wasyl622 Opublikowano 27 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2016 Witam borykam się z problem w silniku 023 wymieniłem w nim uszczelniacze na wale wału zdawczym silnik składany na ciepło nowe łożyska SKF kartery wypukane i umyte jak nowe. Po złożeniu silnika zapłon ustawiony na 3,0mm gaźnik wyregulowany kolor świecy kawa z mlekiem. Na obroty wchodzi w miarę ok. Ale gdy zamierzam jechać silnik ledwo jedzie nie ma kompletnie mocy gdy wrzucę 2 bieg silnik automatycznie się dusi zmieniałem ustawienie iglicy nic nie pomagało. Silnik ma kompresie 7,3 ATm. Skrzynia chodzi gładko i bez oporów nic nie trze koło obraca się bez oporów wał również chodzi bardzo delikatnie proszę was o porady gdzie może tkwić problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 27 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2016 7.3 trochę mało ale powinien ok jechać ..... a do cylindra zaglądałeś ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brylu 1989 Opublikowano 27 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2016 (edytowane) filtr powietrza sprawdź, łożyska te w karterach na wał nie są kierunkowe? spróbuj też sprawdzić drożność kranika tam z tego co pamiętam są takie dwie rurki miedziane czy mosiężne i lubią załapać muła, może ma słaby przepust i na jałowym będzie dostawał tyle co mu potrzeba a na biegu gdzie ma pobór większy paliwa to nie wydala Edytowane 27 Marca 2016 przez Brylu 1989 Cytuj Jawa mustang x 3 --->Wsk 125-->quad hensim 110 ---> Yamaha RD80 --->Gilera Coguar 125---> Jawa TS 350 ---> Suzuki Bandit 600 N ---> KTM SX 450 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasyl622 Opublikowano 27 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2016 Cylinder posiada rysy kilka nie jest nowy. Ale kompresja 7,3. W simsonie sr 50 mam 10,5 ATm. co do łożysk raczej nie są kierunkowe paliwo leci dobrze w komorze pływakowej paliwa mu nie brakuje po czasie widzę , że świeca jest mokra za dużo paliwa skorygowałem iglica próbuje go zrobić bo kupiłem go za 300 zł uratowałem go przez złomowaniem starszego pana. Miałem kiedyś ten sam tym silnika w innym ogar 205 i silnik był naprawdę mocy a ten ledwo jedzie nogami sie trzeba odpychać gdy już ruszy po ujechaniu 5 metrów silnik zaczyna się dławić włączę luz i silnik zaczyna znów prawidłowo wchodzić na obroty. podejrzewałem skrzynie , że nie została prawidłowo złożona i ciężko chodzi ale chodzi bardzo ładnie bez oporów. Madybym gneto również nie obciera ani wał nie jest krzywy. Wiec co mu jest co on taki słaby gdybym zapłon na oko ustawiał ok w tedy wiem co jest przyczyna ale jest ustawiony zegarem na 100 % gaźnik wyregulowałem jedna śrubka filtr gaźnik wymyty wypukany czysto wszystko obudowa filtra również czy to może być cylinder skoro ma rysy ale posiada 7,3 Atm czy to mało dla tego silnika czy w mare Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brylu 1989 Opublikowano 27 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2016 może to coś z iskrą jeszcze, że poza cylindrem jest ładna a pod wpływem kompresji słaba lub zanika wymień świece , jak masz jakieś graty lub kogoś znajomego to podmień cewkę, wymień kondensator. PS : http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/88240-romet-ogar-205/ Cytuj Jawa mustang x 3 --->Wsk 125-->quad hensim 110 ---> Yamaha RD80 --->Gilera Coguar 125---> Jawa TS 350 ---> Suzuki Bandit 600 N ---> KTM SX 450 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 27 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2016 7.3 to mało ale wygląda jakby paliwa nie dostawał -pływak ok pracuje , poziom w komorze paliwowej prawidłowy ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasyl622 Opublikowano 27 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2016 patynki kondensator nowy po za resztą. Pływak ustawiałem z książki poginająć blaszkęczytałem ten temat ale mój jest naprawdę słaby nie mówię tu 1 rozpędza się bardzo po woli do obrotów silnika powiedzmy połowy jak na stopkach stoi wchodzi dobrze na obroty jak postawie na centralnej stopkach też chodzi w miarę. W silniku oprócz skrzyni wału nie miał luzów był prosty wiec nie było sensu zmiany jak chodził przed remontem nie chodził kupiłem go takiego ale jak odpaliłem to ledwo jedzie o 2 biegu nie ma mowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 27 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2016 Wydaje mi się że zaciąga lewe powietrze do skrzyni korbowej.Uszczelniacze dobrze zamontowałeś ? Suchy jest wał za magnetem ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasyl622 Opublikowano 27 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2016 tego nie sprawdziłem ? zobaczę i powiem co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.