Privat Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Moj mean streak spala 6l/100 i musze latac powyzej 150/170km zeby te granice przekroczyc. Czesto jezdze z Nomadem 1600 który pali 8l/100. mean streak i nomad mają takie same silniki (chyba) więc z czego wynika taka różnica ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krasnal Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 mean streak i nomad mają takie same silniki (chyba) więc z czego wynika taka różnica ?? Zerknij na: http://www.bikez.com/motorcycles/kawasaki_...streak_2006.php http://www.bikez.com/motorcycles/kawasaki_..._nomad_2006.php Jak widać moment obrotowy dość podobny, ale uzyskany w przy innych obrotach - czyli inaczej zestrojone silniki. Do tego dochodzi różnica wagi - z podanych linków wynika że Nomad 60kg cięższy, a do tego standardowo wyposażony jest w dość wysoką szybę, kufry itp. Większe opory powietrza -> wyższe spalanie :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Privat Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 no tak macie racje , zaskoczyła mnie taka różnica 6l a 8l to jest sporo :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borysj5 Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Sporo sporo , kolega w Cpn-ie zawsze ma doła bo to jest w zasadzie jego dolny próg. Na ogół lata z plecakiem i dosc szybko i norma jeszcze sie podnosi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Privat Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Ponowie pytanie może ktoś wie coś na ten temat : Mam zapytanie czy jest opcja w Vn 1600 07r poprzez odpowiednią kombinacje np. może to być przytrzymanie SET prze 3 sec. lub 2 przycisków w jednym czasie aby licznik pokazywał kilometry a nie mile. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Privat Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Moj mean streak spala 6l/100 i musze latac powyzej 150/170km zeby te granice przekroczyc. Czesto jezdze z Nomadem 1600 który pali 8l/100. To wynika że mam jakąś super oszczędną wersje bo spalił mi 5,5/100 średnia przelotowa 120 km/h :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Privat Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Czy koś mi wyjaśni różnice pomiędzy tymi dwoma modelami # Vulcan 1600 Nomad - VN1600D7FA # Vulcan 1600 Nomad - VN1600D7F Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rpawel Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Witam Szanowną Brać .........nowy jestem nie obyty a więc proszę o polubowne potraktowanie ..........a na serio to : "Kupiłem" Nomada 1500 jestem po pierwszych kilometrach i ...................moc wrażeń oraz wiele pytań. Trochę jeździłem Banditem 600 , trochę więcej BOULEVARD 800 jeszcze więcej V-Starem 1100 ciągle mało a że lubię mieć miedzy nogami kawał maszyny i "okazja " się zdarzyła mam Kawkę --dodam ze motocykl zrobił na mnie takie wrażenie ze o czymś inny nie było mowy ( kufry plastikowe , relingi dookoła , tempomat , obrotosciomierz , hmm orzeł na błotniku a wszystko orginał i w złotym kolorze itd itp dłuuuugo wymieniać.Jakie wrażenia ? przede wszystkim elastyczność , NIESAMOWITA ELASTYCZNOŚĆ drag sie umywa , o ciągu i prowadzeniu nawet nie wspomne , duża maszyna -niewielki chłop( 174/85) a tu masz jakbym juz zrobił tysiące km tak mi leży ( oparcie kierowcy -rewelacja) -ten temat bez zastrzeżeń . Praca silnika hmm w dragu było ładniej , tu mam wrażenie ze jade yamaha z silnikiem juz na skończeniu ( kawa orginał przebieg 6 tyś mil a rocznik 2002) podobno ten typ tak ma ...będe się musił przyzwyczaić , jezli silnik o wydech orginał to porażka -porażka bo go nie słychać i tu gorąca porośba co zrobić aby poprawić akustyke wydechu ale BEZ BRUTALNEGO INGEROWANIE W TŁUMIKI , kupe kasy wydałem lalka nie motor serce się by skroiło na myśl procia wydechów proszę o rade może nawiecić wylot rur wystarcza?????? To jedno pytanie , drugie czy 2 bieg tak ciężko wchodzi ? ( wchodzi _ciężko sie zazębia -zgrzyta ) może to brak wyczucia nie wiem -jakieś sugestie? .....aha przypomniałem sobie .................jasny gwint ile pali ( jakby to samochod to bym juz sprzedał ) Pozdrawiam i czekam na odpowiedz Paweł :crossy: :crossy: :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Privat Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 tempomat , a jak to u Ciebie wygladA ?? Co do zużycia paliwa mój VN 1600 Nomad pali mi 5,5L/100Km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rpawel Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 a jak to u Ciebie wygladA Witam Daj adres mailowy wyśle Ci kilka fotek co się bede rozpisywał , z spalaniem to serio? 5,5 sprawdze kilka razy swojego ale na dzień dzisiejszy to 8 lekko . Masz może pomysł na tumiki zdecydowanie są do poprawki. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitan_Planeta Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 moj vn 1600 pali 5,5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Privat Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 A może masz Power Comander a wtedy jest moc i jest odpowiednie spalanie :eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaMan Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 wydech orginał to porażka -porażka bo go nie słychać i tu gorąca porośba co zrobić aby poprawić akustyke wydechu ale BEZ BRUTALNEGO INGEROWANIE W TŁUMIKI , kupe kasy wydałem lalka nie motor serce się by skroiło na myśl procia wydechów proszę o rade może nawiecić wylot rur wystarcza?????? Paweł :crossy: :crossy: :crossy: Witam, podaje link do filmu w necie, koleś w garażu w 10 minut wycina bebechy z tłumików,tylko nie wiem czy taka zmiana charakterystyki wydechu nie spowoduje uszkodzeń silnika, niech sie inni wypowiedzą. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Privat Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Witam, podaje link do filmu w necie, koleś w garażu w 10 minut wycina bebechy z tłumików,tylko nie wiem czy taka zmiana charakterystyki wydechu nie spowoduje uszkodzeń silnika, niech sie inni wypowiedzą. pozdrawiam No to jest super rozwiązonie tylko właśnie co z wtryskiem :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rpawel Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 No to jest super rozwiązonie tylko właśnie co z wtryskiem :clap: .......właśnie co z wtryskami? z tego co się orientuje to rzecz w tym aby nie zakłócić w żadnym stopniu odczytu sondy lambda która to zawiaduje sterowanie wtrysków ( dawką paliwa ) , wyciągając "środek " być może zmienimy "naturalne środowisko gazów wylotowych" inna cyrkulacja czy cuuuś takiego i tym spowodujemy błędy w odczycie sondy...........to tak ma mój chłopski rozum dobrze byłoby poczytać kogoś kompetentnego w tej materii co z chęcią ucznie ..............Jeszcze jedno pytanie ile oleju Wam kawka bierze -ja jeszcze nie wiem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.