (zazwyczaj do 1500-2000) mimo, że powinno to być ok. 1000. Po wrzuceniu jedynki obroty spadają i są normalne lub nieznacznie podwyższone. Problem badał Rapid, ale nie wiedzieli co to jest oraz Moto44, które stwierdziło, że w motocyklu mam uszkodzone złącze diagnostyczne i nie mogą podpiąć kompa i tym samym zdiagnozować sprawy. W motocyklu w 2015 roku motowałem z elektrykiem alarm. Sam alarm nie jest przyczyną wariacji obrotów, gdyż został odłączony i problem dalej występuje.Mam pytania do was dobrzy koledzy:1) Co to może być za problem ?2) Gdzie to naprawić ? Kogo polecacie ?3) Czy to możliwe, że przez podpięcie alarmu uszkodziło się złącze diagnostyczne ? Kto to sprawdzi ?Proszę o pomoc, bo mnie szlag trafia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Podstawowe pytanie - czy przed podpięciem alarmu było to falowanie obrotów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vigoxin Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Nie przypominam sobie by było. Nawet jeśli to nie tak znaczne jak teraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Wygląda na trafionego TPSa. Zapraszam na sprint.fora.pl i pewnikiem znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania. Złącze to zwykłe OBD II i jest pomiędzy baniakiem a aku po prawej stronie. Program do obsługi to TuneECU na forum masz temat cały co z tym robić i jak, jak również co i jak sprawdzać... Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Rura Vigoxin to mój ziomal, więc pomóż proszę :) Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vigoxin Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Czytałem ten wątek na sprint.fora, ale problem w tym, że złącze OBD nie działa.Ściągnąłem TuneECU i przez kabel ELM 327 się próbowałem połączyć. Sygnał idzie do motocykla (widać po doiodach na końcówce kabla) ale już nie wraca do kompa. Program nic nie widzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Kurde był tu albo na WGM gość - nie pamiętam nicka, bo dawno nic nie pisał. W każdym razie z Gostynia i jeśli dobrze kojarzę miał wiele do powiedzenia w temacie Triumphów. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vigoxin Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Dobrze by było go odszukać. Nie jeden magik nie wie jak rozwiązać mój problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Zacząłbym od naprawy złącza. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Ja też. Tym bardziej że z serwisówką nie ma problemu i jest Haynes w którym są schematy z kolorami kabli i nie ma komplikacji.Jeszcze sprawdź ładowanie jak wygląda i czy aku jest sprawny. Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Jeszcze PiniuFF się wypowiadał często w temacie Triumpha. Może znajdź go tutaj i napisz a się obudzi :)Btw, z tą naprawą złącza to nie jest taki głupi pomysł. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vigoxin Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Zamówiłem na razie inny kabel bo czytałem, że nie każdy OBDII działa w Trampku.Potem będę atakował złącze u jakiegoś speca od elektroniki. Ja jestem zielony w kabelkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.