Sebek1313 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Witam, nigdzie nie znalazłem podobnego tematu, otóż mam następujący problem. Moto czasami samo dodaje gazu, lub gaz się zacina, z tym że, rozebrałem gaźnik wyczyściłem, kupiłem nową linkę, sprawdzałem rollgaz, wszystko wydaję się być ok. Jest to gaznik keihin pwk 38s i ma dwa czujniki, czy mogą mieć one jakiś wpływ na to zjawisko? myślę, że mechanicznie wszystko jest w porządku, jedynie zastanawiają mnie te czujniki. proszę podpowiedzcie mi coś, bo boję się jeździć, że mnie ściągnie z motoru, albo zatrzymam się na jakimś drzewie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 (edytowane) Dwusuwy mają jedną słabość- w momencie gdy kończy sie paliwo w komorze pływakowej silnik sam wskakuje na wyższe obroty. Można to zauważyć chwilę po zakreceniu kranika. Proponuje sprawdzić poziom paliwa w gaźniku i drożność kranika/wężyka lub filtra (jak jest zamontowany) Edytowane 5 Kwietnia 2016 przez DZIKOWSKI Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebek1313 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Kranik i wężyk drożne. sprawdzę poziom paliwa, jednak wydaję mi się, że to nie to, wiem o czym piszesz, kiedy nie ma paliwa wchodzi na obroty, ale nie tak drastycznie jak u mnie. Dodatkowo ostatnio jak to się stało zgasiłem szybko moto, odczekałem chwilę i zapaliłem to od razu były wysokie obroty, a myślę, że przez czas, w którym moto było wyłączone gaźnik by się już napełnił. dopiero jak ruszyłem manetką spadł na normalne obroty, co, by w sumie potwierdzało, że jest to jakaś czysto mechaniczna sprawa, a sprawdziłem już chyba wszystko co możliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Może iglica się zacina ? Sprawdź jej stan wraz z rozpylaczem. Moze nie sa odpowiednio dobrane ??? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebek1313 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Sprawdziłem iglice wszystko w porządku, zauważyłem że moto jak się zacina to nie jest wcale na Full obrotach tylko tak na poł gazu. Mysle, ze juz przepustnica jest na tyle zużyta, że Raz na jakiś czas nie idzie na swoim miejscu i sie lekko przycina, a ze względu tego, ze moto strasznie szybko sie wkręca i idzie od razu za gazem, to wystarczy, żeby mnie sciagnelo z motoru 😊 cóż zamówiłem gaźnik w dobrym stanie i pozbędę sie mam nadzieję tego niebezpiecznego zjawiska. DZIKOWSKI dzieki za porady. Napiszę co i jak po wymianie gaźnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Mysle, ze juz przepustnica jest na tyle zużyta, że Raz na jakiś czas nie idzie na swoim miejscu i sie lekko przycina, a ze względu tego, ze moto strasznie szybko sie wkręca i idzie od razu za gazem, to wystarczy, żeby mnie sciagnelo z motoru cóż zamówiłem gaźnik w dobrym stanie i pozbędę sie mam nadzieję tego niebezpiecznego zjawiska. DZIKOWSKI dzieki za porady. Napiszę co i jak po wymianie gaźnika. prawdopodobnie jest jak myślisz -tam jest płaska przepustnica czy cylindryczna ? dwusuw owszem jak mu się kończy paliwo wskakuje na wysokie obroty ale są to tzw ,,puste obroty '' czyli bez obciążenia ma bardzo wysokie obroty ale pod obciążeniem jest słabszy niż normalnie, tutaj prawdopodobnie powietrze omija przepustnicę.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 tam jest płaska przepustnica czy cylindryczna ? Gaźnik pwk 38s ma płaską przepustnicę Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Jeszcze lewe powietrze sprawdz czy nie ssa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebek1313 Opublikowano 4 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Witajcie z powrotem, po wymianie gaźnika, wyregulowaniu go żeby moto chodziło jak należy, po paru jazdach bez tego przykrego zjawiska już prawie o nim zapomniałem, aż tu nagle, zamykam gaz a moto staje mi na kolo i znowu ta sama historia. gaszę motor, odpalam i jest wkręcony na wysokie obroty, dwa razy dodaję gazu do oporu i obroty spadają na normalne. stało mi się tak dwa razy podczas godziny jazdy. Ostatnio wyciągałem i czyściłem gaźnik i czy możliwe jest, że jeśli jakieś ziarenko piasku dostało mi się do gaziora to by aż tak blokowało przepustnicę? sprężyna linki jest ok i dodatkowo w gażniku jest taki ,,pazur'' który zamyka przepustnice. ostatnio jak jeździłem to dawałem albo gaz do oporu, albo zamykałem całkowicie i wszystko było ok, więc twierdzę, że dzieje się to jak jadę dłuższy czas na pół gazie. może jest coś źle wyregulowane i nie wszystko przepala na średnich obrotach i jak odkręcę i dostaje powietrza to dopiero dopala się mieszanka i moto dostaje ,,kota''. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 11 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 (edytowane) Problemem u Ciebie (tak podejrzewam) jest elektrozawór który zamontowany jest w korpusie gaźnika.Odpowiada on za zamknięcie dopływu paliwa do gaźnika po przekroczeniu 9 000 obr i ma na celu zubożyć mieszankę aby uzyskać jak najlepszą wydajność z paliwa. Tu masz to opisane http://dirtrider.net/forums3/threads/kx-250-2001-power-jet.128738/ Można to odłączyć i śmigać bez żadnych konsekwencji dla silnika Pozycja 21188 -solenoid http://www.partzilla.com/parts/search/Kawasaki/Motorcycle/2001/KX250-L3+KX250/CARBURETOR/parts.html Spróbuj i zdaj relacje Edytowane 12 Maja 2016 przez DZIKOWSKI Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebek1313 Opublikowano 12 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 Dobra odłączam tą kostkę i napisze co i jak po weekendzie :D Mam nadzieję, że to będzie to, chociaż to musiałby być straszny zbieg okoliczności, że akurat w dwóch gaźnikach był by popsuty ten selenoid. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 może nie tyle sam elektrozawór jest zepsuty co coś co nim steruje i zaworki są dobre tylko moduł go zamyka nie wtedy kiedy trzeba ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebek1313 Opublikowano 15 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2016 Siema :) wyjeździłem 5 m/h i jak na razie nic się nie dzieje więc prawdopodobnie to było przyczyną. zauważyłem że przy tej kostce jest naderwany kabelek i pewnie dawał czasem jakies złe napięcie i wariował. bardzo dziękuję za pomoc, bo sam bym chyba na to nie wpadł :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.