Skocz do zawartości

[ROZ] Gs 500 wolne schodzenie z obrotów zaciencia


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam borykam się od kilku dni ze swoim Gs. Problem jest taki ze moto po rozgrzaniu i dodaniu gazu nie schodzi z obrotów chodzi na 3000 po kilku sekundach pracy spadnie do 1200 pracuje prawidłowo ponowne dodanie gazu i moto bardzo wolno schodzi z obrotów. Linka jest luźna nie,łapie lewego powietrza iglica na 4 rowku. Skład mieszanki na 3 jak wykręcę do 4 oba gdy dodaje gazu moto sie dusi i do 4 tys. Wchodzenie na obroty jest mułowaty nie wchodzi szybko tylko po woli gaźnik czysty gdzie szukać problemu pomocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź samostart lub plak i podczas pracy popryskaj króćce gaźników i okolice gaźników, obstawiam lewe powietrze.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki jak zrobię dam znac co i jak. Gdy wykręcę skład mieszanki na więcej to średni zakres obrotów podczas jazdy mam odczucie ze dostaje za malo paliwa i czuć delikatnie przerywa jak są wkręcone praca silnika jest równa pracuje równo ale po,dodaniu gazu nie schodzi z obrotów. Za uboga mieszanka wykręcenie powoduje znów to samo silnik po dodaniu gazu się dusi jak się nagrzeje jest ok ale podczas jazdy czy brak mocy do 4 tys z,powodu zbyt małej ilości paliwa. Oringi są na miejscu pływaki ustawiłem za pomocą wężyka równo z uszczelka gaźnik czysty

 

Gdzie w gs może łapać lewe powietrze połączenie króćcy z głowica gumy filtra powietrza a po za tym ktos jeszcze gdzieś sie spotkał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam rozebrałem gaźniki na części pierwsze wyczyściłem przemyłem. Ustawiłem skład mieszanki na 3,2 obroty w każdym pięknie się wkręca na obroty jest żwawy lecz wolno schodzi z obrotów oraz kicha w lewy gaźnik i obroty spadają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2,5

 

Witam sprawdziłem ciśnienie jak się okazało prawy miał 11 lewy 8 zdoiłem głowice cylinder tłoki bez przedmuchów. Pięknie czyste aluminium bez rys i progów. Zawór wydechowy nie miał przedmuchy na trzonkach zrobił sie nagar nie wiem dlaczego tylko na jednym gdzie ciśnienie było słabe. Jestem w trakcie docierania i naprawy samej glowicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...