wasyl622 Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Witam borykam się od kilku dni ze swoim Gs. Problem jest taki ze moto po rozgrzaniu i dodaniu gazu nie schodzi z obrotów chodzi na 3000 po kilku sekundach pracy spadnie do 1200 pracuje prawidłowo ponowne dodanie gazu i moto bardzo wolno schodzi z obrotów. Linka jest luźna nie,łapie lewego powietrza iglica na 4 rowku. Skład mieszanki na 3 jak wykręcę do 4 oba gdy dodaje gazu moto sie dusi i do 4 tys. Wchodzenie na obroty jest mułowaty nie wchodzi szybko tylko po woli gaźnik czysty gdzie szukać problemu pomocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Weź samostart lub plak i podczas pracy popryskaj króćce gaźników i okolice gaźników, obstawiam lewe powietrze. lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasyl622 Opublikowano 28 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Dzięki jak zrobię dam znac co i jak. Gdy wykręcę skład mieszanki na więcej to średni zakres obrotów podczas jazdy mam odczucie ze dostaje za malo paliwa i czuć delikatnie przerywa jak są wkręcone praca silnika jest równa pracuje równo ale po,dodaniu gazu nie schodzi z obrotów. Za uboga mieszanka wykręcenie powoduje znów to samo silnik po dodaniu gazu się dusi jak się nagrzeje jest ok ale podczas jazdy czy brak mocy do 4 tys z,powodu zbyt małej ilości paliwa. Oringi są na miejscu pływaki ustawiłem za pomocą wężyka równo z uszczelka gaźnik czysty Gdzie w gs może łapać lewe powietrze połączenie króćcy z głowica gumy filtra powietrza a po za tym ktos jeszcze gdzieś sie spotkał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawełVTR Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Może pójdź w inną stronę. Sprawdź filtr paliwa, kranik itp. Być może gdzieś coś blokuje paliwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Sprawdź szczelność zaślepienia podciśnienia również. Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasyl622 Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Witam rozebrałem gaźniki na części pierwsze wyczyściłem przemyłem. Ustawiłem skład mieszanki na 3,2 obroty w każdym pięknie się wkręca na obroty jest żwawy lecz wolno schodzi z obrotów oraz kicha w lewy gaźnik i obroty spadają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 A jakie ustawienie wolnych jest w serwisowce ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasyl622 Opublikowano 31 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 2,5 Witam sprawdziłem ciśnienie jak się okazało prawy miał 11 lewy 8 zdoiłem głowice cylinder tłoki bez przedmuchów. Pięknie czyste aluminium bez rys i progów. Zawór wydechowy nie miał przedmuchy na trzonkach zrobił sie nagar nie wiem dlaczego tylko na jednym gdzie ciśnienie było słabe. Jestem w trakcie docierania i naprawy samej glowicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasyl622 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Witam GS zrobiony ciśnienie w,normie chodzi jak zegarek rozrzad byl zle,ustawiony jedno,o,jeden,ząbek oraz zawory miały,przedmuchy temat do zamnkęcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi