Skocz do zawartości

Honda Hornet s odpalanie


Muller17
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Problem dotyczy motocykla honda hornet s z 2002 roku i wygląda następująco. Gdy zapalam motor który stał przez noc albo stał z parę godzin to z zapaleniem nie ma problemu, zapala na dotyk. Problem zaczyna się gdy motor pochodzi chwilę może to być i minuta, po zgaszeniu już nie chce odpalić. Akumulator sprawdzałem jest ok. Zwracam się z prośbą o udzielniu mi pomocy.Zauważyłem że nie ma iskry... Tylko dlaczego czasem łapie a czasem nie? Podczas jazdy brak jakichkolwiek spadków mocy, podczas postoju na wolnych obrotach nie gaśnie. Co może być przyczyną?

Dodam, że dzisiaj rano gdy sciaglem fajkę i sprawdzałem iskre (był to dzisiaj pierwszy rozruch) motor zapalił i od razu go zgasiłem. Po czym próbowałem go zapalić drugi raz, brak odzewu, po ponownym ściągnięciu fajki i założeniu drugiej świecy iskry już nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dobrze tą iskre sprawdzasz?

Genreralnie obstawiam 2 możliwości. Źle sprawdzasz iskre a moto nie odpala na ciepło bo zawory wymagają regulacji - luzy są już w dramatycznym stanie. Problem elektryczny - tak jak sam sugerujesz - który ma swoje źródło albo w cewkofajce lub jej wtyczce/gnieździe (Wszystko działa az nie dostanie temperatury lub tego nie ruszysz), albo hondowskie problemy z masą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że motor po 10 sekundach pracy chyba się tak nie nagrzeje. Po drugie iskre sprawdzam nie pierwszy raz. Jutro popatrzę po przewodach i przeczyszcze te co są przykrecone do ramy. Spokoju nie daje mi akumulator niby jak sprawdziłem go miernikiem było wszystko ok. Ale to nie jest już nowy akumulator. Zacznę od przewodów i wymiany akumulatora, jeżeli nie przyniesie to efektów. Pojadę do mechanika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh ... no to wszystkie wtyczki pod lampą (prowadzące do stacyjki, zegarów i włącznika zapłonu) do lustracji i to takiej wnikliwej. Szukasz wypadajacych z obudowy wtyczki pinów, nie do końca wpietych wtyczek lub zasniedzialych/zabrudzonych pinów.

Później ewentualnie sam włącznik zapłonu do lustracji, ale ja by wolał prześledzić znikajacy zapłon od modułu przez wtyczki pod lampą aż do cewkofajek

Edytowane przez Bimbak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj miałem trochę czasu żeby popatrzeć co jest grane, po rozebraniu połowy motoru, odkryłem że był oderwany jeden kabel od stacyjki, był na tyle długi że czasem dotykał swojego styku, dlatego motor czasem odpalal. Po przylutowaniu przewodu jest wszystko ok. Dzięki za rady, temat do zamknięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...