Limo Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Plus gumowe zawieszenie, rozstaw osi jak w ikarusie, instalacja wrażliwa na deszcz, problemy z wahaczami (znajomemu pękło mocowanie amora) no i spalanie pod warunkiem że chce się skorzystać z tej mocy a nie turlać po emerycku bo tak to można i na 125 :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Zawieszenie gumowe - świetne do turystyki.Duży rozstaw osi - to nie Tripel :biggrin: to ma być wygodneInstalacja wrażliwa na deszcz - jeśli jest zaniedbana. Mój mimo przejazdów 200 - 300 km w deszczu nigdy nie zawiódł.Problemy z wahaczem - pewnie jakiś sporadyczny przypadek - to nie Kawasaki, żeby miało pękać :biggrin:Spalanie - temat rzeka! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 No tak, jak juz pisałem - co kto lubi. Dlatego nie namawiam do zmiany. Ja tam wolę jak moto nie trzeba prosić żeby skręciło :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 (edytowane) Pomyśl o tym dreszczyku emocji: "zmieszczę się, czy już zacząć się modlić?" :biggrin: A tak na poważnie, to co byś polecił o podobnych parametrach i w podobnej cenie, ale żeby potwierdziło Twoje kryteria? Edytowane 6 Kwietnia 2016 przez tadeo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Strzelam że jakiś Triumph - może Sprint ST albo Tiger - ale tylko ze słyszenia bo nie miałem okazji pojeździć. W każdym razie wszyscy je chwalą za poręczność. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 A jak się ma porównanie VFR800 vs Bandit jeśli chodzi o wypady turystyczne? Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aafrica Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Mam Vfr 800, która jeszcze nie najeździłem dużo. Wcześniej miałem cb750. Przymierzałem się do dużego Bandita i Suzuki gsx 750. Moim zdaniem najbardziej sportowa pozycja jest w Vfr. Zaczynam sie przyzwyczajać, ale po przygodzie z Cb750 postepy są bardzo wolne. Na bandicie czułem się komfortowo (chociaż nie jechałem a dość dokładnie przymierzałem się. Gsx 750 dla mnie również był wygodny. Najlepszy komfort wg mnie jest na Cb750, ale brak owiewki bardzo mi przeszkadzał. Preferowałbym pól owiewki ale na bandita zabrakło kasy a Vfr była w świetnym stanie.W tym sezonie zamierzam dość dokładnie przyjrzeć sie banditowi i kto wie, może coś zmienię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 (edytowane) Strzelam że jakiś Triumph - może Sprint ST albo Tiger - ale tylko ze słyszenia bo nie miałem okazji pojeździć. W każdym razie wszyscy je chwalą za poręczność. Jak kupisz mi zdrowego Tigera za 7 tysi to możemy zacząć je porównywać :biggrin: Również w serwisie nie będą podobnie kosztować... Edytowane 6 Kwietnia 2016 przez tadeo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Aafrica, dzięki! Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Mam Vfr 800, która jeszcze nie najeździłem dużo. Wcześniej miałem cb750. Przymierzałem się do dużego Bandita i Suzuki gsx 750. Moim zdaniem najbardziej sportowa pozycja jest w Vfr. Zaczynam sie przyzwyczajać, ale po przygodzie z Cb750 postepy są bardzo wolne. Na bandicie czułem się komfortowo (chociaż nie jechałem a dość dokładnie przymierzałem się. Gsx 750 dla mnie również był wygodny. Najlepszy komfort wg mnie jest na Cb750, ale brak owiewki bardzo mi przeszkadzał. Preferowałbym pól owiewki ale na bandita zabrakło kasy a Vfr była w świetnym stanie.W tym sezonie zamierzam dość dokładnie przyjrzeć sie banditowi i kto wie, może coś zmienię.Bierz Bandita, "będzie Pan zadowolony". A CB 750 jest genialnym motocyklem i ciężko znaleźć mu godnego zastępcę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Kurde przecież mówiłeś o 13k :D No i nie przeliczajmy wszystkiego na kasę. Serwis będzie troszkę droższy (chyba że sam serwisujesz to nie) ale to też nie ten sam poziom skomplikowania co Ducati. W zasadzie to te silniki niczym sie nie różnią od japonii tylko serwisy kasują więcej bo marka mało znana. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Limo, najzabawniejsze w tej naszej przepychance jest to, że zarówno ja, jak i Ty doskonale rozumiesz co obaj mamy na myśli! Oczywiście za 13 tysi można już trochę powybrzydzać i kupić lepsze moto od Bandita (chociażby CB 1300), ale ja nadal uparcie będę podkreślał, że Bandit jest kapitalnym motocyklem w swoim przedziale cenowym. Ot i tyle :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 No nie, zły nie jest, ale sa lepsze :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szewc Opublikowano 4 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2020 Witam planuje zakup pierwszego motocykla do wypadów turystycznych. Do tej pory jeździłem (za malucha) romet, wsk, simson 🙂 z czasem była przesiadka na Yamaha yzf r125. Yamaha jeździłem prawie dwa lata baaardzo intensywnie. Następnie była Honda XR 250 (2002) przez prawie dwa lata a po niej Honda cbr 125 która miałem blisko spotkanie z autobusem 😛 (czołowo) I ostatnim zakupem po 6 miesiącach który miałem to Honda CB-1 400 nc27. Nie liczę przejażdżek kilkudniowych motocyklem brata bo to nie to samo 😛 Szukam czego do 15tys możecie cos doradzić bo jednak z wypadami turystycznymi nie miałem nigdy do czynienia a pierwszy wypad planujemy 10 dniowy na początek po Polsce. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aroon77 Opublikowano 9 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2020 Na początek bym polecił Hondę nt700v deavile, mam ją od 4 lat i jest ok jeżeli jeździsz sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.